הממ, קיבלת לפני כמה שעות חלקים לMCX שלי, החלפתי 2 גגשים, ציר חיצוני, פיילבר, ולהבים.
פעם ראשונה שאני נתקל בבעיה שהוא פונה לשני הצדדים ומסתובב ומשתגע..
לפני החלפת החלקים לא היית בעיה כזאת.. מה עושים ?
סרטון :
הממ, קיבלת לפני כמה שעות חלקים לMCX שלי, החלפתי 2 גגשים, ציר חיצוני, פיילבר, ולהבים.
פעם ראשונה שאני נתקל בבעיה שהוא פונה לשני הצדדים ומסתובב ומשתגע..
לפני החלפת החלקים לא היית בעיה כזאת.. מה עושים ?
סרטון :
הקם להשכימך, השכם להורגו.
האם נגעת בחיבורי הסרבואים לקונטרול? אם כן התשובה היא שהם הפוכים בניהם
TREX 450 PRO FBL
TREX 600 N FBL
TREX 700N FBL
TREX 700E V2 FBL
שלט DX7
עוד דבר יש סיכוי שהציר לא נעול טוב והוא מחליק בתוך גלגל השנים ולכן תבדוק שהברגים של הקולרים הנועלים את גלגל השנים לציר מחוזקים ובמקום הנכון
TREX 450 PRO FBL
TREX 600 N FBL
TREX 700N FBL
TREX 700E V2 FBL
שלט DX7
הכל נעול, בסרטון מתועד רק איך אני מעלה מצערת ותו לא.
הקם להשכימך, השכם להורגו.
אין לי תשובה מדוייקת - אולי כיוון יעזור לך ...
הייתה לי בעיה דומה בסולו פרו, ככל שמהירות הרוטור עולה אמור להיות קיזוז יותר גדול למניעת סיבוב הזנב. אצלי הבעיה הייתה בחיבורי +/- של מנוע הזנב - הוא ניסה לקזז סיבוב אך בכיון ההפוך (הגביר את הסיבוב).
בדוק חיבורי +/- של המנועים.
אני לא מכיר את המסוק שלך, אך אולי זה קשור.
בהצלחה![]()
ניסיתי גם את הצעתך אך ללא הצלחה, אני חושב שהוא מתקן יותר מידי לכיוון בדיוק בשניה שאני משחק עם ההגה כיוון.
יש איזה אפשרות לאפס את הלוח בקרה או את הגירו שלו ?
הקם להשכימך, השכם להורגו.