אני כבר לפני קניה שלו ב swram במחיר של 48$
רציתי לרכוש לו מנוע ומניפה אחרים, חזקים יותר
זה הטיסן
http://hobbyking.com/hobbyking/store...idProduct=4954
אבקש המלצות מכייון שאין לי ניסיון עם edf
תודה ליאור
![]()
אני כבר לפני קניה שלו ב swram במחיר של 48$
רציתי לרכוש לו מנוע ומניפה אחרים, חזקים יותר
זה הטיסן
http://hobbyking.com/hobbyking/store...idProduct=4954
אבקש המלצות מכייון שאין לי ניסיון עם edf
תודה ליאור
![]()
אם אין לך ניסיון עם מניפות לך על ההוק הזה ותזמין לו מניפה ומנוע לפי יכולתך
מעבר לזה שהיתי ממליץ לך ללכת על F18 יותר יציב מההוק ויותר קל להבנת ההטסה של מניפות
זה ניראה לי אותו הטיסן בצבע שונה לא ?
מה ההבדלים?
שים לב שאתה רוצה להזמין טיסן שההמלצה לסוללה עבורו היא 5 או 6 תאים.
אני מסכים עם גל אבל יש לי כמה הארות ...( בכוונה ב "א")
לגבי החלק הראשון : יש לי את ההוק הזה עם מניפה 70ממ טס מדהים !
לגבי ה F18 הוא אכן יותר יציב אבל... אם אתה קונה את ה F18 מהסיני קומפלט תתקל בבעיות הבאות :
1. הסט אפ המקורי שלו חלש מאוד ... צריך מסלול ארוך בכדי להמריא וגם לאחר מכן לא מלהיב במיוחד ( נוטה להפיל כנף בפניות חדות מידי בשל מהירות איטית )
2. בית סוללה קטנה - אפשר לשנות את מיקום בית הסוללה אבל שינוי כזה כפי שמצויין בפורומים רבים ברשת דורש מיומנות וכלים שלא לכל אחד יש וזה מכער את הטיסן - אני יודע - עשיתי זאת ...![]()
3. אם תעשה את השינוי המוצע בסעיף 2 אין ספק שתצטרך להחליף מנוע ושוב ... לחתוך ולחפור ...![]()
בברכה ,
שחר ג.
ההבדל בין מי שאתה ,
לבין מה שאתה רוצה להיות ,
הוא במה שאתה עושה ...
איזה הוק יש לך, את זה מלידרס הובי?
איזה סטאפ שמת עליו?
![]()
בברכה ,
שחר ג.
ההבדל בין מי שאתה ,
לבין מה שאתה רוצה להיות ,
הוא במה שאתה עושה ...
שאלה איך הוא לעומת ה funjet ?
יותר קשה להטסה ?
יותר קל?
אופן ההטסה שונה לחלוטין זה שני סוגי הטסה שונים
אפשר לקבל יותר פרטים ?
לדעתי אם ההתלבטות היא בין פאנג'ט לטיסן מניפה מהסיני, לך על פאנג'ט הוא בהרבה יותר מהנה מטיסן מניפה, פאנג'ט עם רעש של באאאז אדיר עם סטאפ נכון וטס כמו טיל!
חיים הפאנגט קטן קשה לי לראות אותו בהירות הזו
אין פאנגט גדול ?![]()
הכל תלוי בהעדפות שלך , אם אתה מחפש טיסן מהיר להשתוללויות אז פנג'ט זה הדבר , אם אתה אוהב יותר מראה סקיילי , הטיסה איטית יותר ביחס לפנג'ט , המראה ונחיתה ממסלול - חשוב שיהיה סלול וארוך (כך יותר קל בהמראה ונחיתה ) לך על ה EDF . יש לי משניהם ולכל אחד מאפייני טיסה שונים ומטרות שונות מבחינתי ...
לשיקולך.
בברכה ,
שחר ג.
ההבדל בין מי שאתה ,
לבין מה שאתה רוצה להיות ,
הוא במה שאתה עושה ...
שחר איפה אתה מטיס אותו? הייתי רוצה לראות!
האם אתה מגיע למסובים?
אבל בטוח שהוא היה טעים
מה הקטע של השגיאות כתיב האלו?![]()
תאים = טעים גם לטיסן וגם למטיס!
הטיסן מקבל אנרגיה של ליפו, והמטיס וקבל אנרגיה של אנדרנלין מהטיסן, לכן כמה שיותר תאים בליפו ככה הוא יותר טעים יאמי![]()
בדיחה שנוספה לאחרונה לארסנל...(ביחד עם הDX7 המיתולוגי...)
שי
Futaba 10CHP
Outrage Velocity 50, YS 56-SR
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.
הסט אפ הזה לא מושך אותו באנך אלא מספק טיסה יפה ב 4\3 מצערת ובזים חביבים במצערת מלאה סה"כ כ 4.5 דקות טיסה ממוצעת הכוללת באזים מידי פעם .
עד היום פרט לטיסני EDF קטנים ( מיני למיניהם שמאוד מאוד קלים ) לא ניתקלתי בטיסן במימדים הללו שעולה אנך אשמח גם אני לראות סט אפ כזה ...
על כל פנים מי שרוצה לטפס אנך ולשבור שיאי מהירות זה לא הטיסן בשבילו אלא פאנג'ט ... אולי אם מנוע בעל KV נמוך יותר עם 5/6 תאים על אותה מניפה , אבל אני ממש לא בטוח - כי גם משקל הטיסה יגדל ...
בברכה ,
שחר ג.
ההבדל בין מי שאתה ,
לבין מה שאתה רוצה להיות ,
הוא במה שאתה עושה ...
פאנג'ט יש לי
היה לי הוק שאהבתי כמו שאתה אומר את הסקייליות שלו אבל קצת שיעמם אותי כי לא היה מהיר - הכול יחסי, לא מחפש 180 קמ"ש אבל כן משיכה באנך תוך כדי גילגול...
חשבתי שלעומת ההוק שהיה לי במשקל גבוה מזה (באמת הוא 630 גרם מוכן לטיסה?), אם שמים 4 "טעים" (למי שלא מכיר את הבדיחה הישנה הזו אז כנראה לא מספיק עוקב אחרי הפורום) הוא יהיה חזק יותר. אולי צריך לחפש מנוע אחר וחזק יותר עם 4 טעים?
דוגמה להוק חזק יחסית (אבל גם קטן יותר...):
אכן ההוק בסרטון קטן יותר ..
הטיסן שלי מוכן לטיסה שוקל יותר סביב ה 800-900 גרם אולי הם רשמו בטעות משקל טיסה - אני חושב שהם התכוונו למשקל עצמי של הגוף... לכן צריך מנוע וסוללה שיתנו דחף של לפחות 1.5 ק"ג כדי לעלות אנכית ... אשמח למצוא סט אפ כזה בלי עיה משמעותית במשקל ... אני אקנה עוד אחד כזה רק בשביל הניסיון![]()
בברכה ,
שחר ג.
ההבדל בין מי שאתה ,
לבין מה שאתה רוצה להיות ,
הוא במה שאתה עושה ...