שבוע טוב לכולם היום הsdx 50 הוטס וכמו שתראו בסוף הוידיאו נשבר הסרוו והמסוק משך אחורה לכיוון הצלם(שזה אני) ולמזלי הספקתי לברוח אם לא הוא היה מתרסק עליי :O
וזה התוצאה
שבוע טוב לכולם היום הsdx 50 הוטס וכמו שתראו בסוף הוידיאו נשבר הסרוו והמסוק משך אחורה לכיוון הצלם(שזה אני) ולמזלי הספקתי לברוח אם לא הוא היה מתרסק עליי :O
וזה התוצאה
נערך לאחרונה על ידי ZvikaF; 27-10-2010 בשעה 08:55:55. סיבה: המלה "אסון" כל הזמן קופצת ומטרידה....
נראה כאילו הבעיה היתה הטסה מעל הראש ואיבוד שליטה.
מזל שנגמר כך
מה מכווין אתכם לכך שהבעיה היתה סרוו?
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
כי אם תשים לב אז אתה תראה שברגעים שלפני הריסוק המסוק התחיל פתאום ללכת אחורה והמטיס נלחם בו וחם לאחר הריסוק אותו הסרוו באמת נתפס לאחורה
חמור מאד!!!
בקלות יכולת להיפגע.... אני רואה במשטח הזה יותר מידי חוסר סבלנות, כבוד והכי גרוע - בטיחות!!!
יש כללים מאד מאד מאד ברורים כך שגם אם והיה והמסוק "משתגע" יש טווח בטיחות כך שאף אחד לא יפגע.
הבעייה שהמטיסים באתר הספציפי הזה לא מתאמצים אפילו לחשוב בטיחות.
כך נראה גם המסוק, כל שבוע תקלה טכנית כזו או אחרת, מסוק לא מתוחזק הוא סכנה במשטח ההטסה!
אני אמרתי לאנשים בשטח הזה שלא רחוק היום שיפגע מישהו!
היום זה הסתיים ב"כמעט ונפגע", מקווה שזה יגמר כאן ולא נמתין עד שמישהו יפגע.
אני מצטער בשבילכם שהתרסק לכם המסוק, אבל לקרוא לזה 'אסון' זאת קצת הגזמה..אולי 'כמעט אסון' היה מתאים יותר.
אני את האמת דיי בכוונה רשמתי בכותרת"אסון" כדי להבהיר לאנשים שזה מסוכככןן ושלא יחשבו שזה איזה משחק כי יש פה כאלה שלא מבינים מה זה יכול לעשות שזה פוגע בבן אדם זה לא צחוק צריך מאוד להיתייחס לזה ברצינות ואמיר אני לא חושב שזה משנה כי הוא בא לנחות כמו שראית ופתאום המסוק משך אחורה שים לב בוידיאו זה יכול לקרות לכל אחד
!!
וואו אחינו אתה חוץ מבטיחות חייב גוברנור זה פשוט רצח מנוע להטיס ככה...
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
האמת לומר לך חבר, נראה שלא השתחרר לך כלום.
אתה פשוט היטסת לעצמך מעל הראש והתבלבלת והאמת כמעט ריסקת לעצמך על הראש.
לא רואה כלום שקשור לזנב ולא למערכת ההיגוי כי תיקנת שניה לפני שנכנסת בריצפה ולכן האמת כמעט אסון עצוב אבל חשוב שתלמד מזה ולא תאשים את המסוק כי אז באמת לא לומדים כשמאשימים את המכונה בכשל.
יכול להיות אגב שאני טועה אבל זו ההבחנה שלי מצפייה חוזרת ונשנית בכל צורת ההטסה שלך מעל הראש שהיא מסוכנת ולא ברורה גם לך בתור מטיס.
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
זה יותר מזל שלא קרה אסון![]()
למי שעדיין לא קלט והפנים - טיסנים הם לא צעצועים ועלולים לגרום לפציעה,נכות ואפילו מוות !!!
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
נו אז?
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
הרבה יותר מזל משכל, הפגיעה בריצפה הייתה בין המטיסים, לא מבין איך אתם מרשים לעצמכם להטיס ככה מעל הראש של מטיסים אחרים. סרוו לקוי או לא, אני הייתי לוקח את הרגליים שלי ולא חוזר לעולם יותר לשטח הטסה כזה, פשוט סכנת נפשות.
עדיף נעלב ומבואס מאשר נכה או מת אחי
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
לאן נעלמו הסרטים?
Futaba 10CHG
Raptor 90
Raptor 50
Sukhoi 29 140S Sebart
EF Extra 300 91
ציקי,
זה שטח בעייתי, יש שם אנשים שבלקסיקון שלי נקראים "גינדאווים" או בלשון העם, אינדיאנים!
הבלגן שם חוגג, יש הרבה יותר מכלי או שתיים באוויר.
וכשביקשתי סדר פעם או פעמיים אני הייתי בשוק מהתגובה, ציפיתי למקרה הזה כי הוא פשוט בלתי נמנע!
אני לא מגיע לשטח הספציפי הזה יותר!
אבל מה שהכי מציק לי? זה שהמטיסים שם לא יפנימו את המקרה וילמדו לבאות. רק שהפעם כבר לא יהיה כמעט ונפגע אלא נפגע קשות!
אני ממש מקווה להתבדות....
מי שהעלה אותם הוריד אותם כי הוא הבין מה שהוא עשה.
אמיר,
יש להם הרבה שמות, עמך, צ'חצ'חים, ערסים.. אנשים מהסוג הזה הם צרה בטיחותית ובגדלו לדעתי צרה לעם שלנו
אני בא לשם רק כשרגוע יותר. אני כמוך מפחד להיות שם בשעות כאלו.
נ.ב.
אני קורא להם "פלסטינאים בני דת משה"
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
על איזה שטח מדובר, לטרון?
שילכו לשם, שילכו. זה טוב שיהיה שטח אחד שירכז את כל האינדיאנים המדוברים.
ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็
אני מאד מקווה בשבילו, יותר חשוב ללמוד לקח בטיחותי מהשירשור הזה מאשר לחקור את הכשל הטכני שקרה שם.
אין שום קשר בין רמת המטיס, יכולת השליטה שלו במסוק, איכות המסוק ורמת התחזוקה שלו כנגד עניין הבטיחות בשטח.
תקלות או טעויות מטיס מתרחשות לטובים ביותר גם עם הציוד החדיש ביותר וגם לאלו עם הביטחון העצמי הגבוה ביותר (בסוף כולם נכנסים לסטטיסטיקה מפני שמה לעשות הכלים הללו לא נועדו לטוס לעד) וזה עניין של עשיריות שניה כשתקלה מתרחשת.
כשאין שליטה על המסוק אז רק שמירה על כללי בטיחות תמנע אסון.
נערך לאחרונה על ידי ziki; 27-10-2010 בשעה 07:55:28.