שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: שאלה על תיכנות מצב חירום סוללה בשלט

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שאלה על תיכנות מצב חירום סוללה בשלט

    יש לי במשדר ( EX6 Futaba 2.4 ) מצב ( לפי הספר הדרכה ) שאם סוללת הטיסן יורדת מתחת איזו רמה, הוא נועל את המצערת ומשאיר רק את השליטה על הסרבואים.

    1. איך הוא יכול לדעת מה מצב הסוללה במקלט ? ( האם יש משדר קטן בתוך המקלט ? )
    2. איזה אחוזי סוללה לדעתכם צריכים להיות קו אדום כזה ?

    תודה.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    1,088
    תודה!
    9
    הודה 15 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על תיכנות מצב חירום סוללה בשלט

    1) המקלט מודד את המתח בעצמו ומחליט מתי "לסגור" מצערת.
    2) תלוי בסוג הסוללה.
    ארז
    !!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על תיכנות מצב חירום סוללה בשלט

    אני חושב שפרשת משהו לא נכון. האם תוכל להפנות לדף במנואל ? מניין למקלט ו/או למשדר שלך לדעת מה המצב הקריטי? בנוסף זהו שלט שמתאים גם לטיסני דלק מה הטעם בסגירת המצערת?
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: שאלה על תיכנות מצב חירום סוללה בשלט

    כמובן שפרשתי משהו לא נכון

    המדריך נימצא פה : http://manuals.hobbico.com/fut/6ex-2_4ghz-manual.pdf

    תחפש "Battery Failsafe", זה יוצא בעמוד 30.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על תיכנות מצב חירום סוללה בשלט

    הבנת נכון,בירידת מתח סוללת מקלט מתחת ל 3.8V המקלט סוגר את המצערת למצב מוגדר, יש לך אפשרות עקיפה לפרק זמן קצר ע"י סגירת ופתיחת מצערת.
    זה מה שנקרא RTFM
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: שאלה על תיכנות מצב חירום סוללה בשלט

    זה בדיוק מה שלא ברור, כל העייסק פועל על סוללה 11.1 ... אז מאיפה הוא לוקח את הערך 3.8 ??
    אם זה סוללה תגיע להרבה לפני 3.8 היא כבר תהיה מתה מזמן.
    נערך לאחרונה על ידי guy1a; 10-11-2010 בשעה 14:48:33.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על תיכנות מצב חירום סוללה בשלט

    עכשיו הבנתי מה לא הבנת, המקלט עובד על 4.8 עד 6 וולט (נומינלי) כי הוא מתוכנן לעבוד עם פאק מקלט סטנדרטי, בחשמלי הוא לא יודע איזו סוללה יש לטיסן כי ההזנה שלו מהBEC של המערכת החשמלית ע"י 5V ולכן לא רלוונטי לך.
    המטרה של ה"סגירה" הנ"ל כי כנראה לאותת לך שאתה עומד לאבד שליטה עקב נפילת מתח למקלט בטיסני דלק, הדבר לא קורה בחשמליים כי הבקר סוגר את המנוע כשמתח הסוללה תחת עומס הינו באזור ה3V לתא.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: שאלה על תיכנות מצב חירום סוללה בשלט

    אז כשהבקר "רואה" 3.8 וולט בכל תא בסוללה של 3 תאים, הוא מאותת למקלט לנטרל את המצערת ?
    או שכל העניין לא פועל בכלל במערכת שלי ?

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    1,088
    תודה!
    9
    הודה 15 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על תיכנות מצב חירום סוללה בשלט

    לא.

    המטרה של המנגנון הזה הוא להגן על המקלט מאיבוד האות עקב ירידת מתח ולא הגנה על הסוללה. המתח הנ"ל הוא המתח המינימלי הבטוח למקלט הזה.
    ארז
    !!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על תיכנות מצב חירום סוללה בשלט

    תודה

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על תיכנות מצב חירום סוללה בשלט

    גיא קצת עשית סלט .
    אנסה להבהיר בסיפור ארוך

    1. הבקר מטפל במנוע החשמלי והוא מחליט מתי להוריד מצערת כפונקציה של המתח שהוא מזהה בעת חיבור הסוללה . המתח המקובל הוא 3V לתא כאשר אפשר בחלק מהבקרים לתכנת את זה למתח רצוי אחר בטווח 2.7-3.2 וולט לתא. במצב הזה אין שום קשר למקלט והמקלט בכלל לא יודע מה סוג הסוללה.
    2. במידה ואתה משתמש במעגל BEC כלשהו אם בבקר או בנפרד, המתח שיראה המקלט קבוע על 5V ואזי שוב אין משמעות להגנות הפנימיות במקלט.

    3. עבור שימוש בסוללות "רגילות" "של פעם" בפוטאבה החליטו להוסיף פונקציה שמזהירה את המטיס (בד"כ זה שמטיס טיסני דלק) המשתמש בסוללה הרגילה(ניקל קדמיום או ניקל מטאל במתחים של 4.8 או 6V נומינאלי) שידע שיש בעיה עם אספקת המתח למקלט והסרוואים.
    - איך יודיעו למטיס שיש לו בעיה ועליו לנחות מייד? הרי אין שידור מהמקלט חזרה למשדר!
    הם הוסיפו פונקציה, ומציינים אותה במנואל שלא תופתע, שהמקלט מוריד את המצערת למינימום כאשר מתח הסוללה שמחובר אליו מגיע ל3.8V, למה? כי ב3V המקלט מפסיק לתפקד וסוללה של 4.8V לא אמורה לרדת מתחת ל4V בשימוש שוטף.
    אבל מה? אליה וקוץ בה, אם אתה במצב אנרגיית טיסה שלא מאפשר לך לנחות בבטחה? אז הם הוסיפו פונקציה שבמצב הנ"ל תוכל להוריד מצערת לאפס (כך אתה בעצם אומר למקלט שקיבלת את האיתות ) ולהעלות אותה חזרה לחצי דקה בכדי שתוכל לייצר אנרגיית טיסה מספקת להגיע לנחיתה.

    עכשיו בטח תשאל מה זו אנרגיית טיסה על זה בשרשור אחר בעתיד
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על תיכנות מצב חירום סוללה בשלט

    תודה תודה ו... תודה

    אני לא אשאל מה זה אנרגיית טיסה, גם כי אני משער שזה מספיק מהירות בשביל שיהיה עילוי ושליטה על ההיגוי בשביל לנחות בשלום וגם כי אני לא מטיס מנועי דלק.
    וגם כי אמרת שזה לא שמיש אצלי ויש לי גם ככה מספיק סלט בראש שלא צריך להוסיף עוד ירקות

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על תיכנות מצב חירום סוללה בשלט

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה
    תודה תודה ו... תודה

    אני לא אשאל מה זה אנרגיית טיסה, גם כי אני משער שזה מספיק מהירות בשביל שיהיה עילוי ושליטה על ההיגוי בשביל לנחות בשלום וגם כי אני לא מטיס מנועי דלק.
    וגם כי אמרת שזה לא שמיש אצלי ויש לי גם ככה מספיק סלט בראש שלא צריך להוסיף עוד ירקות
    בנושא האנרגיה מה שאמרת לא כל כך מדוייק.
    כשתגמור לאכול מהסלט בראש תשאל, זה מאוד חשוב להבנת התנהגות כלי טייס....
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על תיכנות מצב חירום סוללה בשלט

    סבבה

נושאים דומים

  1. [שאלה] האם יש הבדל בין מצב STORAGE לסתם סוללה לא טעונה ?
    על ידי ilan_l בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 28-09-2010, 08:09:05
  2. איך מנחשים מצב סוללה על דאון?
    על ידי אייל שפירא בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 17-02-2010, 10:40:35
  3. התרעה על מצב סוללה
    על ידי wonderd בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 15-09-2009, 08:45:33
  4. פעם מכרו אצל הסיני משדר ומקלט של מצב סוללה
    על ידי igalr בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 27-04-2009, 11:41:10
  5. שאלה לגבי תיכנות בקר טורנגי' 60
    על ידי אליקופטר בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 24-08-2008, 17:55:33

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •