שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 24 מתוך 24

נושא: איך לכוון את מנועי המסוקים שלנו - בדרך הנכונה !!!

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    829
    תודה!
    85
    הודה 153 פעמים ב 91 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל איך לכוון את מנועי המסוקים שלנו - בדרך הנכונה !!!

    חברים יקרים,

    היום גיליתי את שלושת הסרטונים שהקליט FINLESS BOB באתר HELIFREAK בהם אחד המטיסים המוכשרים בעולם - TIM JONES מסביר ומדגים כיצד לכוון את מנועי הניטרו של המסוקים בצורה הנכונה והמיטבית:

    http://www.helifreak.com/showthread.php?t=276520

    אני חושב שמדובר באינפורמציה מאד חשובה שכל אחד עם מנוע ניטרו צריך לדעת.
    אני לא מומחה בינלאומי בכיוון מנועים, אבל כבר ראיתי לא מעט אנשים שפשוט גומרים על המנועים שלהם כדי לקבל עוד כוח בלי לחשוב פעמיים על הנזק שנגרם למנוע.

    עוד נקודה חשובה שעולה מהסרטים ושרוב האנשים לא נותנים לה את הדעת היא העובדה שכאשר מזג האויר קר יותר, צריך לפתוח סיכה וכאשר מזג האויר חם יותר, צריך לסגור את הסיכה. לדעתי רוב המטיסים חושבים בטעות הפוך וגורמים נזק למנוע.

    מומלץ בחום לראות את שלושת הסרטונים.



    Gaui X7
    Scorpion Power System

    V-Bar 5.2 Pro
    Futaba 8FG

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    137
    תודה!
    19
    הודה 6 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לכוון את מנועי המסוקים שלנו - בדרך הנכונה !!!

    איזה קטע.... בדיוק בצהריים הורדתי את זה...
    TREX-500ESP
    TREX-600LE 50ALIGN
    TREX-700LE 91 0.S HZR
    JR 9303X

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לכוון את מנועי המסוקים שלנו - בדרך הנכונה !!!

    חשוב !
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Modi`in, Israel
    הודעות
    998
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 42 הודעות
    כניסות לבלוג
    21
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לכוון את מנועי המסוקים שלנו - בדרך הנכונה !!!

    מוריד...
    הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...

    ואדים

    Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
    Great Planes Super Sportster EP
    Futaba 7C 2.4GHz

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    164
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לכוון את מנועי המסוקים שלנו - בדרך הנכונה !!!

    לא מצליח להוריד.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    מיקום
    הוד השרון\צפת
    הודעות
    226
    מנחת הבית
    בכל מקום בטוח
    תודה!
    72
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לכוון את מנועי המסוקים שלנו - בדרך הנכונה !!!

    שלום לותיקים
    כפי שאתם יודעים אני חדש בתחום ורציתי חוות דעת לרכישת
    מסוק בנזין כמובן שעדיין לא למדתי להטיס. המסוק זה
    Outrage VELOCITY 90 CF בתודה אילן:

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לכוון את מנועי המסוקים שלנו - בדרך הנכונה !!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי שחר לזרוב צפיה בהודעה
    חברים יקרים,

    היום גיליתי את שלושת הסרטונים שהקליט FINLESS BOB באתר HELIFREAK בהם אחד המטיסים המוכשרים בעולם - TIM JONES מסביר ומדגים כיצד לכוון את מנועי הניטרו של המסוקים בצורה הנכונה והמיטבית:

    http://www.helifreak.com/showthread.php?t=276520

    אני חושב שמדובר באינפורמציה מאד חשובה שכל אחד עם מנוע ניטרו צריך לדעת.
    אני לא מומחה בינלאומי בכיוון מנועים, אבל כבר ראיתי לא מעט אנשים שפשוט גומרים על המנועים שלהם כדי לקבל עוד כוח בלי לחשוב פעמיים על הנזק שנגרם למנוע.

    עוד נקודה חשובה שעולה מהסרטים ושרוב האנשים לא נותנים לה את הדעת היא העובדה שכאשר מזג האויר קר יותר, צריך לפתוח סיכה וכאשר מזג האויר חם יותר, צריך לסגור את הסיכה. לדעתי רוב המטיסים חושבים בטעות הפוך וגורמים נזק למנוע.

    מומלץ בחום לראות את שלושת הסרטונים.



    טוב, מוזר לי שאף אחד לא שאל כנראה אני היחיד שחשב הפוך רק חשוב לי להבין את ההגיון,
    הרי שקר אנו צריכים לעזור למנוע להתחמם ע"י סגירת הסיכה,ואילו שחם אנו אמורים לעזור לו להיתקרר ע"י הזרמה של יותר דלק לכן אנו אמורים לפתוח יותר ,אז מה ההסבר המלומד בהפוך ממה שאני לפחות הבנתי עד היום.

    שחר תשובה?
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    363
    תודה!
    3
    הודה 18 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לכוון את מנועי המסוקים שלנו - בדרך הנכונה !!!

    כשקר צפיפות האויר גבוהה יותר ולכן צריך יותר דלק בתערובת ולהפך. כמובן שיש את הגבול ואם תסגור יותר מדי כשחם הביצועים יירדו.
    בגלל זה נהוג בלילה לפתוח סיכה.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לכוון את מנועי המסוקים שלנו - בדרך הנכונה !!!

    תודה חן,
    חברים אני חושב שיש כאן משהו שבאמת הרבה לא ידעו ובאמת משנה איזו תורה בכיוון מנוע,

    חבל שאני לא מצליח לשחזר סיסמא ולהוריד את הסרטונים.

    תודה .
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לכוון את מנועי המסוקים שלנו - בדרך הנכונה !!!

    מעבר לחום ולקור יש תנאים סביבתיים שגם משפיעים על צפיפות האויר וקביעת התערובת הנכונה.
    גובה פני השטח ותנאי הלחות אותם יש לקחת בחשבון.
    לא ניתן לקבוע כללי ברזל לפי שבמידה וקר אז פתח סיכה ובמידה וחם אז סגור סיכה.
    הכיוון הוא שכלול של כל הגורמים יחד.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    363
    תודה!
    3
    הודה 18 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לכוון את מנועי המסוקים שלנו - בדרך הנכונה !!!

    אפשר להניח שאם אתה מטיס באותו מקום אז לשינויי חום קור זה מה שצריך לעשות
    אגב זה דבר שלמדנו לפני המון המון זמן עוד מימי jason krause, שוב צריך לשים לב ולהיזהר כי יש מצב שחם וסוגרים עוד אז המנוע יירתח ויהיה עני מדי.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לכוון את מנועי המסוקים שלנו - בדרך הנכונה !!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי אילן מה צפיה בהודעה
    שלום לותיקים
    כפי שאתם יודעים אני חדש בתחום ורציתי חוות דעת לרכישת
    מסוק בנזין כמובן שעדיין לא למדתי להטיס. המסוק זה
    Outrage VELOCITY 90 CF בתודה אילן:
    אני לא הייתי קונה אותו, הוא מאוד עדין והחלקים שלו לא כ"כ טובים, במקומך הייתי קונה מסוק איכותי ויציב יותר כגון הריג'יד. הוא עולה מעט יותר אבל מצויין למתחילים.
    יש למישהו פה אולי סירטון להראות לבחור?

    אנשים תנשמו עמוק, מדובר בבדיחה שכנראה לקחתם ברצינות רבה מדי!!
    נערך לאחרונה על ידי wonderd; 04-03-2011 בשעה 18:10:44.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לכוון את מנועי המסוקים שלנו - בדרך הנכונה !!!

    הריגי'ד בתור מסוק למתחילים? אני חושב שהוא לא יתאים ולו רק בגלל זמינות החלקים שהמתחיל זקוק לה כל כך...
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לכוון את מנועי המסוקים שלנו - בדרך הנכונה !!!

    הריגיד הוא מסוק למתחילים עם סבלנות שמעוניינים להטיס בעוד שנה

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לכוון את מנועי המסוקים שלנו - בדרך הנכונה !!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי Chen Zarfati צפיה בהודעה
    אפשר להניח שאם אתה מטיס באותו מקום אז לשינויי חום קור זה מה שצריך לעשות
    אגב זה דבר שלמדנו לפני המון המון זמן עוד מימי jason krause, שוב צריך לשים לב ולהיזהר כי יש מצב שחם וסוגרים עוד אז המנוע יירתח ויהיה עני מדי.
    זה ברור
    הכוונה שנניח שהיום אתה מטיס במקום עם לחות גבוה (לדוגמא געש) ואחר מכן במקום יבש יותר (לדוגמא לטרון) אז סביר שגם אם הטמפרטורה בחוץ תהיה זהה בשני המקומות עדיין תאלץ לבצע כיוון למנוע כך שהנחיה על פי טמפרטורה בלבד איננה נכונה, כנ"ל לגבי מיקום המנחת בגובה.
    התיאור קצת מוקצן ולצורך המחשה בלבד.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לכוון את מנועי המסוקים שלנו - בדרך הנכונה !!!

    רגש.. רגש..ושוב רגש...
    זה לא נירכש ביום אחד...להאזין למנוע ולהקשיב הייטב מה הוא אומר...ניתן ללמוד המון מתוך ההקשבה לצליל המנוע..
    עוזי

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לכוון את מנועי המסוקים שלנו - בדרך הנכונה !!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    אני לא הייתי קונה אותו, הוא מאוד עדין והחלקים שלו לא כ"כ טובים, במקומך הייתי קונה מסוק איכותי ויציב יותר כגון הריג'יד. הוא עולה מעט יותר אבל מצויין למתחילים.
    יש למישהו פה אולי סירטון להראות לבחור?
    יש לך תובנות מאוד מאוד לא ברורות וללא אחיזה כל כך ממשית למציאות.....
    ריגי'ד למתחיל? עושה היגיון בדיוק כמו הקביעה השנייה שלך לגבי האאוטרייג'.

    אלעד היקר,
    אי עבודה עפ"י החוברת, קימבונים של חלקים לא מקוריים, כיוונים שלא קשורים לשום מציאות (גרפים מנוע/פיטצ' הזויים) ושאר ירקות הופכים בהכרח גם מסוק איכותי כמו הריג'יד לפח זבל מעופף.
    כל אלו שציינתי, לצערי וכמו שנוכחת בעצמך, הם מנת חלקו של האאוטרייג' שאיתו יש לך ניסיון - עובדה, שמעבר לזה כבר נמכרו מס' כלים (חוץ מאלו של תותי שעובדים קשה), והם עובדים ללא דופי וללא טענות מיוחדות.

    אתה וגם שואל השאלה מוזמנים כמו תמיד, מתי שרק תרצו להטיס מסוק VELOCITY 90 בנוי כמו שמסוק כזה צריך להיות בנוי, ומכוון כמו שמסוק כזה צריך להיות מכוון - אתה מוזמן "להתעלל" בו בהטסת ה 3D החזקה ביותר שלך, ונראה אם הוא ימצמץ בכלל

    הייתי מציע שלהבא תבדוק את עצמך טוב טוב לפני שאתה קובע קביעות קיקיוניות של מקורן הוא בתחזוקה/בנייה/כיוון והבנה לקויה של המערכת - באותו משקל גם VBAR חרא כי הוא קשה למי שלא יודע לכיוון....

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לכוון את מנועי המסוקים שלנו - בדרך הנכונה !!!

    ליאור היקר ושאר חברי הפורום הנחמדים;
    הבנתי שיש פה אנשים שלא מבינים בדיחות... אז הנה תיקון קל לפוסט הקודם שלי בשירשור הזה:
    "...יש לך תובנות מאוד מאוד לא ברורות וללא אחיזה כל כך ממשית למציאות....." ברור! מכיוון שמדובר היה בהערה צינית ולא רצינית לגבי בחור שכל יומיים מבקש דעה על מסוק חדש ומחיקויים של טירקס עובר ישר לוולוסיטי 90...זה לא אומר שהוא לא יכול אבל אני לא הייתי ממליץ לאף אחד לקנות מסוק ניטרו 90 כמסוק ראשון. אתם כן??

    קצת לקחתם את העניין רחוק מדי מבחינת ההערה שלי - שוב, זאת היתה הלצה בלבד וללא כוונה רצינית כלשהי - ברור לגמרי לכל בר דעת שמכיר את עולם המסוקים שריג'יד אינו מסוק למתחילים ומעבר לכך העלויות שלו מאוד גבוהות ומתאימות רק לאנשים שכבר מתמחים בתחום ויודעים מה הם רוצים (לדעתי לפחות).
    לגבי האיכויות של הוולוסיטי (ליאור..), אין לי ספק שמדובר על מסוק איכותי מאוד, הרבה יותר איכותי ממסוקי אליין לדעתי ממה שראיתי עד כה וכמו שכבר כתבתי ההערה לגביו היתה בגדר הלצה בלבד!!

    דרך אגב ליאור - אם יש לך או לכל אחד בעיה עם מה שאני אומר אתם מוזמנים (כמו שאתה עשית, רק חבל שאתה קצת מתפרץ בתגובה שלך לפני שאתה מברר על מה מדובר) לפנות אליי ולברר את העניין, לא כדאי להפוך את הויכוח (שבמקרה זה אינו קיים בכלל) לעניין אישי!

    לסיום, נראה לי שבכלל העניין התרחק קצת מנושא השירשור ולכן אני לא מתכוון להמשיך לענות פה.
    אלעד. (054-6780052 לכל מי שיש לו בעיה עם מה שאני אומר פה).
    נערך לאחרונה על ידי wonderd; 04-03-2011 בשעה 18:35:00.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לכוון את מנועי המסוקים שלנו - בדרך הנכונה !!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    אני לא הייתי ממליץ לאף אחד לקנות מסוק ניטרו 90 כמסוק ראשון. אתם כן??
    במידה והבחור מתכוון להכנס לתחום באופן רציני והנכונות להשקיע מצוייה בידו הרי שבהחלט מומלץ:
    1.מסוק יותר קל ללימוד, נראה טוב יותר באויר ומקנה יותר ביטחון למטיס.
    2.הכי קל לתחזוקה.
    3.היום להחזיק מסוק 90 זול משמעותית מבעבר, הפערים בהוצאות בין מסוק 50 ל 90 הצטמצמו משמעותית.

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לכוון את מנועי המסוקים שלנו - בדרך הנכונה !!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    במידה והבחור מתכוון להכנס לתחום באופן רציני והנכונות להשקיע מצוייה בידו הרי שבהחלט מומלץ:
    1.מסוק יותר קל ללימוד, נראה טוב יותר באויר ומקנה יותר ביטחון למטיס.
    2.הכי קל לתחזוקה.
    3.היום להחזיק מסוק 90 זול משמעותית מבעבר, הפערים בהוצאות בין מסוק 50 ל 90 הצטמצמו משמעותית.
    +1

    לחלוטין כן.
    מי שיכול להרשות לעצמו - מסוק המתחילים האידיאלי הוא זה הגדול והיציב ביותר.
    כל מסוק קטן יותר הוא נטו פשרה של עלות.

    לגבי שאר הדברים, אני מתנצל אם דברי פגעו בך - אך צריך להבין שלא כולם מבינים דברים שאחד רואה בבדיחות דעת, להבא אני ממליץ לך להוסיף איזה סמיילי שנדע שמדובר בבדיחה

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לכוון את מנועי המסוקים שלנו - בדרך הנכונה !!!

    אני דווקא חושב שמסוק גדול יכול להתריע מתחילים(אני מעיד על עצמי)
    נערך לאחרונה על ידי Shay; 04-03-2011 בשעה 20:50:54.
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לכוון את מנועי המסוקים שלנו - בדרך הנכונה !!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי Shay צפיה בהודעה
    אני דווקא חושב שסמוק גדול יכול להתריע מתחילים(אני מעיד על עצמי)
    אני מקווה שטעית בסדר האותיות ולא התכוונת למשהוא אחר..
    עוזי

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לכוון את מנועי המסוקים שלנו - בדרך הנכונה !!!

    כל אחד ומה שהוא מבין...


    ערכתי
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    829
    תודה!
    85
    הודה 153 פעמים ב 91 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לכוון את מנועי המסוקים שלנו - בדרך הנכונה !!!

    והינה עוד שרשור ענייני ורלוונטי הופך להתנצחות חסרת כל קשר לנושא השרשור.
    חברים יקרים, אנא מכם - מחקו את ההודעות שלכם שלא רלוונטיות לנושא השרשור, יפתח שואל השאלה לגבי מסוק ה-VELOCITY נושא חדש בו יוכל כל אחד להאיר ולהעיר כאוות נפשו.
    אני דרך אגב, מיד כשנשאלה השאלה לגבי ה-VELOCITY שלחתי לבחור הודעה פרטית והסברתי לו שהוא שואל שאלה שלא במקום.

    תודה לכולם.


    Gaui X7
    Scorpion Power System

    V-Bar 5.2 Pro
    Futaba 8FG

נושאים דומים

  1. [שאלה] בקשר ליחידות מידה של אורך הלהבים במסוקים.
    על ידי oz_adari בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-11-2010, 19:49:38
  2. [שאלה] מהי חשיבותה של אורך הזרוע במסוקים מרובי להבים?
    על ידי tomer_inbar בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 11-11-2010, 17:30:49
  3. מה עובר על החבילות שלנו בדרך
    על ידי איזי בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-03-2010, 19:19:28
  4. [שאלה] הדרך הנכונה לטעינת סוללה
    על ידי doodi111 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 03-08-2009, 15:49:49
  5. מהי הדרך הנכונה ביותר לטעון משדרים....
    על ידי shimon73 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 25-01-2009, 22:05:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •