שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 16 מתוך 16

נושא: התחדשתי בטיסן מהירות F3A חשמלי , כמה תמונות

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2011
    הודעות
    150
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל התחדשתי בטיסן מהירות F3A חשמלי , כמה תמונות

    טוב חברים שבוע שעבר קניתי את הטיסן העשירי שלי , מליאור מהפורום , מדובר בטיסן מהירות עם מנוע משופר , עשוי מAPS קלקר
    רציתי להתייעץ איתכם לגבי כן נסע שעמלתי עליו רבות והוספתי לטיסן [לא קיבלתי אותו עם הכני נסע המקוריים] ואני טיפה לא בטוח אם עשיתי נכון ,
    כי ניראלי שזה די יפגע במרכז כובד תקין ובאירודינמיות , לפי הערכתי מדובר בסיפור של עוד 50-55 גרם , משקל הטיסה אמור להיות 400 גרם ,
    אבל כעת אני עומד על 480 גרם , כולל סוללה [עם מנוע גדול בהרבה מהרגיל , עם כוח עצום] כמה תמונות מהבניה ,
    Click image for larger version. 

Name:	תמונה 022.jpg 
Views:	135 
Size:	128.8 קילובייט 
ID:	53100 Click image for larger version. 

Name:	תמונה 024.jpg 
Views:	195 
Size:	190.2 קילובייט 
ID:	53101 Click image for larger version. 

Name:	תמונה 025.jpg 
Views:	114 
Size:	133.3 קילובייט 
ID:	53102 Click image for larger version. 

Name:	תמונה 026.jpg 
Views:	149 
Size:	174.5 קילובייט 
ID:	53103 Click image for larger version. 

Name:	תמונה 027.jpg 
Views:	111 
Size:	211.4 קילובייט 
ID:	53104

    מה אתם אומרים ?

    נ.ב הכן נסע מתקפרק כך שזו לא בעיה גדולה ..
    נערך לאחרונה על ידי רן שמעיה; 13-09-2011 בשעה 21:17:43.
    החיים כל כך יפים , תהנו מהם !

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התחדשתי בטיסן מהירות F3A חשמלי , כמה תמונות

    הכן נסע, אני מציע שתמריא איתו ואחרי ההמראה תפרק אותו..
    הוא עלול להשפיע יותר מידי, במיוחד אם מדובר על טיסן F3A (ועוד מ-EPS) הכן נסע נראה גדול ומגושם, אם כן נסע, תקטין אותו ואת הגלגלים המיותרים האלו,
    אתה יכול לשים גלגלים (קטנים) בכנפיים (שגם זה מיותר), אבל פחות משמעותי (הם גם יותר קרובים למרכז הכובד),
    כיוון שהטיסן קל מאוד, אתה יכול לייצר כן נסע ממוט פלדה גמיש קטן ונמוך יותר וגלגלים קטנים שלא יהוו "הפרעה".
    בהצלחה

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    503
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התחדשתי בטיסן מהירות F3A חשמלי , כמה תמונות

    מצטער להגיד לך אבל הדבר הזה לא ימריא לך, במיוחד אם יהיו אבנים/חצץ/עפר על המסלול:
    1. זווית הגלגלים היא פנימה לכיוון הגלגלים
    2. ה EPS (לא APS) לא מספיק חזק לשיפצורים כאילו
    3. על פי תמונה 5 - בסיס הגלגלים צר מידיי ונראה שאתה מנסה לחבר אותם לגוף בעזרת שני ברגי פלסטיק שאינם יספיקו.

    בתמונות 1 ו 3 כשהטיסן בלי כנפיים הוא נראה מורעב


    גלעד

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    450
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התחדשתי בטיסן מהירות F3A חשמלי , כמה תמונות

    היי רן, טיסני f3a לא נועדו לטיסות מהירות אלא לאווירובטיקה מדויקת.
    אני הייתי שם לטיסן הזה כנסע ממוט ברזל דק (3 מ'מ) וסוגר עניין, עמיד, גמיש וקל. הכנסע הכי טוב לטיסנים האלו.
    לגבי המנוע.. יש לי תחושה שאם תנצל את מלוא הכח של המנוע באוויר הקיר אש יתלש לך מהמקום.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jun 2011
    הודעות
    150
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התחדשתי בטיסן מהירות F3A חשמלי , כמה תמונות

    תודה , זה בסדר אין לך על מה להצטער אני תמיד מוכן לקבל ביקורת בונה ממנוסים ממני ,
    לדעתי אני אשאיר את התושבת של הכן נסע עם האומים ופשוט אנסה להתאים אחד נמוך יותר , קטן יותר וגלגלים טיפה יותר קומפקטיים
    תהיה בעיה להמריא בזריקה ? הEPS* יתמודד עם נחיתת גחון ? מה אתם ממליצים ?

    ** לגבי הקיר אש , גם לי יש תחושה של over power עוד לפני שעליתי איתו לאויר , לדעתי לא אגיע איתו לפול גז לפחות לא בהתחלה .
    יש לכם אולי עוד כמה עצות לפני הטסט ?
    אפשר אולי כמה קישורים לכני נסע אפקטיביים ופרופורציונלים לטיסן ?
    נערך לאחרונה על ידי רן שמעיה; 13-09-2011 בשעה 22:49:57.
    החיים כל כך יפים , תהנו מהם !

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    hasaron
    הודעות
    1,416
    תודה!
    12
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התחדשתי בטיסן מהירות F3A חשמלי , כמה תמונות

    להמריא בזריקה לא תהיה בעיה כלל, הבעיה כשתנחת במידה והפרופ יפגע בקרקע זה כבר סיפור אחר, אני ממליץ על ההמלצה האחרונה של דור מוט ברזל דק וגלגלים סבירים ופתרת את הבעיה,תתרשם מהסרטון שהוספתי אני מאמין שהוא יסייע לך לא מעט, עדכן מהטסט ותהנה..
    נערך לאחרונה על ידי haimz24; 14-09-2011 בשעה 10:12:52.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התחדשתי בטיסן מהירות F3A חשמלי , כמה תמונות

    הפרופ בסרטון לא מתאים לטיסן. זהו פרופ שמתאים לטיסני SLOW FLYING

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התחדשתי בטיסן מהירות F3A חשמלי , כמה תמונות

    חיים ודניאל,


    F3A היא קטגוריה של מועדוני הטיסנאות העולמיים, המיוחדת לאוירובטיקה מדוייקת ומתכונתית; לא למהירות!
    זה לא שטיסנים מסוג זה הם בהכרח 'פדלאות מעופפות', אבל שיאי המהירות אינם מטרתם והם רק מעט יותר מהירים מטיסני ספורט 'רגילים'.

    F3D היא קטגוריית המהירות לטיסנים המצוידים במנועי להט (גלוֹאוּ) בנפח 6.5 סמ"ק (40.).
    הקטגוריה המקבילה, פחות או יותר, לטיסנים חשמליים מהירים, היא ה-F5D.

    הטיסן הזה הוא 'לא בשרי ולא חלבי' ואינו מתאים, למעשה, לשום קטגוריה תחרותית רשמית.
    הוא רק 'כעין' טיסן מתכונתי; ויכולתו לשרטט קווים מדויקים בשחקים, כמו טיסני F3A אמיתיים, מוטלת בספק.


    תהנה ממנו, חיים, אבל אל תנסה להתמודד באליפות הארצית...

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    hasaron
    הודעות
    1,416
    תודה!
    12
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התחדשתי בטיסן מהירות F3A חשמלי , כמה תמונות

    לצערי ד״ר צאלון אני לאחר תאונת דרכים מאד קשה, התחרות היחידה שאני יכול להתמודד בה היא בשיקום של לווינשטיין...

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    738
    תודה!
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    רן הטיסן יהיה לך מאוד קידמי אין מצב הגלגלים חייבים להיות על הכנפיים

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    738
    תודה!
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    חיים מה שלומך?
    לא ניראה כל שינוי באופק?
    תרגיש טוב.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התחדשתי בטיסן מהירות F3A חשמלי , כמה תמונות

    וואלהכ הטסתי את הטיסן הזה והוא כייפי מאוד.התפחלצתי על הטיסן הזה שהוא היה אצל ליאור ,כל מה שרק אפשר עשיתי איתו.אחלה טיסן ,מהיר יציב ועשה תרגילים יפה מאוד.הבאסה היחידה הוא שהוא מEPS.טיפ שלי קטן ,קח דבק לבן של הילדים שמדביקים איתו נייר ותימרח על הקלקר,זה יחזק לך את הטיסן מעט וימנע את כל המעיכות הקטנות שקורות ברגע שאתה רק נוגע בטיסן.גם מונע התפוררות של הקלקר במיקרה של פגיעה.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jun 2011
    הודעות
    150
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התחדשתי בטיסן מהירות F3A חשמלי , כמה תמונות

    חיים תודה רבה , המשקל של הדבק לא קצת יפריע ?, מה בדבר הנחיתת גחון ?
    ליאור איך היית נוחת איתו ? כי האמת שקלקר ונחיתת גחון לא ניראלי שהולך ביחד ..
    עוד כמה טיפים ?
    החיים כל כך יפים , תהנו מהם !

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התחדשתי בטיסן מהירות F3A חשמלי , כמה תמונות

    דווקא נחתנו על הגחון בלי בעיה .כמובן על חול.אבל שים דבק טסה וניגמר הסיפור.לא קורה כלום לפרופ,שים ברקס בבקר.לגבי מריחת הדבק אין בעיה של מישקל בכלל.שים במקומות המיועדים לפורענות,למשל בגחון ובשפת ההתקפה של הכנפיים ובעזור המנוע.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התחדשתי בטיסן מהירות F3A חשמלי , כמה תמונות

    אם אין לך קאול לטיסן תיבנה לבד מכל בקבוק של שמפו או מרכך.הכי טוב זה לך למגה או כל רשת ותיבחר לך את הסבון שאתה צריך
    חיים גיל תעשה תרגיל

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    738
    תודה!
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    רן פשוט תנחת לא יקרה כלום!


    ---
    I am here: http://maps.google.com/maps?ll=32.059407,34.813068

נושאים דומים

  1. התחדשתי בטיסן חדש Rainbow
    על ידי שרון2785 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 12-09-2010, 00:29:39
  2. [מוצר חדש] התחדשתי בטיסן
    על ידי YAHELMOY בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22-08-2010, 13:36:49
  3. [מדליק] התחדשתי לי בטיסן ראשון...פייפר קאב
    על ידי wonderd בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 13-03-2010, 17:39:19
  4. [מוצר חדש] התחדשתי בטיסן הזה...
    על ידי bugy22 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 29-06-2009, 08:56:50
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-04-2009, 17:00:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •