שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: חדשנות בד-2...

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rishon Le Siyon, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    639
    תודה!
    35
    הודה 60 פעמים ב 34 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל חדשנות בד-2...

    תמונות של טיסן שהתחרה בEurofly 2011. הטיסנאי הוא : Stefan Rumpp
    1. הגה כיוון מאחרי הגה גובה
    2. הגה כיוון זז כולו






    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	296623_10150382454466100_802601099_8221641_1422058086_n.jpg‏ 
Views:	516 
Size:	131.9 קילובייט 
ID:	60507   Click image for larger version. 

Name:	381182_10150382456826100_802601099_8221657_1590410948_n.jpg‏ 
Views:	528 
Size:	121.8 קילובייט 
ID:	60506   Click image for larger version. 

Name:	314420_10150382455306100_802601099_8221648_2056716007_n.jpg‏ 
Views:	546 
Size:	72.6 קילובייט 
ID:	60508  
    נערך לאחרונה על ידי gil43; 07-01-2012 בשעה 10:18:04.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    מיקום
    israel
    הודעות
    147
    תודה!
    7
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חדשנות בד-2...

    אם ההגה גובה לפני ההגה כיוון אז יכולה להיות בעיה של תנועה בדאון לא?בעיקר כשזה הגה עם מיתר גדול....
    יצא לך לשמוע\לראות איך זה טס?

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rishon Le Siyon, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    639
    תודה!
    35
    הודה 60 פעמים ב 34 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חדשנות בד-2...

    הבחור זכה מקום שלישי התחרות הזאת והיה אלוף גביע העולם בשנים 87,88,89,92

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    מיקום
    israel
    הודעות
    147
    תודה!
    7
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חדשנות בד-2...

    וואו...יש לך מושג אם זה משהו שהוא מטיס איתו כבר הרבה זמן?

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חדשנות בד-2...

    נראה מעניין

    1. יש איזשהו הסבר למה זה עדיף על התצורה הקיימת? (הדבר היחיד שעולה לי בראש זה פחות משקל בקצה הזנב)
    ראינו כבר ממזמן טיסנים שבהם הגה הכיוון נמצא מתחת לגוף וככה ההפרעות האווירודינמיות אמורות לפחות, לא?

    2. מונובלוק ככל הנראה באמת תורם בהפחתת גרר. זה כבר קיים לא מעט זמן בג-2. למה באמת אף אחד לא עשה את זה בד-2?
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    114
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חדשנות בד-2...

    בתור התחלה , מיותר לציין , אבל עדיין , אני חושב שסטפן רום , באמת אחד המתחרים בעולם שתמיד חייב להפתיע , תמיד שאני שומע את השם הזה אני נזכר בתיכנון מטורף של טיסן שלו , אם פרופיל משתנה בדהדרל , וג'וינר קרבון , השאלה האם הוא מצליח בזכות התיכנונים הלא שגרתיים שלו או בזכות המטיס שהוא . ודעתי זה בזכות המטיס שהוא .
    כיום גם לדעתי , כל התיכנונים החדשניים האלה שיוצאים כל חודשיים , זה פשוט עוד דרך, עוד סיבה של היצרנים , לעלות את המחירים של המוצרים שלהם . ומה לעשות אנחנו קונים . תחשבו על זה .

    באמת העיניין הזה עם ההגה גובה מקדימה , יוצר שאלה לגבי הדאון של ההגה גובה , ניראה לי שזה אכן יותר שם בעיה , אלה אם כן התושבת הגה גובה יושבת ממש גבוהה .
    זה באמת מוזר שבמהלך השנים צצו הרבה אופציות למיקום ובניית ההגה כיוון , אבל כניראה אין טוב ופשוט כמו המקורי .
    לגבי המונובלוק , אני לא חושב שיש בזה כל כך צורך , במיוחד במחלקה כמו ד-2 , בג-2 יולי יותר קריטי בגלל הפרופ.
    למרות שזכור לי שהיה מישהו שהטיס עם הגה כיוון מונובלוק בד-2 .

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    מיקום
    israel
    הודעות
    147
    תודה!
    7
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חדשנות בד-2...

    אם אני לא טועה הדלת שלו במגדל נמצאת בצד הימני...ויצא לי כבר לראות כמה כאלו...יש בזה יתרון כלשהו?

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי stas צפיה בהודעה
    אם אני לא טועה הדלת שלו במגדל נמצאת בצד הימני...ויצא לי כבר לראות כמה כאלו...יש בזה יתרון כלשהו?
    אולי הוא שמאלי...

    Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    190
    תודה!
    3
    הודה 71 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חדשנות בד-2...

    ציטוט נכתב במקור על ידי stas צפיה בהודעה
    אם ההגה גובה לפני ההגה כיוון אז יכולה להיות בעיה של תנועה בדאון לא?בעיקר כשזה הגה עם מיתר גדול....
    יצא לך לשמוע\לראות איך זה טס?
    זה רק תלוי בגובה של התושבת...

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    190
    תודה!
    3
    הודה 71 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חדשנות בד-2...

    ציטוט נכתב במקור על ידי Black Phoenix צפיה בהודעה
    כיום גם לדעתי , כל התיכנונים החדשניים האלה שיוצאים כל חודשיים , זה פשוט עוד דרך, עוד סיבה של היצרנים , לעלות את המחירים של המוצרים שלהם . ומה לעשות אנחנו קונים . תחשבו על זה .
    .
    ממתי סטפן רומפ יצרן או מוכר למישהו משהו?

    חוץ מזה, לא ידעתי שהתכנונים החדשים בשנים האחרונות (פלפר, למינרי) זה גימיק בלבד ללא יתרון.

    אני לתומי חשבתי שזריקה במקום ל- 70-75 מטר ל- 90-100 מטר יש בה איזשהו יתרון...כנראה שטעיתי
    נערך לאחרונה על ידי mike_f; 07-01-2012 בשעה 20:35:19.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rishon Le Siyon, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    639
    תודה!
    35
    הודה 60 פעמים ב 34 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חדשנות בד-2...

    בשביל לחמם את האווירה... בסיכום של התחרות היה כתוב שהטיסן שרומפ הטיס היה LDA אז אולי זה העתיד של הטיסנים הלינאריים ?

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    114
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חדשנות בד-2...

    ציטוט נכתב במקור על ידי stas צפיה בהודעה
    אם אני לא טועה הדלת שלו במגדל נמצאת בצד הימני...ויצא לי כבר לראות כמה כאלו...יש בזה יתרון כלשהו?
    נוחות??
    איך זה כבר יכול לתרום?

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    114
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חדשנות בד-2...

    ציטוט נכתב במקור על ידי mike_f צפיה בהודעה
    ממתי סטפן רומפ יצרן או מוכר למישהו משהו?

    חוץ מזה, לא ידעתי שהתכנונים החדשים בשנים האחרונות (פלפר, למינרי) זה גימיק בלבד ללא יתרון.

    אני לתומי חשבתי שזריקה במקום ל- 70-75 מטר ל- 90-100 מטר יש בה איזשהו יתרון...כנראה שטעיתי
    הוא ספציפית לא , אבל יש כאלה שכן
    נכון מסכים איתך , אבל מצד שני , שמעתי שמקארוב בכבודו ובעצמו , עם טיסן פלפר , עם זריקה של 100 מטר בערך , הגיע רק למקום שלישי באחת התחרויות האחרונות .

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    190
    תודה!
    3
    הודה 71 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חדשנות בד-2...

    יתכן, גם מקרוב ופינדהל ב- 2010 בפלייאוף עם פלפרים לא הצליחו להגיע רחוק, למרות שזרקו מעל כולם.
    והשנה בארגנטינה, המקום ראשון (טיטוב) ניצח עם למינרי אבל מקום שני עם טיסן קצר עבר בדרך גם כמה למינרים ופלפרים.

    החידושים וההתפחות לעולם לא יצליחו להביס כנראה את בחירת האויר הטובה ביותר, אבל הם בהחלט יכולים לשפר את מצבך...ואם במקרה גם בחרת באויר הטוב ביותר, אם לידך יש טיסן נוסף שנזרק גבוה יותר הודות לפיתוחים, יש סבירות גבוהה יותר (אבל אף פעם לא ודאית) שהוא יעשה יותר ממך.

    לפי מה שאתה אומר, בוא נבנה טיסן ללא זריקה וללא באנט אלא רק וו סיבוב (מי זוכר)- משום מה נראה לי שלא תסכים...

    כטיסנאי תחרותי אתה צריך לשאוף תמיד לשפר את נקודת הפתיחה שלך. לבנות על זה שאתה תמצא אויר טוב יותר מכל האחרים וזה יהיה מספיק בשביל לנצח - לא נשמע לי כמו אסטרטגייה מנצחת.
    האמן לי, יש לי כמה נצחונות והרבה יותר הפסדים בשביל לדעת...

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rishon Le Siyon, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    639
    תודה!
    35
    הודה 60 פעמים ב 34 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חדשנות בד-2...

    New look on F1A LDA models. Authors Gorskiy Anton and Evdokimov Yury. Science support M&K



    Click image for larger version. 

Name:	215554_386268118105521_1848136581_n.jpg 
Views:	413 
Size:	185.2 קילובייט 
ID:	72360

נושאים דומים

  1. [חדשות] חדשנות בפרופילים
    על ידי gil43 בפורום פורום טיסנים חופשיים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 13-04-2010, 22:54:01
  2. חדשנות בפרופילים
    על ידי gil43 בפורום סקירות טיסנים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 13-04-2010, 22:54:01
  3. נוסטלגיה עם חדשנות
    על ידי שדדרומי בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-09-2009, 23:45:34

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •