תמונות של טיסן שהתחרה בEurofly 2011. הטיסנאי הוא : Stefan Rumpp
1. הגה כיוון מאחרי הגה גובה
2. הגה כיוון זז כולו
![]()
תמונות של טיסן שהתחרה בEurofly 2011. הטיסנאי הוא : Stefan Rumpp
1. הגה כיוון מאחרי הגה גובה
2. הגה כיוון זז כולו
![]()
נערך לאחרונה על ידי gil43; 07-01-2012 בשעה 10:18:04.
אם ההגה גובה לפני ההגה כיוון אז יכולה להיות בעיה של תנועה בדאון לא?בעיקר כשזה הגה עם מיתר גדול....
יצא לך לשמוע\לראות איך זה טס?
הבחור זכה מקום שלישי התחרות הזאת והיה אלוף גביע העולם בשנים 87,88,89,92
וואו...יש לך מושג אם זה משהו שהוא מטיס איתו כבר הרבה זמן?
נראה מעניין
1. יש איזשהו הסבר למה זה עדיף על התצורה הקיימת? (הדבר היחיד שעולה לי בראש זה פחות משקל בקצה הזנב)
ראינו כבר ממזמן טיסנים שבהם הגה הכיוון נמצא מתחת לגוף וככה ההפרעות האווירודינמיות אמורות לפחות, לא?
2. מונובלוק ככל הנראה באמת תורם בהפחתת גרר. זה כבר קיים לא מעט זמן בג-2. למה באמת אף אחד לא עשה את זה בד-2?
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube
בתור התחלה , מיותר לציין , אבל עדיין , אני חושב שסטפן רום , באמת אחד המתחרים בעולם שתמיד חייב להפתיע , תמיד שאני שומע את השם הזה אני נזכר בתיכנון מטורף של טיסן שלו , אם פרופיל משתנה בדהדרל , וג'וינר קרבון , השאלה האם הוא מצליח בזכות התיכנונים הלא שגרתיים שלו או בזכות המטיס שהוא . ודעתי זה בזכות המטיס שהוא .
כיום גם לדעתי , כל התיכנונים החדשניים האלה שיוצאים כל חודשיים , זה פשוט עוד דרך, עוד סיבה של היצרנים , לעלות את המחירים של המוצרים שלהם . ומה לעשות אנחנו קונים . תחשבו על זה .
באמת העיניין הזה עם ההגה גובה מקדימה , יוצר שאלה לגבי הדאון של ההגה גובה , ניראה לי שזה אכן יותר שם בעיה , אלה אם כן התושבת הגה גובה יושבת ממש גבוהה .
זה באמת מוזר שבמהלך השנים צצו הרבה אופציות למיקום ובניית ההגה כיוון , אבל כניראה אין טוב ופשוט כמו המקורי .
לגבי המונובלוק , אני לא חושב שיש בזה כל כך צורך , במיוחד במחלקה כמו ד-2 , בג-2 יולי יותר קריטי בגלל הפרופ.
למרות שזכור לי שהיה מישהו שהטיס עם הגה כיוון מונובלוק בד-2 .
אם אני לא טועה הדלת שלו במגדל נמצאת בצד הימני...ויצא לי כבר לראות כמה כאלו...יש בזה יתרון כלשהו?
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube
נערך לאחרונה על ידי mike_f; 07-01-2012 בשעה 20:35:19.
בשביל לחמם את האווירה... בסיכום של התחרות היה כתוב שהטיסן שרומפ הטיס היה LDA אז אולי זה העתיד של הטיסנים הלינאריים ?
יתכן, גם מקרוב ופינדהל ב- 2010 בפלייאוף עם פלפרים לא הצליחו להגיע רחוק, למרות שזרקו מעל כולם.
והשנה בארגנטינה, המקום ראשון (טיטוב) ניצח עם למינרי אבל מקום שני עם טיסן קצר עבר בדרך גם כמה למינרים ופלפרים.
החידושים וההתפחות לעולם לא יצליחו להביס כנראה את בחירת האויר הטובה ביותר, אבל הם בהחלט יכולים לשפר את מצבך...ואם במקרה גם בחרת באויר הטוב ביותר, אם לידך יש טיסן נוסף שנזרק גבוה יותר הודות לפיתוחים, יש סבירות גבוהה יותר (אבל אף פעם לא ודאית) שהוא יעשה יותר ממך.
לפי מה שאתה אומר, בוא נבנה טיסן ללא זריקה וללא באנט אלא רק וו סיבוב (מי זוכר)- משום מה נראה לי שלא תסכים...
כטיסנאי תחרותי אתה צריך לשאוף תמיד לשפר את נקודת הפתיחה שלך. לבנות על זה שאתה תמצא אויר טוב יותר מכל האחרים וזה יהיה מספיק בשביל לנצח - לא נשמע לי כמו אסטרטגייה מנצחת.
האמן לי, יש לי כמה נצחונות והרבה יותר הפסדים בשביל לדעת...