שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 23 מתוך 23

נושא: המשרד לבקרת איכות טיסה קובע!

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל המשרד לבקרת איכות טיסה קובע!

    כי ההטסה בשבת בבוקר ב 3 מעלות פוגע באצבעות!

    איזה קורררררררר

    כנראה שהקור גרם למסוק שלי להשתגע ולשבור ימינה חזק ולהיכנס ברצפה...
    לא נורא, עכשיו יש לי סיבה אמיתית למתוח אותו לבום ולהבי 600
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה

    אין כמו יום שישי בדשא....

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המשרד לבקרת איכות טיסה קובע!

    לא נעים לשמוע
    לצערינו זה גם חלק מהתחביב

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ירושלים והסביבה
    הודעות
    3,398
    תודה!
    160
    הודה 118 פעמים ב 106 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המשרד לבקרת איכות טיסה קובע!

    אכן היה קור מקפיא הבוקר בהרי ירושלים...
    התחושה באצבעות מתחילה להעלם אחרי כמה דק' של הטסה.
    .Itay.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    מיקום
    בקעת הירדן
    הודעות
    484
    מנחת הבית
    מנחת גדי
    תודה!
    158
    הודה 40 פעמים ב 33 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המשרד לבקרת איכות טיסה קובע!

    באמת לא נעים לשמוע.
    לצערי קרה גם לי ,וממך אמיר למדתי שזה חלק מהתחביב,
    מפרקים ומתקנים ,ועולים שוב לאויר.

    איתן

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    מיקום
    ראש העין
    הודעות
    159
    תודה!
    36
    הודה 16 פעמים ב 13 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המשרד לבקרת איכות טיסה קובע!

    כל עקבה לטובה וכל ריסוק שווה שידרוג.שלא תדע קרקע

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המשרד לבקרת איכות טיסה קובע!

    לא נורא הריסוק לא ביאס אותי, דווקא הייתי מרוצה מתפקוד ההולד שלי
    שהיה מיידי ומזער המון המון נזק!
    הנזק שלי מסתכם בלהבי זנב ולהבים ראשיות, ציר ראשי ספינדל ( מתוך הרגל, המקורי תקין!)
    ובום יצאתי בזול,

    מה שכן אני אהיה חייב לבדוק את ה3GX ולכוון את המסוק מאפס
    *
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה

    אין כמו יום שישי בדשא....

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Modi`in, Israel
    הודעות
    998
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 42 הודעות
    כניסות לבלוג
    21
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המשרד לבקרת איכות טיסה קובע!

    מצער לשמוע על הריסוק אמיר - אבל יפה שאתה מקבל אותו ברוח חיובית!
    מקווה שתעלה שוב לאויר בקרוב!
    הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...

    ואדים

    Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
    Great Planes Super Sportster EP
    Futaba 7C 2.4GHz

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: המשרד לבקרת איכות טיסה קובע!

    הבום כבר הוסב ל600,

    נותר לי להחליף ציר ראשי וספינדל.
    ולהתקין את הלהבי 600 כדי שהמסוק יהיה מושלם!

    אני חייב לחשב סלד״ים ולהתאים יחס גיר.
    אני רוצה לפרק סרוואים ולבדוק תקינותם.
    לשנות מיקום המערכת FBL ולכוון הכל מאפס.
    כמובן לבדוק את הבקר ותפקוד המנוע ( מנותק מהג״גש)
    ולצאת לטסט...

    אני פותח פוסט מסודר, צריך עזרתכם במציאת הסל״ד המתאים...
    חשבתי להכניס את הסלדים מה600esp או מה 600pro efl
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה

    אין כמו יום שישי בדשא....

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    753
    תודה!
    75
    הודה 121 פעמים ב 101 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המשרד לבקרת איכות טיסה קובע!

    מירו אין כמוך!
    הלוואי ואני אדע לקחת דברים בצורה חיובית כמו שאתה לוקח
    מדהים איך כל פעם אני לומד ממך משהו חדש!

    יאללה עד שבוע הבא יש 2 טסטים בשטח בע"ה

    FUTABA 14SG

    SAB GOBLIN 700 COMPETITION

    SEBART SBACH E30

    אריאל
    צוות חאפטה מישור אדומים...

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המשרד לבקרת איכות טיסה קובע!

    עצור סוסים ספידי גונזלס
    "שבר ימינה חזק ונכנס ברצפה" - לא נשמע כמו משהו שמתקנים, מחליפים מיקום מע' ומטיסים...
    אפשר קצת יותר פרטים? נשמע כמו כשל של ה 3GX, או של סרוו - בכל מקרה לא משהו שכדאי למהר לעלות אם לא מוצאים איזה ממצא, שינוי של ה 3GX לא יפתור בעיה אם זו קיימת.
    הייתי משאיר את המע' במיקום שלה, ומריץ רגע את המע' ללא להבים כדי לוודא מה קורה בצורה הזאת (וויברציות, תיפקוד, השראות וכו') - ורק אז מקבל החלטות לגבי ההמשך.
    לגבי הסל"דים, אעזור לך בשירשור הייעודי לכך.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המשרד לבקרת איכות טיסה קובע!

    היי ליאור,
    המקרה שהיה כך היה, הדלקתי את המסוק כרגיל, בדיקה לפני טיסה לכל הלינקים, מערכת נדרכה כראוי, בדקתי כיווני תיקון הכל תקין.
    התחלתי המראה, המסוק המריא מטר סל"ד תקין והמסוק שבר לי ימינה...
    למזלי הבנתי מיד שיש תקלה עוד לפני הפגיעה בקרקע והרמתי HOLD.

    נבדקו לאחר טיסה סרוואים - תקינים, מערכת נבדקה שוב בבית ונדרכה כראויי וכיווני תיקון תקינים.
    אני מתכוון לבצע הכל מאפס ולבדוק הכל, כולל להריץ מנוע בלי להבים ולבדוק תגובת המערכת, למדתי מהטוב ביותר לא????

    מנסיונך, במה אתה חושד?
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה

    אין כמו יום שישי בדשא....

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המשרד לבקרת איכות טיסה קובע!

    היי ליאור,
    המקרה שהיה כך היה, הדלקתי את המסוק כרגיל, בדיקה לפני טיסה לכל הלינקים, מערכת נדרכה כראוי, בדקתי כיווני תיקון הכל תקין.
    התחלתי המראה, המסוק המריא מטר סל"ד תקין והמסוק שבר לי ימינה...
    למזלי הבנתי מיד שיש תקלה עוד לפני הפגיעה בקרקע והרמתי HOLD.

    נבדקו לאחר טיסה סרוואים - תקינים, מערכת נבדקה שוב בבית ונדרכה כראויי וכיווני תיקון תקינים.
    אני מתכוון לבצע הכל מאפס ולבדוק הכל, כולל להריץ מנוע בלי להבים ולבדוק תגובת המערכת, למדתי מהטוב ביותר לא????

    מנסיונך, במה אתה חושד?
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה

    אין כמו יום שישי בדשא....

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    622
    תודה!
    160
    הודה 94 פעמים ב 70 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המשרד לבקרת איכות טיסה קובע!

    אמיר תיבדוק את הלגרים במסוק זה גם יכול להיות הבעיה עים הלגרים לא תקינים זה יכול
    לשגע את 3GX מניסיון
    שלט 18ZC Futaba
    ג'ט Ultra Flash

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המשרד לבקרת איכות טיסה קובע!

    הדו"צ של המערכת היה תקין?
    כמו שאלירן ציין, ה 3GX אכן מושפעת מאוד מוויברציות ו/או השראות שנוצרות מחיכוך מתכות - כדאי לבדוק את תקינות כל המיסבים בסביבת המערכת (אם תבדוק את כולם עוד יותר טוב) - כולל מיסבי המנוע.
    כמו כן תוודא תנועה חלקה של הסוואש פלייט על הציר הראשי מעלה/מטה, ותנועה חופשית לצדדים (על ציר ה ROLL שאיתו היתה לך בעיה).
    מה זוויות ה CYCLIC שאיתם עבדת?
    עם איזה להבים הטסת? מאוזנות?
    האם שינית מיקום של רכיבים טרום הטיסה הנ"ל?
    תאפס את המערכת דרך התוכנה והכבל המצורף, ותכוון מאפס - בצע בדיקת וויברציות עם הדו"צ המקורי או של BEASTX (מניסיון הוא עובד מצוין) ע"י הפעלת המנוע על הרצפה ללא להבים ובדיקת תגובה בסוואש במצב סטטי, ובמצב של פיקוד.
    אם לא מצאת אי אילו ממצאים (והלוואי ותמצא כי זה יקל על התהליך) אני ממליץ לך לנסות להרים לטיסה ראשונה מע' FBL אחרת אם יש לך (אשמח להשאיל לך אחת אם אין לך) לא משנה מאיזה סוג, רק כדי לוודא שאין בעיה מיכאנית כלשהי שמשפיעה על ה- 3GX שברשותך.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המשרד לבקרת איכות טיסה קובע!

    תודה ליאור ואני בהחלט אבדוק.

    הדו"צ של המערכת עושה רושם של תקין,
    מיסב חד כיווני חדש ותקין.
    הסווש עולה ויורד חלק והתנועה של צירי AIL ו ELV חלקות ותקינות.
    שאר המיסבים: מיסבים ראשיים של KDE - חדשים לגמרי, הותקנו לפני שבועיים.
    והראש FBL חדש לגמרי וגם שם עושה רושם של מיסבים תקינים.
    אני גם ככה התכוונתי לבצע איפוס למערכת וכיול מחדש למסוק כולו.

    בנוגע לזוויות: -12, 0, +12 איידל 1 ו 2 ו 5-, 0, 12 בנורמל.
    הדבר היחידי שעשיתי טרום הטיסה היה חיזוק הלהבים (בבית בערב במהלך בדיקה של כל הברגים במסוק) יש מצב שחיזוק יתר על המידה יגרום לתופעה???
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה

    אין כמו יום שישי בדשא....

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המשרד לבקרת איכות טיסה קובע!

    דיברתי על זוויות סייקליק ולא זוויות קולקטיב.
    לגבי חיזוק הלהבים - להב מחוזק מדי מקטין את אפקט הדאמפינג/שיכוך שמייצר להב "חופשי" (הכול יחסי כמובן), ומציף בעיות אחרות כגון דאמפרים קשיחים מידי, סל"ד ראש נמוך מדי, מסבי לחץ שהולכים קשה מדי, ועוד בעיות שגורמות לוויברציה לרוב בתדר גבוה (אך לעיתים גם בתדר נמוך) - שיכולה בקלות להוציא מערכת FBL משפיותה.
    כל זאת כאמור הוא רק הדגשה של מצב לא תקין אחר - ואין שום בעיה לסגור את הלהבים חזק מאוד, ואף לרמה שקשה מאוד לפתוח ולסגור אותם בכוח סביר, ז"א שאם זה מה שגרם את הבעיה בפועל (קשה לדעת) זה רק בעצם הציף בעיה אחרת שהייתה קיימת טרם החיזוק, ורק הסתתרה תחת הגמישות שלהבים משוחררים מייצרים.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המשרד לבקרת איכות טיסה קובע!

    זוויות סייקליק שלי ב 9 מעלות.
    לא נתקלתי בשום בעיות במהלך השבועות האחרונים, המסוק לא שונה
    למעט פירוק הבום והחזרתו לטובת בדיקת המתיחה ל600

    הדבר היחידי היה חיזוק הלהבים למצב מחוזק מאאאאד ולכן יש לי ההרגשה
    שזה הגורם...
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה

    אין כמו יום שישי בדשא....

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    כרמיאל\צפת
    הודעות
    648
    תודה!
    47
    הודה 43 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המשרד לבקרת איכות טיסה קובע!

    יש לי חבר עם 450 3G\3GX
    שבאחת ההטסות האחוריות כמעט התרסק עוד לפני שהמריא מהרצפה
    (לקח שמאלה חזק)
    מה שקרה זה המערכת תיקנה הפוך!
    כיבוי והפעלת המערכת תיקנה את הבעיה
    למסוק שלום
    T-rex 700e V2
    T-rex 450 V2

    מיכאל,
    0526-10-11-42.

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המשרד לבקרת איכות טיסה קובע!

    ציטוט נכתב במקור על ידי AMIR צפיה בהודעה
    זוויות סייקליק שלי ב 9 מעלות.
    לא נתקלתי בשום בעיות במהלך השבועות האחרונים, המסוק לא שונה
    למעט פירוק הבום והחזרתו לטובת בדיקת המתיחה ל600

    הדבר היחידי היה חיזוק הלהבים למצב מחוזק מאאאאד ולכן יש לי ההרגשה
    שזה הגורם...
    אמיר
    אם אתה מטיס עם מערכת פלייברלס שבה חיזוק להבים יתר על המידה יגרום לה לשנות זווית סייקליק באופן לא רצוני אז זרוק אותה לפח ותעבור למערכת אחרת.

  20. המשתמשים הבאים אמרו תודה לziki על הודעתו:

    lior_bar_ami (22-01-2012)

  21. #20
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המשרד לבקרת איכות טיסה קובע!

    ציקי חיזוק הלהבים לא שינה את זוויות הסייקליק.
    מה שכן אני אבדוק אותה בחומרה, במידה וארגיש חסק שקט אני בהחלט אחליף אותה למערכת אחרת.
    משום מה אני מאד האמנתי ב 3GX ואני עדיין מאמין היא עושה עבודה טובה.
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה

    אין כמו יום שישי בדשא....

  22. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המשרד לבקרת איכות טיסה קובע!

    אמיר
    את הבדיקות תעשה כמו שליאור הסביר, על הקרקע וללא להבים.
    זה לא יהיה וודאי ב 100% אבל תוכל לעלות על חלק מהבעיות.
    הסיפור יהיה אם המערכת ננעלה לך כתוצאה מבאג רגעי שלא קורה באופן קבוע כתוצאה מהפרעה קבועה ואז אתה בעצם תמצא את עצמך עובד עם מערכת שאתה לא סומך עליה.
    אם התופעה לא תחזור יותר בבדיקות על הקרקע זה יהיה מדאיג מאד מבחינתך.

  23. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    829
    תודה!
    85
    הודה 153 פעמים ב 91 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המשרד לבקרת איכות טיסה קובע!

    אני הייתי מציע לבדוק בנוסף (לפני הטיסה) את מערכת החשמל (סוללה, רגולטור, BEC . . . . )כדי לוודא שהכשל לא מגיע משם. אצלי התברר שזו היתה הבעיה עם המערכת.
    כמובן תבדוק ותוודא שאין חוטים של סרוואים או כל דבר אחר שמקצרים בגלל חתך וכו . . .
    לאחר הריסוק האם בדקת את הנורות ב- 3GX ? מה היה המצב שלהן ? אפשר לפעמים ללמוד מהן על המקור לבעיה.


    Gaui X7
    Scorpion Power System

    V-Bar 5.2 Pro
    Futaba 8FG

  24. #23
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המשרד לבקרת איכות טיסה קובע!

    ולכן אני צריך לפרק את כל מערכת האלק' ולבדוק פריט פריט...

    כמו שאמרתי והיה ולא אהיה שקט אחליף כל פריט שאצטרך כדי להטיס בכיף ולהיות בטוח שהכלי תקין.

    תודה על ההערות, אני לוקח לתשומת ליבי ואיישם.
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה

    אין כמו יום שישי בדשא....

נושאים דומים

  1. אשדוד והסביבה למכירה מסוק SOLOPRO BNF חדש 200שח ללא המשרד
    על ידי regevam בפורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-09-2011, 12:36:51
  2. [שאלה] איכות סוללה..
    על ידי matanmax בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-07-2010, 20:22:48
  3. מי ביקש איכות סינית ולא קיבל?!?!
    על ידי 26112611 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 39
    הודעה אחרונה: 02-06-2010, 21:42:39
  4. איכות סוללה
    על ידי wonderd בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 17-08-2009, 20:32:57
  5. [שאלה] מישהו מכיר את הטיסן ויכול לחוות דעה טיסה איכות בניה וכו..
    על ידי shimon3339 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-04-2009, 08:51:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •