שמות משתמשים לתיוג

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 26 עד 48 מתוך 48

נושא: צריך עזרה בחיזוקים לביקסלר

  1. #26
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בחיזוקים לביקסלר

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    והדרך "המסובכת" שלי, למרות שאינה הדרך היחידה, היא עדיין הדרך עם התוצאה הטובה ביותר.
    אני סקרן איך אתה מודד את האמירה הזאת

  2. #27
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בחיזוקים לביקסלר

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה
    אני סקרן איך אתה מודד את האמירה הזאת

    זה מאד פשוט
    כדי לקפל כנפיים בטיסן עם מיתר, אתה צריך או לגרום למיתר להינתק מהכנף, או להיקרע.
    כוח הקריעה של מיתר גדול בעשרות מונים מכל חלק אחר בטיסן ולצורך ההבנה חוזקו אינסופי. אתה תפורר את הטיסן והמיתר יישאר שלם.

    הדבר הבא שעומד למבחן, זו נקודת החיבור אל הכנף. אם תבצע את זה שגוי, החוט יוכל להינתק מהכנף. חיבור נכון ימנע את זה וכך בעצם אתה מגיע לחוזק עצום של כלל המבנה

    מבין שלל השיטות שהוצעו כאן, ועוד אחרות שלא הוצעו כאן, זו הדרך החזקה ביותר, ומאד פשוטה לביצוע, אני בכלל לא מבין את ההסתייגויות ממנה, שלדעתי נובעות ממניעים שלא מובנים לי.

    ובנוסף,קח ביקסלר. חזק את הכנף בכל אחת מהשיטות המוצעות, הנח את הטיסן בין שני כסאות במפתח כגודל מפתח המיתר, ותתחיל להניח משקולות על מרכז הכנף עד שהכנף תישבר.
    אתה תראה במו עיניך את התוצאה, זה המבחן האמיתי. המבחן האפשרי השני הוא להטיס בצלילה אנכית עם מנוע פתוח, ולמשוך UP חזק ופתאומי, אתה תראה מה יקרה עם דבק סיבים לבד, עם קורה מחוזקת לבד, ועם חיזוק במיתר . את הבדיקה הזאת עשיתי גם באיזיסטאר וגם בביקסלר. נסה את זה בעצמך (ואל תגיד: אבך אף אחד לא צריך את זה בביקסלר, כי לא זאת השאלה שלך)
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #28
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בחיזוקים לביקסלר

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    זה המבחן האמיתי. המבחן האפשרי השני הוא להטיס בצלילה אנכית עם מנוע פתוח, ולמשוך UP חזק ופתאומי, אתה תראה מה יקרה עם דבק סיבים לבד, עם קורה מחוזקת לבד, ועם חיזוק במיתר . את הבדיקה הזאת עשיתי גם באיזיסטאר וגם בביקסלר. נסה את זה בעצמך (ואל תגיד: אבך אף אחד לא צריך את זה בביקסלר, כי לא זאת השאלה שלך)
    אני לא חושב שזה המבחן האמיתי, המטוס לא תוכנן להיות מונח על משענת של כיסא ב 2 נקודות בודדות וצרות. הוא נועד להיות מונח לכל אורך הכנף על גבי האויר. כאשר העומס מתחלק על פני כל אורך הכנף. זה בעצם מבחן מאד מאד מגמתי ושקרי לדעתי.

    הסיבה שאני אישית לא בחרתי את החוט, היא החשש מאפקט הגליוטינה וכמו כן זה מכוער תחת לחבר את הפינים / ווים / נעצים / שקר אחר כלשהו שאלהם מחברים את החוט.

    ולגבי צלילה חזקה ומשיכת UP פתאומי ... אני עושה את זה יותר מפעם אחת בכל טיסה כולל הטיסה שאתה עמדת לידי ושוחחנו. הכנפיים מתעקמות כלפי מעלה אבל בהחלט לא מוחאות כפיים.

    אני חושב שמוט קרבון מחוזק במוט אחר דק יותר עם אפוקסי ( פה אני כן מקבל את דעתך ) ופס טסה אחד בתחתית הכנף ואחד בגב הכנף כשכל זה מחובר עם סקוצים למטוס, מספיק ביותר.
    אפשר להגיד על הטיסה שלי הרבה דברים כמו חסרת אחריות / מופרעת / מסוכנת לשלום הציבור והמטוס .. אבל אי אפשר בשום פנים להגיד עליה שהיא לא מעמידה את המטוס במבחן שרידות ..

    מבחן התוצאה קובע שזה מספיק לגמרי.

    פגישה עם ענף של עץ במהירות 70 קמ"ש שברה את הכנף ( מיד אחרי המוט קרבון ששרד את ההתנגשות ) גם החוט לא היה עוזר שם.

    זאת בכל מקרה, דעתי המאד לא מיקצועית שנישענת אך ורק על נסיון אישי.

  4. #29
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    אני חושב שהויכוח כאן יוצא מנקודת הנחה שגויה שכולנו מדברים על חיזוק של אותו איזור.

    החוט המתוח מסייע לשמור על שורש הכנף שלא יקרוס כלפי מעלה, וזו גם מטרת החיזוק של צינור הקרבון.

    הדבקת טייפ הסיבים על הכנף לא עוזרת במאומה לחיזוק השורש אלא מתקנת בעיה אחרת לגמרי של גמישות הכנף עצמה.
    ההמלצה לחזק את הכנף עם טייפ סיבים תמיד מגיעה בד בבד עם ההמלצה לחזק את צינור הקרבון.

    מתיחת החוט אולי תשמור על יציבות הכנף, אבל לא יפתור את הגמישות שלה מנקודת חיבור היתד כלפי חוץ, מה שיכול להוות את נקודת הכשל הראשונה בצלילה שאתה מתאר (יעיד האיזי גליידר זצ"ל שבדיוק כך נשברה לו הכנף בנקודה החלשה ביותר)

  5. #30
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בחיזוקים לביקסלר

    שווה לכתוב הצעת ייעול לבואינג, למה לבזבז אלומיניום יקר לכנפיים? שיעשו מקלקר וימתחו מיתר... יעבוד טוב על ה777

    עודד, הזמן היחיד בתעופה שבו השתמשו בכבלים היה במטוסי עץ כאשר המבנה היה קשיח (מדי) והעביר מאמצים לנקודות החיבור, ואז פתרו את זה בשיטות של הנדסה אזרחית - מסבכים- כי זה מה שידעו בימים ההם. מנופים בנוייםכך עד היום.

    כשהתפתחו תאוריות המבנה הגמיש, הנושא עומס מפולג, הפסיקו עם הכבלים כי הם נהיו מיותרים וכי הם פגעו באוירודינמיות של המטוס.

    אז עכשיו הסבר נא למה עם בעיית גמישות יתר אתה פונה לפתרון הלא מתאים?? ועוד משכנע בעוז שמנוף מעופף זה שוסס?
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  6. #31
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בחיזוקים לביקסלר

    ציטוט נכתב במקור על ידי אייל שפירא צפיה בהודעה
    אני חושב שהויכוח כאן יוצא מנקודת הנחה שגויה שכולנו מדברים על חיזוק של אותו איזור.

    החוט המתוח מסייע לשמור על שורש הכנף שלא יקרוס כלפי מעלה, וזו גם מטרת החיזוק של צינור הקרבון.

    הדבקת טייפ הסיבים על הכנף לא עוזרת במאומה לחיזוק השורש אלא מתקנת בעיה אחרת לגמרי של גמישות הכנף עצמה.
    ההמלצה לחזק את הכנף עם טייפ סיבים תמיד מגיעה בד בבד עם ההמלצה לחזק את צינור הקרבון.

    מתיחת החוט אולי תשמור על יציבות הכנף, אבל לא יפתור את הגמישות שלה מנקודת חיבור היתד כלפי חוץ, מה שיכול להוות את נקודת הכשל הראשונה בצלילה שאתה מתאר (יעיד האיזי גליידר זצ"ל שבדיוק כך נשברה לו הכנף בנקודה החלשה ביותר)


    אייל ידידי היקר, אתה טועה בהערכת החוזק של זה
    השיטה הזאת עמדה במבחנים קשים ביותר מכל בחינה ואין בה נקודת כשל. לא זכור לי שהיה מיתר באיזיגליידר שלך, ומהפן התיאורטי אם הכנף ארוכה יתכן שיידרשו אמצעים נוספים, אפילו מיתר נוסף (כמו שמחזיק גשרים תלויים).
    אגב, באיזיסטאר, אם כבר מדברים על הנושא, אין קורת קרבון, יש קורת פיברגלס, אבל גדולה יותר בקוטר ובעובי הדופן, דבר שלא ניתן לבצע בצורה סבירה בביקסלר.
    ושוב, לא שולל טייפ, אבל כחלק מפתרון כללי הכולל חיזוק הקרבון, טייפ משני הצדדים ומיתר. לאחרונה אני שוקל להוסיף בזמן הבנייה צלע אורכית מדיקט תעופתי 3 מ"מ לאורך התפר התחתון בחרטום אם בליטה כלפי מטה שישמש גם כשומר על מבנה החרטום לטווח ארוך וגם גמגלש (השיטה הנ"ל נהוגה בגלשני גלים).

    ודבר נוסף ואולי הכי חשוב:
    כל ההתעסקות בזה לא צריכה לנבוע מאילוצים (קיימים)בלבד, אם אין הנאה מלשדרג את זה אז אין בכלל טעם בפוסט הזה
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  7. #32
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בחיזוקים לביקסלר

    עודד

    אני רואה שאתה נהנה מהדיון, אז אני אקשה עליך בשאלה נוספת, אני מבסוט מהטיסה. הוא לא נישבר לי ( לפחות כל עוד אני נימנע מעצים )
    למה טוב החוט הזה ?

    מה הוא ייתן לי שאין לי?

  8. #33
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    אפשר למתוח מלמטה פס דבק סיבים דק במקום החוט ולפתור את הויכוח.

  9. #34
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ירושלים והסביבה
    הודעות
    3,398
    תודה!
    160
    הודה 118 פעמים ב 106 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בחיזוקים לביקסלר

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה
    עודד

    מה הוא ייתן לי שאין לי?
    שתוכל להגיד שהשתמשת בשיטה שעודד המציא...

    דיונים מסוג זה לא יוביל לשום מקום.
    אבל לפחות משעשע לקרוא את חלק מהשטויות.
    .Itay.

  10. #35
    תאריך הצטרפות
    Nov 2011
    מיקום
    Zikhron Ya`aqov, Israel
    הודעות
    1,030
    תודה!
    91
    הודה 34 פעמים ב 31 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בחיזוקים לביקסלר

    טוב עכשיו אחרי שניגמר לי הפופקורן אני יכתוב במה השתמשתי-
    1.סרט טסה 2 אינץ פס אחד מתחת לכנף פס אחד מעל ופס על שפת ההתקפה
    2.קניתי מוט קראבון 4מ״מ מלא, הלכתי לחנות עם המוט של הביקסלר וזה מה שהתאים (קניתי אבל עוד לא הדבקתי)
    3. כניראה שמהשאריות אני יחזק את ההגה גובה ואולי גם את הגחון.

    כדי להדביק את הקורות קראבון הבנתי שעדיף להשתמש באפוקסי 24 שעות
    זה אפשרי להשתמש באפוקסי 30 דקות?

    נ.ב.
    מי פותח שירשור מקיף על הביקסלר?
    משהו בסגנון של איזה סט אפ מתאים למתחילים,איזה לFPV
    איזה חיזוקים צריך לעשות ואיך, שיפורים כמו התושבת מצלמה של אייל שפירא
    והוצאת הבקר מלמלה ומי יודע מה עוד......

    אני יודע שכמעט הכל כבר נכתב אבל אם מישהו יכול לרכז את הכל או את הרוב ביחד
    זה יעזור גם למתחילים וגם למטיסי הFPV
    מנוע זה לחלשים...

  11. #36
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בחיזוקים לביקסלר

    אתה מתכוון כזה ? .. למרות שאתה כבר יודע שיש התסייגויות פה ושם

    חיפוש רבותי !! .. חיפוש !
    אין שום בעיה להשתמש גם באפוקסי 5 דקות.
    להגה גובה אני השתמשתי בפס קרבון לא בצינור, אתה לא רוצה הרבה משקל שם.
    את השארית, כמו שכבר אמרתי לך, מטיפה לפני המנוע ולכיוון אחורה, יש שם תעלה מוכנה לזה.

  12. #37
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בחיזוקים לביקסלר

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה
    אין שום בעיה להשתמש גם באפוקסי 5 דקות.
    ממש לא נכון
    אם האפוקסי יתקשה לך לפני שסיימת להשחיל את המוט - שניהם הולכים לפח.

    אגב לפני ההדבקה עדיף להכין 2-3 "שלוליות" אפוקסי ולא אחת גדולה, משהו לגבי קצב ההתקשות, שאל את בנצי מה בדיוק הוא התכוון...

  13. #38
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    אכן תהליך ההתקשות של האפוקסי הוא כזה שגם 30 דקות עלול להיות מהיר מדי. אני הייתי הולך על אפוקסי של שעתיים לפחות.
    אם הוא צמיג מדי אפשר לחמם ל35-40 מעלות(ולא יותר) בכדי לנזל אותו.
    לגבי כמות ערבוב, תלוי בסוג אבל כדאי לא לחרוג מכמות של 20-30 גרם למנה אלא אם זה אפוקסי נוזלי במיוחד.
    תמיד שווה לחפש ברשת את הוראות היצרן של הדבק הספציפי.
    וזכרו, האפוקסי לא מתקשה בבת אחת והזמן הנקוב הוא להקשיה מלאה של כולו, בהחלט יתכנו אזורים שמתקשים מהר יותר.
    אהה ומהידיים להוריד עם מגבוני תינוקות או אלכוהול או אצטון

    נ.ב.
    אם אתם חסרי סבלנות וכבר הכנסתם והאפוקסי כבר בפנים ולא רוצים לחכות, רוב הדבקים יתקשו תוך כמה דקות עד שעה בחשיפה ל80-120 מעלות, למשל לשים בתנור...
    Sent from my mobile, please excuse typos
    נערך לאחרונה על ידי Boogle; 26-01-2012 בשעה 07:38:53.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  14. #39
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בחיזוקים לביקסלר

    יש לי פתרון מדהים עבורכם:
    אל תשימו חוט ...
    אתם מתווכחים כאילו מישהו מצמיד לכם אקדח לרקה
    אני בדקתי, ניסיתי, התעללתי וכו' וטרם מצאתי פתרון מתאים יותר לביקסלר.
    זה פותר את כל הבעיות, אפילו בלי לחזק את הקרבון, אבל שכל אחד יעשה כרצונו.
    ושאף אחד לא יסיק מזה שאני ממליץ לא לחזק את הקרבון,או להימנע מטייפ סיבים
    לגבי אפוקסי לקרבון:
    האפוקסי 30 דקות של הסיני מאד מתאים למשימה הזאת. וניתן בקלות להכין מנה שתספיק בבת אחת לכל המוט. הדבק הזה יותר איטי ממה שמוצהר עליו.

    לעומת זאת הרעיון של לחמם דבק על מנת לגרום לו להיות דליל יותר זה אכן מדלל, אבל בהחלט שיטה לא מומלצת כשמדובר בתהליך איטי יחסית.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  15. #40
    תאריך הצטרפות
    Nov 2011
    הודעות
    445
    תודה!
    33
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בחיזוקים לביקסלר

    יש חנות בת״א שמחזיקה Tesa ?

  16. #41
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בחיזוקים לביקסלר

    גולדן טייפ בחולון

  17. #42
    תאריך הצטרפות
    Nov 2011
    הודעות
    445
    תודה!
    33
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בחיזוקים לביקסלר

    חולון זה בת״א ??

  18. #43
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tiran צפיה בהודעה
    חולון זה בת״א ??
    לא

  19. #44
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    הודעות
    1,177
    תודה!
    18
    הודה 74 פעמים ב 58 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בחיזוקים לביקסלר

    ציטוט נכתב במקור על ידי אייל שפירא צפיה בהודעה
    לא
    זה יהיה מצחיק או עצוב אם אני יגיד שחשבתי שכן?
    תומר

    TBS Discovery Naza
    Multiplex Fun Cub
    VMar RV-4
    Axial SCX10 Jeep Rubicon
    Baja 5B SS
    Hitec Aurora 9 + Dragonlink UHF

    Once upon a time:
    TREX-50O ESP , TREX-600PRO EFL, Ritewing Zephyr 2 FPV , AXN, Eflite T-34 Mentor , FMS P-51D Mustang, T-33 Mini EDF

  20. #45
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בחיזוקים לביקסלר

    לחולון צריך ויזה...
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  21. #46
    תאריך הצטרפות
    Nov 2011
    מיקום
    Zikhron Ya`aqov, Israel
    הודעות
    1,030
    תודה!
    91
    הודה 34 פעמים ב 31 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בחיזוקים לביקסלר

    ועוד שאלה קטנה-
    איך אני מדביק את התעלה של החוט סרוו והמוט קראבון?
    דבק סיבי מספיק חזק או שהוא לא יעמוד בלחץ?
    מנוע זה לחלשים...

  22. #47
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בחיזוקים לביקסלר

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    לחולון צריך ויזה...
    פעם היה צריך ויזה להכנס
    היום צריך כדי לצאת......

  23. #48
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בחיזוקים לביקסלר

    ציטוט נכתב במקור על ידי yuval-the-pilot צפיה בהודעה
    ועוד שאלה קטנה-
    איך אני מדביק את התעלה של החוט סרוו והמוט קראבון?
    דבק סיבי מספיק חזק או שהוא לא יעמוד בלחץ?
    את הצד של תעלת חוט הסרוו תדביק עם דבק סיבים, את הצד השני תדביק עם CA.
    הסיבה היא שאת החוט של הסרוו אולי תרצה מתישהו בעתיד להוציא כדי להחליף.

    לדוגמא: (כמובן שיהיה עוד טייפ סיבים לאורך הכנף)
    נערך לאחרונה על ידי אייל שפירא; 27-01-2012 בשעה 08:36:27.

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. צריך עזרה עם פניקס
    על ידי guy1a בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 25-09-2011, 21:23:44
  2. [עזרה!] צריך עזרה מה צריך לעשות לtrex 600e כדי 12s
    על ידי shai509030 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 16-06-2010, 06:19:05
  3. [עזרה!] צריך עזרה
    על ידי flyman בפורום פורום סירות ומפרשיות
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 21-03-2010, 23:13:17
  4. [עזרה!] צריך עזרה עם טירקס 600
    על ידי הבוררר בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 24-12-2009, 19:27:59
  5. [עזרה!] צריך עזרה עם EDF
    על ידי MDreamer בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 05-06-2009, 11:56:42

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •