שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: לא מצליח להבין איך מתכנתים בקר הוביקינג 60A

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל לא מצליח להבין איך מתכנתים בקר הוביקינג 60A

    כזה:
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=16892
    אני יודע לתכנת בקר באופן כללי, קראתי את המנואל של הבקר הספציפי הזה, פעמיים-שלוש, וחוץ מזה שהוא נכתב כנראה על ידי סיני שלא ממש מבין אנגלית, לא הבנתי כלום. טוב, לא כלום- הצלחתי לכייל טווח מצערת. אבל לפרמטרים ספציפיים לא הצלחתי להיכנס ואני גם לא בטוח שאני צריך... וגם לא הבנתי איך משנים אותם, לא ברור איזה אופציה מקבילה לאיזה מצב בסטיק מצערת. המנוע הוא 3536 1000KV והכל מותקן על הפאן קאב החדש שלי.
    אודה להוראות ברורות יותר משל הסיני..
    כנראה שלא סתם הם המציאו את כרטיסי התיכנות, הסיניים האלה
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להבין איך מתכנתים בקר הוביקינג 60A

    ידידי היקר, אחד מהכללים הכי חשובים ברכישת בקר, זה לברר את אפשרויות התיכנות שלו לפני שרוכשים, ולברר לעומק.
    אין אפשרות תיכנות-לא קונים
    כבר נתקלתי בבקריHK שלא היה קשר בין המנואל שלהם לבין המציאות
    אישית אני מקפיד (לפחות בשימושים רציניים) לרכוש אך ורק בקר שיש לי כרטיס תיכנות עבורו, זה לפעמים עושה את ההבדל בין בינוניות ופשרות איכות לבין הנאה.
    אגב, המנואל של הבקר הספציפי שלך בכלל לא עולה
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    למה לא עולה?
    הנה: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...93X7478X57.pdf
    על פניו אני מבין מהמנואל שהוא ניתן לתיכנות בשיטת הצפצופים, אני פשוט לא מבין איזה מצב סטיק צריך למקם עבור כל אחד מהערכים הרצויים תחת המשתנים השונים... יש משתנים עם 3 ערכים לבחירה ויש עם 2, ולדעתי גם יש אחד עם 4 ערכים לבחירה ?? ובכל אופן כתוב שהורדת המצערת לתחתית בכל שלב שהוא מוציאה את הבקר ממצב תיכנות למצב עבודה...
    למישהו יש היכרות עם הבקר הספציפי הזה להסביר לי? או להלוות לי לוח תיכנות עבורו עד שאזמין? אני מבין שזה הלוח המתאים לו: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...ontroller.html ?
    ועוד שאלה קטנה- האם צריך בכלל לגעת בתכנות שלו, מעבר לכיול טווח מצערת? כי זה נראה לי בסדר:
    1)The factory default setting of ESC:

    2)The brake: off

    3)The types of battery: Lipo battery with automatic detection.

    4)The cutoff value under low voltage:middle(3.0V/65%)

    5)The angle of entrance in motor:automatic

    6)Setting for accelerated startup:smooth

    7)The setting Mode for helicopter: off

    8)The frequency of working:8kHz

    9)Protection mode under low voltage:reduce power
    נערך לאחרונה על ידי Friman; 25-03-2012 בשעה 07:28:14.
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    1,246
    תודה!
    3
    הודה 34 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להבין איך מתכנתים בקר הוביקינג 60A

    צור איתי קשר ואלמד אותך לתכנת תבקר בקלי קלות ...לא תאמין כמה זה קל דרך השלט
    052-3200015

  5. המשתמשים הבאים אמרו תודה לofir181 על הודעתו:

    Friman (26-03-2012)

  6. #5
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    שלחתי לך הודעה בפרטי
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  7. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    471
    תודה!
    6
    הודה 25 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להבין איך מתכנתים בקר הוביקינג 60A

    הי גיל

    למיטב ידיעתי, ויתקן אותי כל מומחה פה כמו עודד, לטיסנים ה BREAK צריך להיות ב ON
    למסוק הוא ב OFF
    לטיסן זה עוזר להעט בנחיתה
    TREX 500 ESP
    FUTABA 7C
    AXN
    FMS P51 Mustang V6

  8. המשתמשים הבאים אמרו תודה לhagpel על הודעתו:

    Friman (26-03-2012)

  9. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להבין איך מתכנתים בקר הוביקינג 60A

    ציטוט נכתב במקור על ידי hagpel צפיה בהודעה
    הי גיל

    למיטב ידיעתי, ויתקן אותי כל מומחה פה כמו עודד, לטיסנים ה BREAK צריך להיות ב ON
    למסוק הוא ב OFF
    לטיסן זה עוזר להעט בנחיתה


    אם כבר ביקשת, אתקן אותך

    מצב הBREAK נועד לכמה מטרות:
    הראשון והעיקרי זה לדאונים בעלי פרופ מתקפל
    השני זה לעצירת פרופ רגיל כדי להפחית התנגדות
    כך שהטיסן פחות עוצר , בדיוק ההיפך ממה שחשבת.
    לפרופ עומד יש פחות התנגדות מאשר לפרופ שמתפקד כמו שבשבת
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  10. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להבין איך מתכנתים בקר הוביקינג 60A

    גיל, יש בקרים שלצורך התיכנות מורידים את הסטיק רק חצי דרך ולא עד למטה.
    ההורדה עד למטה מסיימת את תהליך התיכנות
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  11. #9
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    צפון
    הודעות
    77
    תודה!
    6
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להבין איך מתכנתים בקר הוביקינג 60A

    סרטון קצרצר המסביר איך מתכנתים בקר TURNIGY .... כל כך פשוט

  12. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להבין איך מתכנתים בקר הוביקינג 60A

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    אם כבר ביקשת, אתקן אותך

    מצב הBREAK נועד לכמה מטרות:
    הראשון והעיקרי זה לדאונים בעלי פרופ מתקפל
    השני זה לעצירת פרופ רגיל כדי להפחית התנגדות
    כך שהטיסן פחות עוצר , בדיוק ההיפך ממה שחשבת.
    לפרופ עומד יש פחות התנגדות מאשר לפרופ שמתפקד כמו שבשבת
    מחזק את דבריי עודד.
    מדחף מסתובב חופשי (WINDMILLING) יוצר יותר גרר מאשר מדחף עומד
    את ההסבר ניתן להמחיש ע"י האיור הבא:
    במצב הראשון, המנוע עובד ווקטור העילוי פונה לפנים (זווית ההתקפה לעומת וקטור המהירות השקול הינה חיובית)
    במצב השני, כאשר המנוע כבה, המדחף מסתובב חופשי בסל"ד נמוך, דבר הגורם לכך שוקטור העילוי שמייצר המדחף פועל לאחור במקום לפנים
    (זווית ההתקפה לעומת וקטור המהירות השקול הינה שלילית)


    חישבו על כך, מסוק שלהביו מסתובבים, נופל לאט יותר ממסוק שלהביו עומדים מלכת (בגלל שהגרר גדול יותר)
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	WindMilling.JPG‏ 
Views:	83 
Size:	11.7 קילובייט 
ID:	64420  
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 28-03-2012 בשעה 06:43:36.

  13. #11
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להבין איך מתכנתים בקר הוביקינג 60A

    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir2 צפיה בהודעה
    סרטון קצרצר המסביר איך מתכנתים בקר TURNIGY .... כל כך פשוט
    בסרטון שלך זה בקר טורניג׳י ושלי HK
    בכל אופן הבנתי את הרעיון הכללי שהיה חסר לי... בבקרים של אליין בכל פרמטר לתיכנות צריך למקם את הסטיק באחד מ3 מצבים, תחתון אמצע או עליון, ובכך לבחור 1 מ3 אפשרויות לאותו הפרמטר. פה אני מבין שכשרוצים לשנות פרמטר מסויים מורידים את הסטיק (בטורניג׳י הבנתי שלתחתית ובהוביקינג הבנתי שלאמצע?) ואז מאזינים לצפצופים, ואז כשמגיעים לסידרת הצפצופים שתואמת את הערך שרוצים לבחור, מעלים בחזרה את הסטיק למעלה.
    בסדר, תודה לכל מי שהתייחס לשאלה, אני מניח שמכאן והלאה אני אסתדר
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  14. #12
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    471
    תודה!
    6
    הודה 25 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להבין איך מתכנתים בקר הוביקינג 60A

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    אם כבר ביקשת, אתקן אותך

    מצב הBREAK נועד לכמה מטרות:
    הראשון והעיקרי זה לדאונים בעלי פרופ מתקפל
    השני זה לעצירת פרופ רגיל כדי להפחית התנגדות
    כך שהטיסן פחות עוצר , בדיוק ההיפך ממה שחשבת.
    לפרופ עומד יש פחות התנגדות מאשר לפרופ שמתפקד כמו שבשבת
    אני לא רוצה לחטוף את הפוסט הזה אבל,
    תודה עודד ודניאל, אכן אתם מפתיעים אותי בתיקון,
    הנסיון שלי עם או בלי BREAK הראה שהטיסן עוצר מהר יותר עם BREAK ,
    ההגיון שלי אומר שסך האנרגיה שמשפיעה על הפרופ כשהוא עומד לעומת מסתובב זהה,
    נראה לי הגיוני שאם חלק מהאנרגיה הזאת הולכת על לסובב את הפרופ אם הוא חופשי לעומת ספיגת האנרגיה הזאת כאשר ה BREAK מתנגד ומעביר את האנרגיה הזאת לעצירת הטיסן אזי שה BREAK יעזור לעצירת הטיסן.

    לעומת זאת אני קונה את ההסבר של דניאל עם האיור:
    "במצב השני, כאשר המנוע כבה, המדחף מסתובב חופשי בסל"ד נמוך, דבר הגורם לכך שוקטור העילוי שמייצר המדחף פועל לאחור במקום לפנים"
    עילוי הפוך בנוסף לגרר הבסיסי שיוצר הפרופיל של הפרופ שפוגש את האויר לכוון הזרימה אכן יאט יותר את הטיסן...

    I stand corrected!

    חגי
    TREX 500 ESP
    FUTABA 7C
    AXN
    FMS P51 Mustang V6

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •