מה הזוית הנורמלית או איך מחשבים זוית של המנוע ? Thrust angle tourqe
thanx
מה הזוית הנורמלית או איך מחשבים זוית של המנוע ? Thrust angle tourqe
thanx
מצטער, אין לי מושג איך מחשבים
אבל כשמטיסים, קל מאד לדעת מהי הזוית הנכונה לפי ההתנהגות
תתחיל מ2 מעלות כלפי מטה וממעלה אחת ימינה, ומשם תשנה את זה בהתאם לאופי הטיסה
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
בטיסנים שונים הזוויות משתנות, על מה מדובר? איזה מנוע? איזה סטאפ? איזה פרופ? האם מדובר בפושר, או בפולר? היכן ממוקם המנוע? אולי במרכז הטיסן..?
כול כך הרבה משתנים..אבל צריך להתחיל במשהו, אז תן אינפורמציה בסיסית וננסה לכוון אותך..![]()
האם יש חישוב מסויים לזווית לפי גודל טיסן ? אורך הכנפיים ? משקל הטיסן ? בכל מקרה מדובר בטיסן חשמלי EPO סקייל P47 .. אורך כנפיים בערך 1m ... מנוע 250W ... הכל מהסיני !
לטיסני F3A - טיסני אירובטיקה, הכוון והכיול חשוב מאוד לביצוע מדויק של תרגילים.
בטיסן כמו שלך לא צריך להגזים - שתי מעלות ימינה, שתי מעלות למטה... ולאויר. זה הבסיס. אם הטיסן הצפציפי צריך כוון נוסף - אז מכוונים עוד קצת.
באופן כללי, עובי של דיסקית ( בערך מ"מ אחד) מתחת לבירגי תושבת המנוע משמאל (כדי שהמנוע יפנה ימינה) ואותו דבר, דיסקית, מתחת לברגים העליונים (כדי שהמנוע יפנה למטה) - מתחת לבורג השמאלי העליון צריך לכן לשים דיסקית מעט יותר עבה.
הדבר נכון כמובן למנוע שיושב לפני קיר האש !
נערך לאחרונה על ידי umbo; 05-04-2012 בשעה 08:06:18.
ofir2 (05-04-2012)