ראשית UMBO, אני לא שכחתי מזה מטיס מתחיל, או כול מה שאני יודע זה לשים מנוע מפלצת ל-8 תאים..
זה שאתה לא מסכים איתי זה לא אומר שצריך להציג אותי כמי שרואה רק את הצד השני של הסקאלה.
שנית,
לא מומלץ לשים לוקייד בהברגות אלומיניום!!!
לי אישית יש ניסיון די מעצבן עם המוצר הזה, הרבה פעמים הפרופ משמיע רעשים של חוסר איזון (וויברציות),
דבר נוסף שהגומיות מידי פעם נקרעות ואז אתה נשאר עם "דאון" באויר (בתקווה שהטיסן דואה מספיק טוב וניתן להביא אותו חזרה למסלול),
אז נכון, אפשר להחליף גומיות, ואפשר להחליף PROP SAVER כי ההברגות שלו שוות לת***ת...
אבל...אם אפשר לפתור את המחלות של המוצר הירוד הזה, אז למה לא, אז יש יותר סיכוי שהפרופ ישבר בנחיתה לא מוצלחת,
אז מה? וגם ציר מנוע אפשר לחליף (בוא נהיה כנים, מדובר במנועים שלא עולים על 7-8$ מהיקרים, לא צריך להשתגע..)
אז שהפרופ מתנתק מהטיסן באוויר זה עדיף?..זה קורה, גם שמחליפים גומיות..
חוצמז'ה, הכותב לא כתב באיזה טיסן מדובר, אם מדובר בטיסנים עם מנוע שמותקן מעל הגוף כמו ביקסלר, AXN ושות'..
או טיסן עם גלגלים, או מנוע אחורי, אולי עם מנוע קדמי וקאול, הפתרון הזה אולי שמיש באמת רק לטיסני השלכה ללא גלגלים ועם מנוע חשוף מקדימה,
אני חושב שאין סיבה לשים PROP SAVER, זו דעתי, אישית אני לא רואה שום יתרון ממשי לפתרון הלא מוצלח הזה,
זה שהוא שומר על בפרופ יותר בנחיתה שלא ישרט או ישבר? החיסרונות שלו הרבה יותר משמעותיים.
אני הפסקתי להשתמש במוצר הזה ולא ממליץ עליו, אחרים יכולים להמליץ עליו וזה בסדר לחלוק על הדעה כול עוד לא יורדים לפסים אישיים(

)..
