Gil Friman
-------------------------------
T-rex 600esp FBL
רחפן f450 fpv
MS Composite Swift II
Mountain Models EVA Sport
Hitec Aurora 9
למה לא?, מישהו פה עשה FPV פאנג'ט![]()
רחפן למכירה: http://www.efly.co.il/forums/showthr...586#post442586
my new YouTube chanelhttp://www.youtube.com/user/Tav317
קשה להאמין, אבל יש לו קיבולת אדירה בסוללות..
אנטנות כיווניות לשידור וקליטה בהספקים מתאימים יעשו את הטווח![]()
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
אם אני לא טועה, אני משער שמדובר על קליפ של אלכס וילה המפתח של RVOSD.
הוא מטיס כנף QB מצופה כולה עם תאים סולאריים ומודול FRSKY מוגבר.
http://rangevideo.com/forum/attachme...0&d=1345434466
כדי לטוס FPV רצוי להיות מתחת לעננים. כדי להשיג מקסימום טעינה צריך להיות מעל העננים.. דילמה.
נערך לאחרונה על ידי Observer; 31-12-2012 בשעה 15:57:34.
Airplanes don't mind if you like to look at other airplanes
פא%#נג 80 ק״מ... בקו אווירי זה פי 2 יותר ממה שאני נוסע 50 דקות לעבודה כל יום
Gil Friman
-------------------------------
T-rex 600esp FBL
רחפן f450 fpv
MS Composite Swift II
Mountain Models EVA Sport
Hitec Aurora 9
נערך לאחרונה על ידי Friman; 31-12-2012 בשעה 16:23:02.
Gil Friman
-------------------------------
T-rex 600esp FBL
רחפן f450 fpv
MS Composite Swift II
Mountain Models EVA Sport
Hitec Aurora 9
אני עם הביקסלר תופר 15-20 ק"מ TOTAL TRAVEL בטיסה אחת, עם סוללה של 4000 מילי, בפועל מושך 3700 מיליאמפר שעה.
כלומר עם דאון עם כנף גדולה יותר שסוחב 20 אלף מילי, ושטס 3 שעות (כמו בסרטון) כלומר יחס שקיעה נמוך, אין בעיה להגיע למרחקים כאלה.
לגבי הטווח, זה בארץ ללא הפרעות RF כמו בישראל ואם אנטנות כיווניות מאוד לרדיו ולוידאו.
ראיתי פעם טיסה של 100 ק"מ עם 3000 מילי אמפר בלבד, הכל על תרמיקות.
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm