היי חברים,
לאחרונה קניתי כזה עבור פרוטוס FBL.
רציתי לבקש את עצתכם לגבי ה-Governor: האם הוא טוב בבקר הנ"ל? האם כדאי להשתמש בו או עדיף FIXED END POINTS ?
תודה מראש,
דודי.
היי חברים,
לאחרונה קניתי כזה עבור פרוטוס FBL.
רציתי לבקש את עצתכם לגבי ה-Governor: האם הוא טוב בבקר הנ"ל? האם כדאי להשתמש בו או עדיף FIXED END POINTS ?
תודה מראש,
דודי.
~~~~~~~~~~~
LOGO 600
TREX 600
PROTOS 500
PROTOS 500 FBL
HOTLINERS
EDF
~~~~~~~~~~~
A helicopter doesn't want to fly, it just vibrates so much that the ground rejects it
מעולה
TREX 450 PRO FBL
TREX 600 N FBL
TREX 700N FBL
TREX 700E V2 FBL
שלט DX7
dudibd (06-03-2013)
תודה על הפידבק.
באותו עניין - מה מומלץ להגדיר ב- head speed change rate ? (לא initial spool)
ה-defult הוא 5, אבל האם כדאי לעלות, ל-8 נניח?
אנו מטיסים עם מנוע סטוק של הפרוטוס.
תודה רבה,
דודי.
~~~~~~~~~~~
LOGO 600
TREX 600
PROTOS 500
PROTOS 500 FBL
HOTLINERS
EDF
~~~~~~~~~~~
A helicopter doesn't want to fly, it just vibrates so much that the ground rejects it
מישהו?
עזרה בבקשה...
![]()
~~~~~~~~~~~
LOGO 600
TREX 600
PROTOS 500
PROTOS 500 FBL
HOTLINERS
EDF
~~~~~~~~~~~
A helicopter doesn't want to fly, it just vibrates so much that the ground rejects it
כעקרון נתון זה יקבע באיזה אופן הבקר יגיב לשינויים בסלד, מהר או לאט ומתון
לדוגמא במעבר מנורמל לאיידל ישנה קפיצה גדולה יחסית בסל"ד שאינה מומלצת, לפיכך אתה יכול ע"י פרמטר זה, לקבוע האם הקפיצה תהיה ב"בום" שעלול לזעזע את המסוק ואפילו במנועים חזקים עלול להיגרם נזק לגגש"ים!
או שזה יקרה בצורה של ramp up מתון.
כשהסל"ד יחסית קבוע בגלל הגוברנור, לא נראה לי שהנתון הזה יהיה מורגש כל כך, לדעתי עדיף להתחיל במספר מתון יחסית ולבדוק איך המסוק מגיב לקפיצות קיצוניות בסל"ד לדוגמא במעברים בין נורמל לאיידל.
לדוגמא ב 550 שלי שבו בקר אליין פחות איכותי, כשאני מעביר מנורמל לאיידל הקפיצה כל כך חזקה שהזנב קצת מקשקש (רק במעבר)
לעומת זאת בבקר כמו זה שלך שהיה לי ב 500, המעבר חלק ומתון הודות לאפשרות הזאת.
מוטי ברטוב
הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
שלט פוטאבה 8FG - סקירה
Goblin570 3 Blades
Goblin380
"די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"
תודה על ההסבר הברור.. אתחיל עם ערך ה-DEFAULT של 5 (באמצע בערך) ונראה איך הוא מגיב. עבורי המעבר מנורמל לאיידל ממש לא מצריך האצה מהירה, יש לי זמן
דרך אגב, אולי הקשקוש בזנב אצלך נובע מג'יירו לא מספיק מהיר (או GAIN לא מתאים)?
שוב תודה!
דודי.
~~~~~~~~~~~
LOGO 600
TREX 600
PROTOS 500
PROTOS 500 FBL
HOTLINERS
EDF
~~~~~~~~~~~
A helicopter doesn't want to fly, it just vibrates so much that the ground rejects it