חברימוס החלטתי שאני משנה כיוון חייב עזרה בבחירת כלי טראגי
Thunder Tiger ST4 G3
HPI TRUGGY FLUX
כלי הזה קורץ לי חזק
קשה להחליט מבין הדגמים מחפש TRUGGY 1/8 4X4 האם יש להם רוורס ?
חברימוס החלטתי שאני משנה כיוון חייב עזרה בבחירת כלי טראגי
Thunder Tiger ST4 G3
HPI TRUGGY FLUX
כלי הזה קורץ לי חזק
קשה להחליט מבין הדגמים מחפש TRUGGY 1/8 4X4 האם יש להם רוורס ?
אני מבין שתיהן מעדיף טאנדר, במיוחד כי יש לה יבואן נורמאלי בארץ...
וכן לשתיהן יש רוורס
בוא נתחיל מהסוף:
ברכב חשמלי הרוורס והעצירה מגיעים מהמנוע והבקר ולא משילוב גלגלי שיניים ואמצעים מכאניים כמו ברכב ניטרו
הרכב שבסירטון השני נקרא טרופי פלוקס: http://www.hpiracing.com/kitinfo/107018/
סדרת הטרופי של HPI היא החברה הנחותה ברמת האיבזור שלה
תראה את התמונה הבאה:
שים לב לבולמים:
הקוטר שלהם קטן מאוד והם שוכבים
הבקר תומך רק ב 4 תאי ליפו [לא 6 כמו בוורזה]
ובכלל פעם HPI היו מציינים בגאווה מסויימת את השותפות עם קאסטל קריאיישנז [יצרני ממבה מאנסטר] היום זה "כאילו" נגמר
גם אני הייתי הולך על הטאנדר טייגר
יבואן רציני וחלקי חילוף זמינים זה דבר מאוד חשוב לטעמי
רן ענבר
גם הטאנדר זה 4 תאים ! שזה מבעס
יש רכבים מעבר לאלה שציינתי שהייתם ממליצים לשקול
תאמין לי שאין שום צורך ביותר מ4 תאים.
אני לא חושב שיש עוד טראגי RTR בשוק.
יש אפשרות לקיט, אבל הקיט יעלה כמו הרכב RTR.
מתן.
שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.