שמות משתמשים לתיוג

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 26 עד 39 מתוך 39

נושא: נגמרו לי המילים...והכוח..דווח חי מקצה מסלול שדה דב..ובבון אחד.

  1. #26
    תאריך הצטרפות
    Nov 2012
    הודעות
    1,344
    תודה!
    90
    הודה 274 פעמים ב 187 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נגמרו לי המילים...והכוח..דווח חי מקצה מסלול שדה דב..ובבון אחד.

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyrud צפיה בהודעה
    לאחר מחשבה ..כשבאמת הרהרתי מה ההבדל ביני ..לדוגמא..
    לבין אדם שנכנס לחנות וקונה פאנטום ומטיס בעיר.
    באמת גיא, ספר לנו מה ההבדל בינך ובין אדם שנכנס לחנות וקונה פאנטום ומטיס בעיר.
    ואז ספר לנו מה חשבת כשצילמת את הסרטון הזה:



    או את זה:



    התאפקתי וחשבתי הרבה לפני שכתבתי את זה.
    אבל אתה יורד פה על מטיסי הפאנטום, מטיף לבטיחות ומספר מור"קים על הידע והניסיון שלך, וזה פשוט לא מסתדר לי עם חוסר האחריות המשווע וסיכון הזולת שהפגנת במשך שנים.
    קצת צניעות וגילוי נאות ממש מתבקשים פה.

  2. #27
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    777
    תודה!
    0
    הודה 112 פעמים ב 56 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נגמרו לי המילים...והכוח..דווח חי מקצה מסלול שדה דב..ובבון אחד.

    היי אביב
    נכון אתה צודק
    אבל כבר מזמן איני מבצע ולא חושב לבצע דברים כאלו
    בדיאבד זה היה טיפשי ומיותר ואפילו מטומטם מצידי

    אני..הפנמתי והשכלתי לפני שחטפתי סטירה לפנים ..
    אבל...

    נסה לומר זאת ולהסביר בשקט לשכן ממול שיושב וממנגל על המרפסת בכיכר
    שמעלה לאוויר את הרחפן שקנה לפני יומיים ..
    ומראה לחברה בין בירה לבירה איזה גבר הוא כשמטיס את הטיסן הכל יכול שלו
    בשכונה כשהילדים למטה.
    עם אנשים כאלו אי אפשר לדבר אפילו
    ויש מצב שתצא אפילו בשן ועין .

    שטויות ..רובנו עושים וטועים
    החוכמה היא בשלב מסוים להפנים ולהבין
    ובימינו לצערי - כיכר העיר ריקה הכי חשוב האח הגדול . למי יש יותר גדול ו...שופוני.

    GUY
    נערך לאחרונה על ידי guyrud; 26-06-2014 בשעה 09:21:17.

  3. המשתמשים 2 הודו ל guyrud על הודעתו:

    t.b (26-06-2014),yos (26-06-2014)

  4. #28
    תאריך הצטרפות
    Oct 2013
    הודעות
    881
    תודה!
    39
    הודה 104 פעמים ב 96 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי AvivT צפיה בהודעה
    באמת גיא, ספר לנו מה ההבדל בינך ובין אדם שנכנס לחנות וקונה פאנטום ומטיס בעיר.
    ואז ספר לנו מה חשבת כשצילמת את הסרטון הזה:



    או את זה:



    התאפקתי וחשבתי הרבה לפני שכתבתי את זה.
    אבל אתה יורד פה על מטיסי הפאנטום, מטיף לבטיחות ומספר מור"קים על הידע והניסיון שלך, וזה פשוט לא מסתדר לי עם חוסר האחריות המשווע וסיכון הזולת שהפגנת במשך שנים.
    קצת צניעות וגילוי נאות ממש מתבקשים פה.
    וואו הקטע של הטיסה בים מטורף. איך היה לך את האומץ לטוס ככה נמוך בין האנשים בים? עזוב עכשיו הטפות וכאלה.. זה ממש אבל ממש מטורף. שמח שהפסקת לפני שקרה משהו...

  5. #29
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נגמרו לי המילים...והכוח..דווח חי מקצה מסלול שדה דב..ובבון אחד.

    ההבדל בין מי שמטיס פאנטום ובין מי שמטיס רחפן שהוא בנה (בין אם זאת סתם טיסה ובין אם זה מעל אנשים) זה שמי שבנה מכיר טוב את הציוד שלו, יודע לכייל אותו ולתחזק אותו, ומי שקנה פאנטום... לא. (חוץ מזה אני לא סובל אותו בגלל כמה שהוא סגור ולא מודולארי, אבל זה נכון גם לגביי אפל)
    אני מסכים שזאת דרך קלה להכנס לתחביב, אבל הבעיה היא בכמה שזה נפוץ ואנשים עושים עם זה מה שבראש שלהם בלי לקחת בחשבון שזה לא חסין מתקלות ושיש צורך לתחזק את הכלים האלו.


    מישהו (SOMEONE),
    אין פה טיפה אחת של קנאה. כולנו (סליחה, רובנו) בתחביב הזה (לא רק קוואדים, גם טיסנים, מסוקים, מכוניות) כי כיף לנו לבנות, להרכיב ולהעביר שעות על גבי שעות בהתעסקות בכלים הללו.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  6. #30
    תאריך הצטרפות
    Nov 2012
    הודעות
    1,344
    תודה!
    90
    הודה 274 פעמים ב 187 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נגמרו לי המילים...והכוח..דווח חי מקצה מסלול שדה דב..ובבון אחד.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ebay007 צפיה בהודעה
    ההבדל בין מי שמטיס פאנטום ובין מי שמטיס רחפן שהוא בנה (בין אם זאת סתם טיסה ובין אם זה מעל אנשים) זה שמי שבנה מכיר טוב את הציוד שלו, יודע לכייל אותו ולתחזק אותו, ומי שקנה פאנטום... לא.
    זאת הכללה ממש לא מדויקת ולמען האמת זה בכלל לא העניין פה.
    מהדברים שלך אפשר לחשוב שכל אחד שבונה את ה F450 הראשון שלו, הוא איזה טיסנאי ובנאי פרפקציוניסט בעל שנים רבות של ניסיון בתחום. זה בכלל לא המצב.
    ויתרה מזאת, אני מוכן לשים כסף שהפאנטומים מורכבים בצורה הרבה יותר טובה ונבדקים הרבה יותר טוב, מאשר ה F450 הראשון שאני בניתי בעצמי. אני מרשה לעצמי לא להקפיד על דברים מסוימים ש DJI לא מרשים לעצמם. אז נכון שידעתי לאן כל דבר מחובר ואיך הכל(?) עובד. אבל האם זה אומר שעשיתי את זה טוב ונכון? ומי הסמיך אותי בכלל לבנות רחפנים?
    ולמה אמרתי בהתחלה שזה לא העניין? כי בסופו של דבר נאזה זה נאזה, ומנוע סיני זה מנוע סיני. הבעיה היא לא אם רחפן קנוי אמין יותר מרחפן בנוי (ושוב, אני לא חושב שיש בעית אמינות עם פאנטומים יותר מאשר רחפנים בבניה עצמית, כנראה ההפך הוא הנכון), הבעיה היא המודעות. צריך להבין שלא משנה מי בנה את הרחפן ואיזה יכולות בניה מופלאות יש לו, אף רחפן לא חסין מתקלות, ולכן מקדימים תרופה למכה ולעולם לא מטיסים היכן שמישהו עלול להיפגע אם יקרה משהו שלא תהיה לך שליטה עליו. זה כזה פשוט.

  7. המשתמשים 4 הודו ל AvivT על הודעתו:

    daganir (26-06-2014),liorz055 (29-06-2014),Someone (26-06-2014),yos (26-06-2014)

  8. #31
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,418
    תודה!
    13
    הודה 34 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נגמרו לי המילים...והכוח..דווח חי מקצה מסלול שדה דב..ובבון אחד.

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyrud צפיה בהודעה
    חברים
    קודם כל..אני אישית לא מקובל עלי שמישהו בפורום כאן יקטול או ישתמש במילים לא " יפות"
    כך הבן אדם חושב וצריך לכבד את דעתו.
    זו מטרת הפורומים בכל העולם.
    הוא לא פגע אישית פרטנית באף אחד.
    ונעבור לעינין
    לאחר מחשבה ..כשבאמת הרהרתי מה ההבדל ביני ..לדוגמא..
    לבין אדם שנכנס לחנות וקונה פאנטום ומטיס בעיר.
    אז כך
    אנחנו הוותיקים..שבנינו מבלזה.
    ש3 סרוויים בזמנו עלו 100$$
    אכלנו הרבה קש.
    ראינו בכאב לב איך טיסנים נשברים..מתרסקים
    והכל בגלל טעויות הטסה או טעויות טכניות וכשלים טכניים שמדי פעם
    יכולים לקרות ..
    הפנמנו את נושאי הבטיחות בדרך הקשה באמת
    אני זוכר היטב את הדברים.
    בזמננו לא היו " דברים מוכנים קומפלט" בחנויות במחירים שפויים
    ואלו שכן היו..עלו הון.
    ולכן בנינו לבד
    טעינו והבנו בדרך הקשה כמה חשוב להלחים טוב
    לבדוק הכל פעמיים ובעיקר להבין!! ללמוד איך ולמה.
    היום..כשאתה נכנס לחנות ..קונה ומטיס ומקבל המלצות על "אין מצב בעולם לבעיות"
    כך מהמוכר.
    אז איפה הבטיחות..איפה הבדיקות..ואיפה כל מה שאנחנו עברנו?
    ולך סמוך על הלחמה סינית בפס ייצור לאחר נחיתה לא קלה...
    הוא מבין..הוא מתאר מה יקרה עם ההלחמה תתנתק בגובה 50 מטר מעל הרחוב
    כשילדים למטה?? אין מצב.
    או שפתאום יתנתק פרופ מעייפות חומר או סדק שהיה ולא התגלה..
    כי דברים..קורים..והוותיקים..יודעים.

    אני והוותיקים שהלחמנו לא טוב וטיסן צלל מגובה והתרסק כן יודעים ו..מבינים
    וזה כל ההבדל
    ולא נראה לי שהמצב ישתפר..להיפך. כשהכל קל וזמין..כך נראים הדברים
    ראה כוכב נולד או כל תוכניות השמאלץ..מהר עכשיו וזהו!!

    גם בעבודה אני רואה את חוסר המקצועיות חוסר ההבנה והשטחיות בתחום ובמקצוע.
    ואני מדבר על חברה מהמובילות במשק
    כשאתה שואל בחור על מערכת של 2 מיליון $ שעמדה מושבתת כל הלילה
    ובבוקר אני מגיע ותוך 10 דקות מאתר את הבעייה וזהו..
    דברים שעשיתי בחיל האוויר בגיל 20 אז..בחייאת
    היום לאחר יומיים של נסיונות כושלים של 2 אנשים לבצע עבודה טכנית מסובכת שדורשת נסיון
    התיאשו ..ואז קראו לי.
    שעתיים וחצי לבד!! והכל היה גמור...בחייאת ..מעט חשיבה.ידע. והבנה..
    אין.. nada.. למה לחשוב שהכל מוכן ולמה לנסות ולהתמודד כשיש " פראייר " שיעשה.
    ואני לא בא לשבח או להלל את עצמי
    רק שהדברים מרתיחים אותי ..חברה בני 25-30 כל כך רדודים..בלי רצון להתמודד להבין ולשבור את הראש
    כן..וגם לטעות..כי מי שלא עובד..לא טועה
    וגם אני טועה..אז מה..מכל דבר לומדים
    אבל לך ספר לצעירים את זה היום
    הכי קל לחפש google
    ואם אין....אז. אין
    ואני עומד אחרי הדברים הללו
    מוכן למסור עוד 10 מספרי סלולאר של מהנדסי ציוד בגילי מחברות שונות
    שיגידו אותו הדבר!!
    פני הדור כפני ה.....
    מקווה שלא חפרתי מדי

    Guy
    חפרת ואולי תפסיקו עם סיפור הוותיקים ל 60 אחוז מהותיקים יש פאנטום כולל אותי

  9. #32
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    753
    תודה!
    4
    הודה 45 פעמים ב 42 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נגמרו לי המילים...והכוח..דווח חי מקצה מסלול שדה דב..ובבון אחד.

    אתם חייבים לצאת לדקה אחת מההתנסאות שלכם והמחשב שרק דפ"רים מטיסים פנטום.
    לא כל מי שנוסע באופניים, זה התחביב שלו והדבר שהוא רוצה לעשות כל שבת בבוקר.
    לא כל אחד שמסיע מכונית על שלט זה התחביב שלו.

    נכנס לשוק צעצוע חדש.(לא כזה חדש כבר).
    אנשים רואים את זה בחנות. מקבלים מהמוכר מידע ומחליטים לקנות. אף אחד לא אומר להם שזה מסוכן. ואף אחד לא מזהיר אותם.
    רוב האנשים שיקנו אותו. לא יחפשו מידע ברשת, אולי יחפשו קצת סרטונים ביוטיוב ויסמכו על המידע שהמוכר נתן.
    שזה לא מסוכן. שזה חוזר הביתה ושאפשר להטיס אותו גם מתוך שינה ולהנחית אותו על כל דבר, ושאר הדברים שפורטו כאן שמוכרים אומרים.

    אז להגיד זה ערס זה בבון זה כל דבר אחר זה פשוט. אבל זה לא נכון.
    כנראה שכשכל אחד מכם קונה אוטו ונוסע בו. הוא לא חושב מה הסיכום שיתנתק גלגל באמצע הנסיע?!
    למה? גם כאן קורים כשלים. גם כאן זה יכול לקרות סמוך למדרכה הומה ולפגוע באנשים.

    אפשר להשליך את זה לעוד עשרות דוגמאות שלא קשורות לתחביב.

    אבל אין מה לעשות, רוב האנשים סמוכים על מי שמוכר להם "צעצוע" ב3000 שקל. ומאמינים שאם הם שילמו 3000 שקל הם לא צריכים לחשוב על כשלים עכשיו.

  10. #33
    תאריך הצטרפות
    Dec 2012
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    17
    תודה!
    0
    הודה 7 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נגמרו לי המילים...והכוח..דווח חי מקצה מסלול שדה דב..ובבון אחד.

    חברים,

    כל ה"וותיקים" כאן מפספסים את הנקודה.
    אני מגיע מעולם מגביל של קייטסרפ בארץ ויודע להגיד לכם דבר כזה:
    גם שם הכל התחיל טוב ויפה
    בימים שאני גלשתי היו בארץ אולי 100 גולשים בכל הארץ
    ואני ורבים אחרים עשינו מה שרצינו, לא היו חוקים ואנחנו ה"וותיקים" ראינו את הספורט הזה באור היפה שלו ועשינו מה שרצינו בחופים (כולל סיכון מתרחצים - למה ? כי לא חשבנו, כי יכולנו כי לא היה חוק).
    עם השנים הספורט גדל בצורה משמעותית (בדיוק מאותה סיבה של נגישות קלה וקורס קל יחסית כמו הRTF של DJI) והגיע לרמה מסוכנת עד שהתחילו להגביל אותו
    גם כי אנשים נהרגו וגם כי זה ספורט שיכול להרוג את המתרחצים בים (מה לעשות 30 מטר חוט במהירות 50 קמש יכולה להוריד רגליים וידיים בדיוק כמו פרופ של מסוק והפילו הרבה יותר - תאמינו לי - ראיתי).
    אז העירייות מהר מאוד סגרו הרבה חופים והגדירו איזורים לגלישה ושעות עוד כמה חוקים (וכן זה היה ממש מעצבן לנו ה"וותיקים" כי - היי, זה הכל בגלל הנגישות לספורט הזה ובגלל "בבונים" שבאים והורסים לנו - אמרנו).
    אני עדיין גולש ואף אחד לא לקח ממני את המצנח והגלשן - אני מכבד את החוקים כמו רוב החברים האחרים בספורט - אבל היי עדיין יש את אלה שלא מכבדים ואלה שלא מבינים - אבל מה לעשות הם היו כאן לפני והם היו כאן עוד הרבה אחרי.

    אפרופו - אני בניתי שנים טיסנים - והטסתי מסוקים - ויש לי פאנטום כי אחרי המון ניסוי ותהייה אני חושב שמגיע לי משהו מוכן שפשוט טס.
    ולגבי רת"א - החוקים של רת"א באים ישירות מה-FAA ופשוט עוברים תרגום לעברית עם כמה תוספות מקומיות, אז התקווה היא שה-FAA היו נחמדים לתחום שלנו שכרגע נמצא בקו התפר בין "אין חוקים" ל-"חוקים נוקשים וברורים".

  11. המשתמשים הבאים אמרו תודה לLior Armive על הודעתו:

    AmitB (28-06-2014)

  12. #34
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    677
    תודה!
    9
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נגמרו לי המילים...והכוח..דווח חי מקצה מסלול שדה דב..ובבון אחד.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Lior Armive צפיה בהודעה
    חברים,

    כל ה"וותיקים" כאן מפספסים את הנקודה.
    אני מגיע מעולם מגביל של קייטסרפ בארץ ויודע להגיד לכם דבר כזה:
    גם שם הכל התחיל טוב ויפה
    בימים שאני גלשתי היו בארץ אולי 100 גולשים בכל הארץ
    ואני ורבים אחרים עשינו מה שרצינו, לא היו חוקים ואנחנו ה"וותיקים" ראינו את הספורט הזה באור היפה שלו ועשינו מה שרצינו בחופים (כולל סיכון מתרחצים - למה ? כי לא חשבנו, כי יכולנו כי לא היה חוק).
    עם השנים הספורט גדל בצורה משמעותית (בדיוק מאותה סיבה של נגישות קלה וקורס קל יחסית כמו הRTF של DJI) והגיע לרמה מסוכנת עד שהתחילו להגביל אותו
    גם כי אנשים נהרגו וגם כי זה ספורט שיכול להרוג את המתרחצים בים (מה לעשות 30 מטר חוט במהירות 50 קמש יכולה להוריד רגליים וידיים בדיוק כמו פרופ של מסוק והפילו הרבה יותר - תאמינו לי - ראיתי).
    אז העירייות מהר מאוד סגרו הרבה חופים והגדירו איזורים לגלישה ושעות עוד כמה חוקים (וכן זה היה ממש מעצבן לנו ה"וותיקים" כי - היי, זה הכל בגלל הנגישות לספורט הזה ובגלל "בבונים" שבאים והורסים לנו - אמרנו).
    אני עדיין גולש ואף אחד לא לקח ממני את המצנח והגלשן - אני מכבד את החוקים כמו רוב החברים האחרים בספורט - אבל היי עדיין יש את אלה שלא מכבדים ואלה שלא מבינים - אבל מה לעשות הם היו כאן לפני והם היו כאן עוד הרבה אחרי.

    אפרופו - אני בניתי שנים טיסנים - והטסתי מסוקים - ויש לי פאנטום כי אחרי המון ניסוי ותהייה אני חושב שמגיע לי משהו מוכן שפשוט טס.
    ולגבי רת"א - החוקים של רת"א באים ישירות מה-FAA ופשוט עוברים תרגום לעברית עם כמה תוספות מקומיות, אז התקווה היא שה-FAA היו נחמדים לתחום שלנו שכרגע נמצא בקו התפר בין "אין חוקים" ל-"חוקים נוקשים וברורים".
    la2k זה אתה ?

  13. #35
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    378
    תודה!
    232
    הודה 91 פעמים ב 71 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נגמרו לי המילים...והכוח..דווח חי מקצה מסלול שדה דב..ובבון אחד.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Lior Armive צפיה בהודעה
    ולגבי רת"א - החוקים של רת"א באים ישירות מה-FAA ופשוט עוברים תרגום לעברית עם כמה תוספות מקומיות, אז התקווה היא שה-FAA היו נחמדים לתחום שלנו שכרגע נמצא בקו התפר בין "אין חוקים" ל-"חוקים נוקשים וברורים".
    אז זהו, גם מעבר לים יש בבונים שגרמו לצרות, כך שה-FAA נערך לטפל בזה...
    http://amablog.modelaircraft.org/ama...odel-aircraft/
    כרגע יש בעיה עם האתר, אבל אפשר לראות עותק מתוך גוגל כאן:
    http://webcache.googleusercontent.co...odel-aircraft/

    על רגל אחת, ה-FAA הפך את תחום ה-FPV וגם שימוש עם זיקה מסחרית כלשהי ללא חוקיים... וה-AMA מגיבה...
    http://amablog.modelaircraft.org/ama...erpertive-rule
    כרגע יש בעיה עם האתר, אבל אפשר לראות עותק מתוך גוגל כאן:
    http://webcache.googleusercontent.co...rpertive-rule/

  14. #36
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נגמרו לי המילים...והכוח..דווח חי מקצה מסלול שדה דב..ובבון אחד.

    באתר bigsquidrc
    פורסם הפוסט הבא:http://www.bigsquidrc.com/raging-rot...ou/#more-56456
    Click image for larger version. 

Name:	New-FAA-Rules.jpg 
Views:	255 
Size:	60.2 קילובייט 
ID:	110323
    מבהיר בצורה פשוטה מה אסור ומה מותר. לא צריך להיות משפטן כדי להבין

    רן ענבר

  15. #37
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    943
    תודה!
    19
    הודה 22 פעמים ב 20 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נגמרו לי המילים...והכוח..דווח חי מקצה מסלול שדה דב..ובבון אחד.

    החיסרון הגדול של הפאנטום הוא שכל אדיוט יכול להטיס אותו בקלות.
    בחניות בארץ מדגימים איך הוא טס מעל רחוב ראשי הומה אדם, אז אי איך אפשר לבוא בטענות לרוכש התמים וחסר הניסיון.

    ציטוט נכתב במקור על ידי אליקופטר צפיה בהודעה
    משהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין פאנטום לרחפנים אחרים?למה מדברים עליו בעניין הסיכון?

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

  16. #38
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    378
    תודה!
    232
    הודה 91 פעמים ב 71 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נגמרו לי המילים...והכוח..דווח חי מקצה מסלול שדה דב..ובבון אחד.

    ציטוט נכתב במקור על ידי רן ענבר צפיה בהודעה
    לא צריך להיות משפטן כדי להבין
    אז זהו שזו בדיוק הבעיה...
    ״זאב במעטה של כבש״, לרוב האנשים, על פניו, הכללים נשמעים פשוטים והגיוניים, אבל כשנכנסים לעומק, הדברים מדאיגים כי זו ״רגל בדלת״ לקראת רגולציה של כל התחום שעד עכשיו היה פטור על פי חוק.
    משפטנים (ו-AMA) רואים את הבעיות שפותחים הפירושים של ה-FAA, ועל כך התגובה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  17. #39
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    89
    תודה!
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: נגמרו לי המילים...והכוח..דווח חי מקצה מסלול שדה דב..ובבון אחד.

    לא יעזרו כל ההתנצחויות לזקנים שביננו הסוף ידוע מראש

    רחפן יפול למישהו על הראש

    וכולנו נשלם את המחיר
    belt cp carbon
    copter x v2

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. [מוצר חדש] לדיל אקסטרים נגמרו הרעיונות
    על ידי בוואז בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 19-04-2013, 22:03:10
  2. אצל הסיני נגמרו 3.5 ו 4 ממ מחברי BULLET
    על ידי igalr בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 30-01-2010, 19:36:42
  3. יום שישי בצוק בת-ים : רוח מושלמת ודאון מ-ד-ה-י-ם
    על ידי sharonx בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 17-11-2009, 00:10:58
  4. ****** למכירה טיסן EPP ודאון
    על ידי gemi3 בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 11-04-2009, 14:03:21
  5. מצלמה אלחוטית ארוכת דווח.
    על ידי guylihi בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 12-08-2008, 20:38:34

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •