היי
אומנם באיחור רב
אני מתכנן לבנות ממש מקלקר הכל מהתחלה.
יש לי בנתיים את הגוף.
אשמח מאוד לעזרה מכם.
יהיה לי בעיה בחיבור הכנפיים אני עוד לא נעול איך.
היי
אומנם באיחור רב
אני מתכנן לבנות ממש מקלקר הכל מהתחלה.
יש לי בנתיים את הגוף.
אשמח מאוד לעזרה מכם.
יהיה לי בעיה בחיבור הכנפיים אני עוד לא נעול איך.
למה שלא תבנה מבלזה?
הרבה יותר טוב
אם אתה רוצה להבין יותר טוב איך ומה, אתה תמיד יכול ליצור קשר ותקבל עזרה, גם בקלקר וגם בבלזה
אגב, הגוף שבתמונה ממש לא מספיק טוב
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
תודה על התגובה
מה אני צריך לשפר בגוף?
למשל ה"בום" (החלק ה"רזה" בין המנוע לזנב) ישבר באפצ'י
דבר עם עודד, יש לי הרגשה שחסר לך ה-מ-ו-ן ידע בנושא.
חוצמז'ה, בהצלחה![]()
תבנה מקאפה, הכי נוח קל וחזק
אין על קאפה מבחינת מחיר וחוזק מבני של הטיסן, כמובן שהחיסרון מגיע בצורת משקל
אבל ראיתי הרבה פרויקטים ובנתי בעצמי ויוצא ממש משתלם (מבחינה כספית,איכות טיסן)
__ נכון קאפה כבדה יחסית לשאר החומרים שיש, אבל במחיר הזול ללוח זה יוצא משתלם
תחפש armin wing
זוהי הצורה שבה אני משתמש לבניית כנפיים, כל כנף כזו נתנה לי ביצועים טובים(לטיסה רגועה ואווירובטית). ולאנשים אחרים עמידות בהתרסקות
בנוסף לבחור שמכין את הכנף הנ"ל יש גם שיטה להכין גוף ממש פשוט.
באמצעות לוח קאפה וחצי, תוכל להכין טיסן בעל עומס כנף נמוך, כלומר סוג של טריינר שדואה ממש טוב(אם לא תשים הרבה דבק חם)
(לצורך השוואה טיסן בעל כנף 1.4*0.16 מטר הצליח לדאות טוב יותר מteksumo עם אותה אלקטרוניקה )
אם אתה בכיוון של קאפה, דבר איתי אעזור לך בנושא
אתה מדבר על טיסני קאפה כאילו הם באמת טיסנים וכאילו זה חומר לבנייה איכותית
בניתי בחיים שלי יותר טיסנים ממה שתוכל לספור, ובניתי גם מקאפה, ואפילו טובים
אבל זה תמיד טיסן שהוא גימיק, מעט השקעה של כסף וזמן וההנאה בהתאם
אבל להגיד על טיסן קאפה מילים כמו "דואה ממש טוב" זה רק אומר שכנראה לא ראית טיסן דאון מימיך
(ולא, טיסני קלקר זה לא נחשב לצורך העניין, גם הם סוג ב').
אפשר לבנות מכל חומר, אבל צריך פרופורציות במילים הנאמרות.
טיסני קאפה ופוליגל זה שעשוע נחמד לכמה שעות עבודה ולהטסה חסרת דרישות, לא יותר.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
הגדרה של טיסן
אז כן טיסן קאפה הוא סוג של טיסן
אשמח לרשום את ההגדרה ממילון אבן שושן, אם תרצה
כנראה שראית את המילה קאפה "נדלקת" מהר
"אין על קאפה מבחינת מחיר וחוזק מבני של הטיסן", כמובן שהטיסנים שאתה בונה ממש טובים, אני באמת מסכים איתך
למרות שלא ראיתי עדיין טיסני בלזה עפים
בגלל זה המשכתי להזכיר במהלך דברי שהמחיר נמוך בא על חשבון המשקל של הטיסן אשר פוגע ביכולות הדאייה והטיסה שלו
אני גם מסכים איתך שמבחינה אווירודינמית אין על מה לדבר, בלזה תיהיה הרבה יותר טובה מקאפה
"אבל להגיד על טיסן קאפה מילים כמו "דואה ממש טוב" זה רק אומר שכנראה לא ראית טיסן דאון מימיך"
ההשוואה הזאת נעשתה עם טיסן מסוים שנרשם לפני, בהשוואה לטיסן הזה טיסן הקאפה שבניתי דואה מעולה
נכון הוא בטח ידאה פחות טוב מבלזה אבל לא התיחסתי בכלל במה שרשמתי לטיסני בלזה, אלא רק לטיסנים מקוצפים (קלקר)
ואולי טיסני קלקר הם טיסני סוג ב או אפילו סוג ג
אבל הרבה יותר נוח וקל לייצר טיסן ולא לבזבז חודש ואפילו יותר בבניה של טיסן מבלזה
הרבה יותר נוח לכיס (מבחינת המחיר של החומרים) ליצר טיסן מקאפה, ועדיין להגיע לטיסן שטס ממש טוב לדעתי
ולדעת הרבה אנשים אחרים בעולם.
אני ממליץ לך להיכנס לאתר של flitetest , ומזכיר לך לאחרונה שהם נמכרו לאיזשהו חברה, ורוב הדברים שהם מוכרים באתרם נוצר מקאפה
"טיסני קאפה ופוליגל זה שעשוע נחמד לכמה שעות עבודה ולהטסה חסרת דרישות, לא יותר. "
מאיפה אתה יודע, או מחליט על סמך זה שפותח ההודעה לא מעוניין בזה דווקא , אלא מעוניין לבנות טיסן במשך חודשיים ויותר מזה
לסיכום
נכון בלזה הרבה יותר טובה לטיסנים
אבל אני מעדיף קאפה, אני מעדיף בנייה יחסית קלה ופשוטה שנותנת ביצועים שטובים בשבילי
אני מעדיף לבנות טיסן ב24 שעות (שעות עבודה על הטיסן) ואפילו פחות, ביום למחרת ללכת להטיס אותו
אני מעדיף שלא לפחד להרוס את הטיסן שלי ולעשות איתו מה שאני רוצה באוויר, כי ממש קל לבנות אחד חדש
וכן קאפה גם עובדת עם טיסני FPV
אז זה לא החומר הכי טוב בעולם לטיסנים, ואני בטוח שאתה לא נוסע במכונית הטובה בעולם, זה פשוט יותר זול עם מכונית קצת פחות טובה
תגובה להודעה מספר 3
לאורך הטיסן כדאי לצמצם בחלקים שבהם הזווית בינהם 90 מעלות, יגרום לזרימת אוויר לא טובה
כדאי להתקין ב BOOM חיזוק של מוט CF שיהיה עמיד יותר במיוחד בנחיתות
תמונה לחיבור כנפיים עם גומיות
קישור לפורום שבו תמצא הרבה אנשים שבונים מקלקר, עם הרבה תמונות והסברים, תביט קצת שם ואולי יעלה לך רעיון
נערך לאחרונה על ידי yos; 25-07-2014 בשעה 13:03:18.
היי
בוקר טוב לכולם
שיהיה לנו שבוע שקט בע"ה
אני חושב שמי בנפשו תעופה
כל דבר שהוא בונה ובסוף ממריא השמיימה יבורך
מי בהשקעה מועטת ומשיג את המטרה
ומי בהשקעה מרובה שגם משיג את ההנאה המיוחדת בהטסה
אולי קשה להסביר למי שלא בענף
אכן אני אוהב לבנות בעיקר ולא משנה עם איזה חומר אני בונה
העיקר העשייה ולראות משהוא שבנית מאפס צובר עור וגידים ובסוף ממריא.
אני ממשיך עם הביקסלר שלי בינתיים .
בעידודכם ובהמלצתכם .
שיהיה בהצלחה
אל תשכח לבדוק את מרכז הכובד, לפני שאתה מקבע את האלקטרוניקה והכנפיים
כדי שציר הדחף מהמנוע יעבור דרך מרכז אווירודינמאי של הכנף
נערך לאחרונה על ידי yos; 27-07-2014 בשעה 15:23:41.
למה לפני האלקטרוניקה והכנפיים?
לא צריך לבדוק מרכז כובד לקראת הסוף ובהתאם לקבע את האלקטרוניקה?
אני בדיוק שלב אחד לפני הרכבת הכנפיים וקיבוע של האלקטרוניקה.
כמו כן, על מנת לאפשר פרוק של הביקסלר הציעו לי להדביק שליש מהגוף והיתר לכיוון האף להדביק עם נייר דבק מיוחד. האם מומלץ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
כשמישהו כאן אומר משהו צריך לדעת מי האומר ומה נסיונו ולדעת לסנן. לא מעט שטויות והטעיות נכתבו כאן בנימה לכאורה בטוחה ומקצועית
הטיסן המדובר כאן אינו ביקסלר אלא גירסה פרטית של מישהו שבונה לבד הכל מההתחלה על פי דעתו ויכולתו. (ועל זה אומר לו בהצלחה)
לגבי מרכז כובד, אם יש לך ביקסלר כתוב במיפרט של הטיסן היכן אמור להיות מרכז הכובד המשוער- והדגש על משוער כי את מיקומו הנכון והסופי של מרכז הכובד בודקים בטיסה ולא על הקרקע. על הקרקע זו רק נקודת מוצא ראשונית
לגבי הדבקת הגוף. הביקסלר גם ככה הוא "טיסן מרשמלו" רופס וגמיש, ולא רק שצריך להדביק את הגוף היטב ובכל נקודה אפשרית, אלא מומלץ אפילו להכניס לתוך הגוף חיזוקי קרבון, זה משפר בצורה רצינית את דיוק הניהוג בו. ההבדל בין ביקסלר כמו שהוא לבין ביקסלר משופר (לא רק גוף משופר אלא כולו)הוא עצום, אבל מחייב כמובן השקעה של עבודה וכסף נוספים
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
היי עודד,
קניתי מוטות קרבון לחיזוק הכנפיים והזנב.
יחד עם זאת הביקלר 2 אמור לשמש לטיסות fpv.
מאחר ומידי פעם יש לבדוק, להחליף, לשנות אלקטרוניקה מסיבה כזו או אחרת הציעו לי להדביק שליש מצד אחד של הגוף באופן קבוע ויתר הגוף להדק היטב עם נייר דבק ייעודי וחזק.
האם הדבקה עם נייר דבק פסולה בעניך?
האם חיתוך של שליש מהגוף בצידו האחד פוגעת בביקסלר?
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני לא מבין את רעיון השליש
כדי ליצור קשיחות מבנית אסור שתהיה אפשרות לתזוזה בין משטחי החיבור (בכל מבנה, לא רק בטיסנים)
אם למשל אני הייתי רוצה ליצור גוף מתפרק מצד אחד, אבל נטול חופשים מצד שני, הייתי מייצר נקודות חיבור שהיו מאפשרות לי את זה, או לחילופין יוצר תשתית קרבון מתאימה שתישא בעומס והקלקר היה משמש רק כפרינג.
אבל מעבר לכך, למה אף אחד לא עושה את הדבר הכי נכון בעניין ובונה טיסן יעודי לFPV? זה יותר פשוט וקל ממה שזה נראה במבט ראשון ואין בכלל ספק מה תהיה התוצאה בתיכנון ובנייה נכונים
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
יהיה ברשותי עוד מעט (כשיגיע המשלוחה)
מנוע מדגם
HobbyKing Donkey ST3511-810kv Brushless Power System Combo
איזה משקל טיסן הוא מסוגל לסחוב
תודה על הכול
הקישור שלך לא עובד, בפעם הבאה תדאג שהקישור יעבוד
המנוע שבחרת הוא כבד בטירוף, חלש מאד יחסית למשקלו, KV נמוך ביותר המחייב פרופ 10-12 אינץ' ואין כל קשר בין מנוע כזה לביקסלר, איזיסטאר וכו'. המנוע הזה לא יטיס כלל ביקסלר בגלל שאין אפשרות לשים עליו את הפרופ המתאים.
ולשאלה ששאלת, התשובה כתובה בצורה ברורה ביותר במיפרט של המנוע. תמיד צריך לקרוא את כל האותיות הקטנות לפני הרכישה:
Prop Data:
12x6 - 11.1v - 25A - 1450g Thrust
נערך לאחרונה על ידי wind556; 29-07-2014 בשעה 15:13:44.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
היי
אם שאלתי כנראה שאני לא יודע ליראות.
ואם אתה רוצה לענות אז תענה אל תנסה לחנך
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
היי לכולם
בנתונים של המנוע שלי kv 810 יש עוד נתון שהוא דחף 1450 ג'
מה זה אומר ?
שמשקל הטיסן שלי צריך לכלול עד 1.450 גרם
נערך לאחרונה על ידי mosheh50; 05-08-2014 בשעה 09:04:49.