זה חדש לי. מעולם לא בניתי בעץ ארז, כך שאין לי מושג מה התכונות שלו...
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
זה חדש לי. מעולם לא בניתי בעץ ארז, כך שאין לי מושג מה התכונות שלו...
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube
כל מה שהיית צריך לעשות זה לבנות את הכנף במבנה D BOX עם פרופיל אחר, להקטין מאד את זוית הדיהדראלים ולהוסיף מאזנות, ולבנות גוף מקרבון והשירשור הזה הנה אחר לגמריקל מאד לבצע את זה כשעושים את זה מראש ולא בדיעבד.אותה עלות בדיוק ואותה כמות עבודה. היית מקבל משהו שטס ומתנהג שונה לחלוטין ונהנה יותר מעצם היצירה ומההטסה
בכל מקרה, מאחל לך כמה שיותר עונג מהפרוייקט הנ"ל שמין הסתם תשלים אותו כפי שהוא. בפרוייקט הבא אתה מוזמן לקבל את המידע הנדרש
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
עודד, אין שום סיבה שהוא יעשה בשלב הזה את מה שאתה מציע! הדאון נועד להטסה כיפית וזה בדיוק מה שהוא יקבל.
אין שום בעיה על המבנה הקיים! הציפוי מחזיק את הכנף לפיתול בצורה מספקת כדי שהדאון יוכל לעלות בעזרת ווינץ'/בנג'י.
אין שום צורך בגוף קרבון, בסה"כ לשמור על נחיתות עדינות ולא לנעוץ כמו באדמה כמו F3J.
הדאון כמו שהוא מאד כיפי להטסה גם בשטחים פתוחים וגם בצוק.
איתן.
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 2
מסכים עם איתן.
בניתי עשרות ג׳נטל לידי עם חניכים במהלך השנים וזה טיסן בסדר גמור.
כן, עדיף דאון רדיו מודרני יותר אבל כמו שהוא הוא טס יפה במידה ונבנה באופן סביר (לא חייבים מעולה, גם סביר לוקח)
וגם כמו שהוא היינו מעלים אותו על ווינץ׳ של F3B עם "פמפום" עדין והוא היה עולה ל-200 מטר מבלי להישבר.
קצת פרופורציות...
רועי
בשורה התחתונה הכל עניין של עלות מול תועלת
באותו מאמץ בדיוק
באותו תקציב בדיוק
באותה יכולת בנייה בדיוק
ניתן לבנות טיסן הרבה יותר טוב, רק עם שינוי דפוסי החשיבה
ועבורי לפחות הטיסנאות משמעותה להוציא בכל מצב את המקסימום בתנאים הנתונים ולא להסתפק במועט (והטיסן הזה הוא מועט מאד).
נכון, לא חייבים מעולה, גם סביר לוקח, אבל אם המעולה והסביר "עולים" אותו מחיר בדיוק, אז במה נכון יותר לבחור?
מצטער, קשה לי לתמוך בבינוניות במיוחד כשהמצויינות לא דורשת מאמץ יתר אלא רק שינוי תפיסה.
אבל אוסיף את הדבר הכי חשוב לפותח השירשור:
לא משנה במה בחרת, לא משנה מה התוצאה, עצם העובדה שבחרת לבנות לבד גורמת לי להעריך אותך, אפילו עם טעויות וכו'. זאת הדרך ללמוד ולהתקדם.
לולא היית עושה את זה הדיון הנ"ל לא היה מתקיים, ואין לי ספק שכך צריכה להיות הדרך:עשיה, יצירה, טעויות ולמידה מהן, והתקדמות.
מה שלעולם אי אפשר יהיה לאמר על ג'אנקלקר...
שאפו
בהצלחה רבה, וכשתזדקק לעזרה בעתיד (או בהווה), תקבל
נערך לאחרונה על ידי wind556; 29-10-2014 בשעה 08:03:08.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אני מעריך את פותח האשכול לא למרות הטעויות
אלא בגלל הבחירה בנשמה של התחביב ובעיקר בגלל ההתמודדות עם הבעיות.
אצל רובינוז, לא מתמודדים עם בעיות אלא נמנעים מהן.
חזק ואמץ.
רן ענבר
פשוט לא נכון! בניה בקרבון כמו שהצעת היא הרבה הרבה יותר יקרה והרבה יותר מסובכת למי שלא התנסה בה מעולם.
גם שינוי פרופיל לא יורגש למי שלא רגיל להטיס דאונים ולא יידע יחפש את השינויים.
אם אתה לא תומך בבינוניות, אז למה אתה בונה טיסנים שהם גם לא תחרותיים וגם בנויים מבלזה? למה אתה לא בתבניות מחומרים אקזוטיים?
הסיבה שאתה עושה את זה כי אתה נהנה ממה שאתה עושה ומאיך שאתה עושה את זה.
בדיוק כמו פותח השירשור שנהנה מהבניה של הטיסן אפילו שהוא בנוי בשיטה וחומרים"בינוניים".
עודד, תחשוב על מה שאמרתי לפני שאתה יורד על אנשים בלי סיבה...
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 2
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube
א- אני לא יורד על אף אחד, אני מנסה לתת עוד נקודת מבט קצת שונה על הדברים. אני לא ממקום של "נזיפות" אלא של פתיחת אפשרויות נוספות
ב- ברור לי לחלוטין שלא הבנת על מה אני מדבר בנושא גוף הקרבון, הכוונה הייתה לרכישת מוט קרבון עגול שישמש כבום אחורי והחרטום ישאר מבלזה בבנייה מתאימה. זו רק פחות עבודה ותוצאה טובה יותר ועמידה יותר במיוחד עבור מתלמדים ולא על תיבנות גוף כמו שאתה רגיל מהDLG (כמה קל לכל אחד לחשוב רק מהמקום שלו).
לגבי מה שאני בונה, תחרויות בכלל אינם שיקול אצלי. מזמן החלטתי לא להשתתף יותר בתחרויות. זה מוציא לי את ההנאה מהטיסנאות (ואני לגמרי מבין את מי שכן מתחרה, אני בא משם), והשיקולים שלי בבניית הטיסנים שלי הם תמיד לבנות את הכי טוב שאני יכול בתוך המסגרת של תנאים ותקציב שמגבילים אותי ולעולם לא להתפשר בגלל עצלנות וכו'. לולא מיגבלות כאלה הרבה דברים היו נראים אחרת.
כל השירשור הזה לא היה מתקיים לו למשל הוא היה בונה במבנה D BOX ומראש היו נמנעים כל הפיתולים הלא מתוכננים, והכן מתוכננים היו בדיוק כפי שצריך
אז אתה טוען שצריך לשלול מאנשים את המידע הזה?
נערך לאחרונה על ידי wind556; 29-10-2014 בשעה 13:51:27.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
התוצאה מרהיבה
אתה בונה יפה ונקי
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
תודה על התגובות הרציניות והנכונות לעזור!
כל חובב מגיע לפורום הזה עם המיטען והנסיון שלו, שלא תמיד מקביל ומתיישר עם זה של האחרים. בגלל זה יש התפתחות בעולם, ובכלל בטיסנאות. אני מבין את השאיפה לשלמות אצל חלק מהטיסנאים. זו תכונה שיכול להרגיש כל מי שמנסה ל"גלח" עוד גרם מיותר מהטיסן.
אני יצאתי בהנחה שדאון עם הסטוריה מוצלחת וארוכה, במידה וייבנה היטב, יטוס שוב כמו קודמיו לדגם. שוב אזכיר שחיפשתי תוכנית קלה יחסית לביצוע, עם מבנה בסיסי שמוכר לי ואוכל "להתגלח עליו". אני משוכנע שאם הייתי מתחיל עם דאון חדיש ומתוחכם יותר, הייתי מקבל תוצאות טובות יותר מהנוכחי. אבל כאן היתה מטרתי ללמוד להטיס, דאון RC שלא ידרוש מקצועיות ונסיון רב בהטסה, לפחות בהתחלה. (לכן הדגם הזה פותח דרך אגב). דרך אגב, עלות הטיסן הכוללת עד עכשיו ללא האלקטרוניקה: 300 ש"ח (לא היו לי חומרי גלם בבית).
כמובן שהשלב הבא יהיה להתקדם לדאונים תחרותיים יותר ובעלי ביצועים, אבל אני רק בהתחלה.
הטיסן כולו מבלזה, רק הקורה הראשית בכנפיים היא מארז. משקל סגולי חצי מאורן, וחוזק כפול.
יופי של תוצאה ושאפו על ההשקעה.. גם ממליץ על מציאת צוק להטסה![]()
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM