שלוש וחצי שעות של חופש מהמשפחה והרבה הלחמות עדינות של לדים 0603 (1.5ממ' על 0.75ממ') מולחמים על חוט WIRE WRAP ומחוזקים ב-CA הניבו את התוצאה הבאה...
שחר
שלוש וחצי שעות של חופש מהמשפחה והרבה הלחמות עדינות של לדים 0603 (1.5ממ' על 0.75ממ') מולחמים על חוט WIRE WRAP ומחוזקים ב-CA הניבו את התוצאה הבאה...
שחר
יפה מאוד אבל איך אתה הולך להטיס את זה בחושך זה לא קצת בעיה ?![]()
באמת איך אתה מזהה מצב ?
לא נראה לי שיש בעיה מיוחדת.
הטסתי כבר טיסן (זאגי) עם glow wire בצבע בודד ולא היתה בעיה לזהות מצב.
נקווה באמת שזיהוי נקודות לא יהיה קשה יותר. מקסימום נביא את מר קו שיחבר אותם...
שחר
איך ארגנת 3.5 שעות חופש ?
אביב
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
אתמול בחצות נפגשנו מעיין, איתי 4d ואנוכי בשדה ליד הבית לבצע טסט.
הזיהוי של הטיסן לא בעייתי בכלל, ההיגוי משונה וצריך טיפול (מרכז כובד, זווית מנוע ואולי עוד...).
הכוחות המרסקים לא גברו על כוח העילוי...
שמתי לב שלטיסן יש נטיה לטפס בצורה חריפה כאשר הוא מתיישר מפניה, יש רעיון למה?
שחר
אולי כי אתה נשאר עם פקודת משיכה מהפנייה ? (סתאאם...) זו תוצאה של מכפלה וקטורית של המומנטים (הטורבינה והעילרוד).... גם זה קלוש... מרכז כובד אחורי נראה לי התשובה.
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM