בטיסת מבחן של HK450 השייך ל איתי אירע BOOM STRIKE בשעת נחיתה חפוזה.
אני מחפש דעות לסיבות אפשריות ל BOOM STRIKE בכלל ולארוע זה בפרט.
תודה לחוו"ד שלכם.
בטיסת מבחן של HK450 השייך ל איתי אירע BOOM STRIKE בשעת נחיתה חפוזה.
אני מחפש דעות לסיבות אפשריות ל BOOM STRIKE בכלל ולארוע זה בפרט.
תודה לחוו"ד שלכם.
אני חושב שאולי הנחיתה היתה קשה מידי וכתוצאה מזה הספינדל התעקם ופגע בבום
נראה לי שהתשובה נמצאת בגוף השאלה שלך:
הורדה חדה מדי של סטיק הקולקטיב גורמת למסוק לרדת במהירות לקרקע ובעת הנגיעה לדיסקת הרוטור להתקמר ולסיכוי גבוה שקצות הלהבים יפגעו בבום, או בשפה עממית BOOM STRIKE. ראיתי אפילו פעם בסיום תרגיל אוטורוטציה עם נחיתה קשה שלמסוק היה בום מקרבון, והלהבים פשוט חתכו ממש את הבום בסוף שלו כך שהמטיס נותר עם הרוטור זנב ביד כשהוא מחובר לקצה הבום הפרוס. המטיס היה פחות משועשע ממני...בטיסת מבחן של HK450 השייך ל איתי אירע BOOM STRIKE בשעת נחיתה חפוזה.
הלהבים מתקפלות בסל"ד נמוך ואז יכולות לגעת בבום. טיפ של אלעד יפת : חיזוק ברגי הגריפים (עם האום ניילוק) מוריד סיכוי לבום סטרייק בריסוקים.
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
סיבות נוספות :
חופש בדמפרים
להבי עץ
אני חושב שבגדול אלה שתי גישות שונות (מהודק או פתוח)
ב- 450 שלי הטסתי בתחילת הדרך עם להבים מהודקות. אכן כמעט 0 פגיעות בום אבל ..
כ-ל מפגש לא מתוכנן עם הדשא היה בהכרח מסתיים בהחלפת להבים.
מאז ששחררתי אותם רוב המפגשים הסתיימו בלי נזק ללהבים ובקש ל- Boom Strike... מעט מאוד.
זאת בדר"כ תוצאה של נחיתה "קשה" (נגיעה מהירה מידיי בקרקע)
שורה תחתונה, אני אישית מטיס היום עם להבים משוחררות :-)
My 2 cents
חג שמח - גיל
השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן