שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: שאלה על סוגי פרופלורים

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שאלה על סוגי פרופלורים

    היי,

    אם עוד לא אמרתי, אז כשהסוללה נחתכה, מהפרופלור לא נשאר כלום, שבור לגמרי משני הכיוונים.
    אז אני אקנה אחד חדש.

    ועכשיו השאלה:
    מה הם ההיתרונות והחסרונות של פרופלור עם שלושה להבים? ומדוע לא להשתמש באחד כזה?



    יום טוב,
    תומר
    בברכה,
    תומר עינבר

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על סוגי פרופלורים

    יש לו שני אולי שלושה יתרונות בולטים .
    1) קצת פחות יעיל.
    2) קצת יותר יקר.
    3) קצת יותר קשה לאזן אותו.
    יש לו שני יתרונות בולטים
    1) נראה מגניב
    2) אפשר להקטין קוטר ובכך להרחיק אותו מהקרקע מה שאולי יקזז את המחיר.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על סוגי פרופלורים

    אוקי, הבנתי.
    ומה לגבי 4 להבים?

    הרי ככל שיש יותר להבים (עד גבול מסויים), ככה יותר אוויר נדחס לאחור, ברור שלמנוע קשה יותר, אני חושב שכאן מדובר בניסוי וטעייה, לפי מצב המצערת, וכמות הלהבים, מתי הטיסה הכי חסכונית.
    בברכה,
    תומר עינבר

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על סוגי פרופלורים

    ככול שמספר הלהבים עולה גם עומס הפרופ על המנוע עולה זה אכן נכון.
    גם כשמגדילים את קוטר הפרופ עומס הפרופ על המנוע עולה.

    ולכן עליה במספר הלהבים שקולה לעליה בקוטר הפרופ ולכן כדי לשמור על עומס דומה מורידים את הקוטר.
    הבעיה היא שככל שמספר הלהבים עולה הלהבים מתחילים להפריע אחד לשני.
    יש אפילו פרופים לסלד מאוד גבוה עם להב אחד.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על סוגי פרופלורים

    איך להב אחד ? זה נשמע ממש לא מאוזן. זה לא גורם לרעידות ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על סוגי פרופלורים

    בקצה השני יש משקולת

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על סוגי פרופלורים

    דרך אגב, הסיבה למעבר לפרופלורים עם שלושה או ארבעה להבים זאת מהירות קצה הלהב. ברגע שמהירות קצה הלהב מגיעה קרוב למאך 0.7 אז מתחילים להיות אפקטים של דחיסות, גרר גלים ועלייה ניכרת ברעש.
    סיבה נוספת היא באמת clearance של הפרופ'.
    דרך אגב, הפרופ בעל הלהב אחד מסתובב בסל"ד מאוד גבוה בצורה כזאת שאם היה עוד להב הוא היה הורס את הזרימה ללהב השני....
    גיא.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על סוגי פרופלורים

    BEBE - אפשר קישור לתמונה של להב אחד ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,519
    תודה!
    2
    הודה 78 פעמים ב 48 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על סוגי פרופלורים

    טורניג'י - אבל מעליך!
    .Three of my favorite inventions are PC, RC and AC

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •