שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

נושא: כללי בטיחות בליפו

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל כללי בטיחות בליפו

    מצורף קובץ כללי בטיחות בליפו מבית TP, שעונה על הרבה שאלות שנשאלו כאן בעבר, כמו כמה זמן מותר לאחסן סוללה מלאה (שבוע), מה עושים במקרה של קצר וכו'.

    תהנו ותזהרו
    קבצים מצורפים קבצים מצורפים
    נערך לאחרונה על ידי sharonx; 03-09-2009 בשעה 07:10:09.
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כללי בטיחות בליפו

    שימו לב למשפט הבא

    Batteries that lose 20% of their capacity must be removed from service and disposed of properly.

    זה בדיוק מה שקרה לי בזמן האחרון עם פק ליפו של FLIGHT MAX

    הקיבולת ירדה מ 2200 ל 1700...

    אני חושב שהדעיכה בקיבולת לא קרתה סתם, אלא לאחר שהיא נפרקה פריקת יתר

    (התאים הגיעו פעם אחת ל 3.3V לא תחת עומס, כאשר בד"כ הם יורדים ל 3.7V )

    וזה מסתתדר עם מה שאני יודע על ליפו:

    אם התאים יורדים מתחת ל 3.3V במנוחה (שווה ערך לפחות מ- 3V תחת עומס) נגרם נזק

    בלתי הפיך לפק.
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 02-09-2009 בשעה 20:33:25.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כללי בטיחות בליפו

    איך אתם קובעים כמה הסוללה איבדה ? לפי כמה MAH שנכנס בה בטעינה ? ומה אם המטען מאבד MAH על חום ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כללי בטיחות בליפו

    שרון, אין טעם לחפור ):

    אם במשך 40 טעינות נכנסו בטעינה קרוב ל 2200 מיליאמפר,

    וב 10 האחרונות נכנסו רק 1700, ההפרש הוא בדיוק 500 מילימפר..

    מכיוון שכל הטעינות עם אותו המטען, בכל הטעינות יש אותו איבוד חום...

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כללי בטיחות בליפו

    מי חופר ? דבר יפה

    התכוונתי כשכתוב 2200 איך אתה יודע כמה מזה הלך לחום וכמה לסוללה ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    708
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כללי בטיחות בליפו

    מסמך מצוין!
    שמרת אותו אצלי במחשב.

    תודה

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כללי בטיחות בליפו

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    מי חופר ? דבר יפה

    התכוונתי כשכתוב 2200 איך אתה יודע כמה מזה הלך לחום וכמה לסוללה ?
    תעשה סייקל של טעינה ופריקה ואז תדע כמה יש בסוללה (ותקבל הערכה על הבזבוזים בטעינה)
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •