
נכתב במקור על ידי
אייל שפירא
תודה גיל, זה בדיוק מה שתהיתי.
כשפתחתי את ההברגות הייתי צריך להתאמץ לשחרר אותן, אבל עכשיו אני לא מרגיש נוח לסגור עד שההברגות ייאכלו. שמתי לוקטייט בקצה בצד של האום והידקתי עד שזה מהודק טוב, ולא יותר. הבעיה היא שלתחושתי כשאני מסובב את הציר המרכזי עם כל המנגנון שסביבו הוא מסתובב פחות בחופשיות מאשר כשאני משחרר את הברגים למצב חפיפניקי.
בינתיים מדובר על מסגרת בלבד, אז אני לא לחוץ מדי, אני סתם לא רוצה לשים לוקטייט על המון ברגים שאני אצטרך לפתוח עוד פעם. המסוק המדובר הוא הוריקאן 550.
לגבי כלי עבודה - יש לי מגוון גדול של מברגים, אני משתמש בנוחים ביותר או בקשוחים ביותר בהתאם לעוצמה הנדרשת.
ולגבי חדירת לוקטייט למיסבים - זה לא קורה בציר המרכזי בגלל שהמיסבים צמודים לפלסטיק באמצעות סגירת שני צידי הגוף. המקום שבו אני חושש שזה יקרה לי זה הספינדל והציר של הפלייבאר. הקונפליקט בין טיפה עסיסית שתנעל את האיזור הכי רוטט במסוק לבין הסיכוי שהיא תדביק את המיסבים... איך אני מונע את זה?