שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: דיווח מיום ראשון של הטסה בדלק Rapicon החדש!!

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    מיקום
    פ"ת
    הודעות
    1,262
    תודה!
    6
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Lightbulb דיווח מיום ראשון של הטסה בדלק Rapicon החדש!!

    הדלק נוסה היום במנחת הרכבת ע"י מס' אנשים (מטלון, אדם, אלי בוסקילר....).

    כפי שפרסמתי אתמול בהודעה מס' 97 בקישור הזה- http://www.efly.co.il/forums/showthr...t=14208&page=4

    אכן המנועים לא מתחממים לטמפרטורה הנכונה (כ 95 מעלות), עד אשר סוגרים 2-3 קליקים בסיכה.

    במקביל שוחח איתי נדב ברק, שאף הוא ניסה את הדלק היום ואימת את הכתוב לעיל גם במסוקו של אלון.

    קשה לציין באופן חד משמעי את "תחושת הכוח" שחלק מהמטיסים מדברים עליה, אולם המסוקים בצעו "עבודה" ללא שום גירגורים ושיהוקים... של המנוע ושל המטיסים .

    אדם, שהטיס היום את ה 600 FBL שלו עם הדלק החדש, הוסיף לכתוב לעיל, שלדלק יש ריח של "חתול מת" (ככל הנראה מתוספת שמן קיק או פולימר סיכוך אחר).

    אשמח לקבל חוויות ממטיסים נוספים שעבדו היום עם Rapicon Full.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	DSC09014.JPG‏ 
Views:	127 
Size:	101.0 קילובייט 
ID:	15581   Click image for larger version. 

Name:	DSC09015.JPG‏ 
Views:	98 
Size:	118.4 קילובייט 
ID:	15582   Click image for larger version. 

Name:	IMGP3560.JPG‏ 
Views:	131 
Size:	233.9 קילובייט 
ID:	15583   Click image for larger version. 

Name:	IMGP3577.JPG‏ 
Views:	114 
Size:	173.3 קילובייט 
ID:	15584   Click image for larger version. 

Name:	IMGP3583.JPG‏ 
Views:	115 
Size:	158.6 קילובייט 
ID:	15585  

    נערך לאחרונה על ידי levyoram; 24-10-2009 בשעה 00:20:18.
    יורם לוי
    צוות הרכבת
    פתח תקווה

    One,Two,3D

    למכירה שלט DX7i
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...ot-ת-הוד-השרון

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דיווח מיום ראשון של הטסה בדלק Rapicon החדש!!

    יורם
    קמת עם האנגאובר הבוקר אחרי כל הדלק ששתית שם ?
    או בעצם עם הריח של החתולים מהדלק הזה צריך לשאול אם אתה בכלל חי ?
    ציקי

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs up תגובה להודעה: דיווח מיום ראשון של הטסה בדלק Rapicon החדש!!



    היום גם לי יצא להתנסות איתו לראשונה לאחר קבלת הארגז הראשון.

    אני יכול להגיד בפא מלא שהדלק עובד מצויין - המסוק עובד חזק מאוד ועדיין מעשן בצורה יפה עם טמפ' טובות מאוד!

    הטסתי איתו היום את ה YS91SR שלי שידועים כאוהבי "COOL POWER", ואחרי יום טיסות מעולה, אני יכול לומר שבסופו של יום אני ממליץ על הדלק החדש בצורה חד משמעית - לפחות בטווח הזמן המידי.

    לגבי תוצאות LONG TERM - אני מבטיח להיות עם היד על הדופק בנושא, במיוחד לאור העובדה שאני מריץ מנוע OS91 HZ חדש לגמרי עם הדלק - ולעדכן כל תקופה, כולל צילומים של הבוכנה והשרוול.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    663
    תודה!
    0
    הודה 13 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דיווח מיום ראשון של הטסה בדלק Rapicon החדש!!

    היום הטסנו יחד עם טייסת העמק אשר כל מטיסי הניטרו הטיסו עם Rapicon.
    נועם, אבנר, סער ואנחנו.
    נועם מטיס את המסוק עם CoolPower והמנוע יורד מטיסה של 111 מעלות. מעבר ל-Rapicon והמנוע יורד על 84 מעלות. משום מה מורגשת ירידת כח קלה. סגירת סיכה קלה והמנוע חוזר לכוחו המקורי לפחות. הטמפרטורה 95-100 מעלות.
    אצלנו אנו לא עוברים טמפרטורה של 100 מעלות כאשר קודם יכולנו להגיע בקלות ל-115 ומעלה.
    אצל אבנר וסער מורגשת ירידת טמפרטורה משמעותית תוך שמירה על הכח.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דיווח מיום ראשון של הטסה בדלק Rapicon החדש!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי nadavbarak צפיה בהודעה
    היום הטסנו יחד עם טייסת העמק אשר כל מטיסי הניטרו הטיסו עם Rapicon.
    נועם, אבנר, סער ואנחנו.
    נועם מטיס את המסוק עם CoolPower והמנוע יורד מטיסה של 111 מעלות. מעבר ל-Rapicon והמנוע יורד על 84 מעלות. משום מה מורגשת ירידת כח קלה. סגירת סיכה קלה והמנוע חוזר לכוחו המקורי לפחות. הטמפרטורה 95-100 מעלות.
    אצלנו אנו לא עוברים טמפרטורה של 100 מעלות כאשר קודם יכולנו להגיע בקלות ל-115 ומעלה.
    אצל אבנר וסער מורגשת ירידת טמפרטורה משמעותית תוך שמירה על הכח.



    אורי
    נערך לאחרונה על ידי ori_lavee; 02-12-2009 בשעה 18:54:25.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דיווח מיום ראשון של הטסה בדלק Rapicon החדש!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי ori_lavee צפיה בהודעה



    אורי

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,183
    תודה!
    43
    הודה 27 פעמים ב 24 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דיווח מיום ראשון של הטסה בדלק Rapicon החדש!!

    בהמשך לדברים שנאמרו כאן אני רוצה להוסיף שאחרי טיסת 3D מטורפת עם המסוק שלי ע"י אלון ברק בדקתי טמפ' והמנוע היה בשיא 88 מעלות .
    המנוע עבד חלק ללא שום בעיות מיוחדות.
    בברכה,
    סער אורדן

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,256
    תודה!
    6
    הודה 58 פעמים ב 42 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דיווח מיום ראשון של הטסה בדלק Rapicon החדש!!

    נדב אתה טועה...
    בטיסה הראשונה עם הרפיקון בלי נגיעה בסיכה היה 74 מעלות ולא 84...
    אגב בטיסת לילה הטסתי גם עם הרפיקון...בלי לגעת בסיכות, והמנוע חזר יותר קר ממה שהייתי רגיל(ובהרבה)....

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •