שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 102

נושא: תהליך הסבת Trex 600 ל FBL -אילן מטלון + תמונות

תצוגה בשכבות

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    231
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs up תהליך הסבת Trex 600 ל FBL -אילן מטלון + תמונות

    התהליך התחיל בהדרכה שהייתה לצוות הרכבת ע"י עוזי חברנו ואדם ווקסלר שתמך בהסברים תאורטיים ומעשיים על המסוק 600 FBL שלו. (תודה מראש לשניכם על ההדרכה והליווי בעת הביצוע).

    שלב א'- הכנת כלים וסביבת עבודה
    הכנת כלי עבודה מתאימים הכוללים: מברזים (הכנתי מבורג הלן ארוך המתאים לבורג שיכנס בהמשך לבסיס ה WASH OUT ע"מ לקבעו לציר תמונה מס' 4), סט הלן מדוייק, דרמל וכלים נוספים לעבודה.

    שלב ב' -פירוק הראש וחיתוך המוטות.
    פירוק הראש כולל זרועות , ציר ראשי, SWASH וכו' למעט ספינדל וגריפים. חיתוך מדוייק של מוטות האנטי-רוטציה מבסיס הראש (תמונה מס' 1 ) .

    שלב ג'- שלב הקידוחים וההברזות.
    בבסיס ה WASH OUT שלשני צדדיו מחוברות הזרועות אשר יוחלפו בהמשך ע"י העליונות(יחס העברה שונה), יש לקדוח במרכז דופן מסילת בסיס ה WASH OUT קדח של 3.3 מ"מ ולבצע הברזה של 4 מ"מ. (תמונה מס' 5 ). בחלק מהדגמים קיימות בליטות לעיבוי החוזק באזור קצה הזרוע.את הבליטות יש לשייף עד לגובה הזרוע. את הקדח בחלק הקצר של הזרוע יש להבריז לקדח3 מ"מ ולהבריג אליו Ball Link. את הקדח בצד הארוך של הזרוע יש לקדוח לקוטר 3 מ"מ להכנסת ה L. (הכל בתמונה 5)

    שלב ד'- העברת ה L למיקומה החדש.
    הכנת ציר שישמש כמייסב בין ה L לבין הזרוע. לצורך כך, מצאתי שספינדל של בלייד 400 לאחר חיתוכו ל 6 מ"מ אורך, עושה את העבודה(תמונה מס' 6), גם ספינדל של Belt CP ראש אלומיניום מתאים(למי שאין כזה, יכול לרכוש בחנויות) . בשלב זה חיברתי את ה L לזרוע כאשר 2 ברגי ההלן של ה L מתחברים לספינדל שנשתל בקדח בתוספת לוק טייט(תמונה מס' 2) והתאמה סופית של החלקים הנעים על הזרועות. תמונה 2 מראה גם את החיבור של ה Ball Link לזרוע.

    שלב ה'- הגבהת אורך מוטות הלינקים של הסייקליק.
    בעקבות השינויים, ה Swash יצטרך לשנות את מיקומו הטבעי, בהגבהה של 6 מ"מ בערך. לצורך ההגבהה, מצאתי לנכון להחליף את המוטות המקוריים במוטות של Raptor , שההפרש ביינהם הוא חצי ס"מ, עליהם הברגתי את הלינקים המקוריים של Align. מי שאין ברשותו מוטות של Raptor, יכול לעשות כפי שביצע חברי לצוות אדם, ע"י שימוש במוטות המקוריים והחלפת הלינקים ל Quick Uk שהינם ארוכים יותר ומייצרים קונפנסציה(פיצויי) על חברם המקוריים הקצרים. (תמונה מס' 7 - הלינקים התחתונים).

    שלב ו'- חיבור הזרועות והלינקים.
    חשוב -יש להדק את בסיס ה WASH OUT בצורה שתאפשר חיבור הלינקים לגריפים באופן סימטרי. ה L חוברו ל Swash וה Ball Link חוברו לגריפים של הלהבים(תמונה מס' 7 חלק עליון).

    שלב ז' - חיבור המוח (ג'יירו שני צירים של SKOOKUM)
    חיבור המוח (תמונה מס' 10)למערכת כולל Set Up שבו נעזרתי בנסיונו הרב של אדם. (איפוס הג'יירו הוא כתבה בפני עצמה).

    לסיכום, המערכת עובדת בצורה מדהימה, המסוק הפך מפלצתי וטס במהירות מטורפת (כמעט כמו של Tooly) והכי חשוב, בלי נשמה , ידע טכני ונסיון, זה לא ילך ואני ממליץ לרכוש קיט מוכן של Mikado.

    התמונות מס' 8 ו 9 מראות את הלפני ואחרי של התהליך כולו.

    תודה מיוחדת לחברי יורם לוי (שמיסד את צוות הרכבת למה שהוא היום) שעזר לי בהכנת כתבה זו.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	4.jpg‏ 
Views:	281 
Size:	123.9 קילובייט 
ID:	16420   Click image for larger version. 

Name:	1.jpg‏ 
Views:	263 
Size:	136.6 קילובייט 
ID:	16421   Click image for larger version. 

Name:	5.jpg‏ 
Views:	246 
Size:	136.2 קילובייט 
ID:	16422   Click image for larger version. 

Name:	10.jpg‏ 
Views:	252 
Size:	66.6 קילובייט 
ID:	16425   Click image for larger version. 

Name:	7.jpg‏ 
Views:	279 
Size:	126.5 קילובייט 
ID:	16426  

    Click image for larger version. 

Name:	8.jpg‏ 
Views:	257 
Size:	90.4 קילובייט 
ID:	16427   Click image for larger version. 

Name:	9.jpg‏ 
Views:	277 
Size:	92.8 קילובייט 
ID:	16428  
    נערך לאחרונה על ידי matalon; 14-11-2009 בשעה 22:28:13.
    מטלון
    צוות הרכבת פ"ת

    FLY bar less or FLY less

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •