השרשור מתעדכן אוטומטית כל 30 שניות .
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
טעינה מחדש
-
מטיסי לטרון להתפקד.
שלום לכולם,בעקבות הדיון שנפתח הועלו עכמה הערות לגבי הבטיחות בשטח ההטסה לטרון.
אני רוצה להעלות כמה חוקים שעלינו לשמור על מנת להנות ולהטיס בבטחה,חוקים אלה פשוטים מאוד לביצוע וישפרו את רמת הבטיחות פלאים.
1.תמיד לרשום תדר!על כל מטיס בזמן הגעתו לשטח דבר ראשון עליו לרשום את עצמו ברשימת התדרים,במידה ואין רשימת תדרים יש להכין אחת תוך כדי שימוש בדף ועט על אחת מן המכניות.
2.המראת טיסן.תמיד יש לעבור את קו המטיסים וקו האנשים,כלומר תמיד כאשר ממריאים טיסן אין להתחיל בתהליך ההמראה עד למצב שהטיסן עבר את הקו של האדם האחרון.
3.תמיד יש להמריא נגד כיוון הרוח! לאחרונה נתקלתי במצב שממריאים לא נגד כיוון הרוח,מצב זה גם עלול לגרום להמראה ארוכה יותר אבל מעבר לזה לבריחת הטיסן בעת ההמראה.
4.דיווח על המראה ונחיתה,תמיד יש להכריז בקול רם על המראה ונחיתה,יש להכריז זמן מה לפני ביצוע ההמראה או הנחיתה ולא ברגע האחרון.במקרה של מצצב חירום כגון כשל במנוע או משהו דומה יש להכריז על מצב חירום ועל שאר המטיסים לפנות את המסלול.
5.מסוקים,על המסוקים לא להמריא!!! מהמסול אספלט אשר משמש את הטיסנים.מסוק יכול להמריא אנכית ואין לו צורך במסלול אאספלט. בחלקו האחורי של המקום יש רחבה גדולה!!שגדלים עליה עשבים קטנים שהם בדיוק כמו דשא,על המסוקים להמריא משם ולהטיס שם כאשר הם פונים לכיוון הנוגד את המכוניות.יש שם המון מקום להטיס כולל טיסות 3D וכו.טייס מסוק אשר רוצה להטיס על הכביש צריך לבקש משאר מטיסי הטיסנים להפסיק לקבל את הסכמתם להטיס לבדו על הכביש.
6.תמיד יש להניע את הטיסן לא!על המסלול ולהגיע א המסלול עם מנוע דולק,במידה ומדובר במקרה חריג יש לוודא ששאר המטיסים יודעים על זה ואין טיסן שבתהליך נחיתה או המראה.
-
תגיות בנושא זה
הרשאות פרסום
- אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
- אין באפשרותך לפרסם תגובות
- אין באפשרותך לצרף קבצים
- אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
-
חוקי הפורום