
נכתב במקור על ידי
zvok
Gadily
אכן צביקה.
שמח שעזרתי.
מה שכנראה נשבר זה הגג"ש הקדמי של רוטור הזנב ולא ה Drive Shaft, זאת התקלה הנפוצה ביותר במסוק.
לפני שאתה מפרק בדוק שה בום לא זז. יתכן שתוכל לחסוך את כל הפרוק על ידי שחרור הברגים שעל פלטת המתכת ודחיפת הבום בזהירות חזרה למקום.
כדי להחליף את הגג"ש עליך:
- להוריד את החופה.
- לפרק את ה Skid.
- להוציא את הפין שמחבר את הציר הראשי והגג"ש הראשי (הפין הזה הולך לאבוד לעיתים קרובות שמור עליו כעל בבת עיניך)
- תוריד את הגג"ש הראשי.
- תוריד את כסוי המתכת.
- תשחרר את בורג הבום.
- הוצא את הגלגל שיניים שעל ה Drive Shaft. הזהר כאשר אתה מוציא את ה גג"ש הקדמי שהאחורי לא ייפול.
- אם חסרות שניים או שהם משופשפות החלף גלגל שיניים.
- בדוק שגלגלי השיניים לא מסתובבים חופשי על ה Drive Shaft.
נראה תהליך ארוך. בפעם הראשונה לקח לי כמה שעות כולל חפוש פין וברגים זעירים שטסו. עכשיו פרוק והרכבה עורכים כמה דקות. אל תסגור ברגים חזק מדי שלא תגזור הברגות.
בדוק שהבום יושב טוב והרכב חזרה.
כדי שהבום לא יזוז אני שמתי חתיכת פלסטיק קשה מאריזה במקום שהבורג לוחץ על הבום.
לגבי ה 4#6. אני לא מבין למה להפוך את ה 4G6 ל4#6 יש לך את הCB-100 ואת ה 4#3. והם מסוקים לדעתי נהדרים.