ציטוט נכתב במקור על ידי amnon צפיה בהודעה
לפי התמונות יש זוית מאוד גדולה למנוע ,עם כזאת זוית לדעתי הטיסן ימריא ומיד יזדקר .
נסה ללכוון עד כמה שאפשר שקיר האש יהיה בניצב לקו התחתון של הטיסן ,במוגי הקו התחתון אמור להיות ישר והוא בעצם נותן את הקו הדימיוני של מיתר הפרופיל.
אמנון, הזדקרות היא תופעה אוירודינמית של הכנף ואינה קשורה למנוע כלל וכלל.
במקרה הקיצוני יהיה לו מומנט מרים/מוריד אף שימשוך את הטיסן לנסוק/להנמיך. בכל מקרה המצב הקיצוני הוא סגירת מנוע ומעבר לגלישה, אם הוא מאוזן היטב זו לא בעיה.

אני תמיד ממליץ בטיסנים מסוג זה לבצע מספר הגלשות ללא מנוע לכוון שיחים בטרם עליה לאויר, זה מונע הפתעות....