שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: חזרתי לשורשים שלי - Flash 3D EPP

תצוגה בשכבות

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל חזרתי לשורשים שלי - Flash 3D EPP

    פעם פעם היה לי טיסן בם פלאש. הטיסן הזה הוא השדרוג של הסופר זום (שהיה בעצמו שידרוג של הזום-זום). כולם, כולל החדשים יותר (יאק 54 ו 55) תוכננו ע"י דיוויד קיג'ובסקי ומסתבר שהבחור יודע לתכנן טיסני 3D חשמליים.

    חיפשתי בנרות לקנות לחברי הטוב Death_keeper פלאש ליום הולדת (מתנה ממני, מאשתו המקסימה אירה ומאיזה אחד גידי פג'רו שברח עם הכסף) ולא הצלחתי למצוא איפה מזמינים אותו בצורה נורמלית.
    עד שנפל עלי נס משמיים וחברי איזי הפנה אותי לחבר אחר שבמקרה מוכר 2 פלאשים חדשים באריזה. לא רק זה - הבחור גר 2 דקות ממני. הלכתי, קניתי, הבאתי ליוסי , ועל הדרך החלטתי לקנות אחד לעצמי, כי הטיסן הזה זכור לי מאוד לטובה.
    זיגי יכול להעיד כמה הטיסן הזה מהנה, מלמד ומשפר את יכולות ההטסה, וגם קל לשינוע.

    בכל מקרה, התוצאות לפניכם :

    משקל טיסה : 407-435 גרם , תלוי בסוללה. אני אטיס אותו קל עם 800 מילי 3 תאים 20C או כבד עם 1050 מילי.
    מנוע : RC TIMER 2826/13 1000KV , 50 gram. מנוע מדהים. טרם ניסיתי אותו בחוץ, אבל בבית עם פרופ 4.7*11 APC SF הוא לוקח בפול מנוע 17 אמפר ובריחוף 7 אמפר. הכוח עצום פול מנוע, והוא מרחף קצת מעל חצי סטיק.
    הבקר : MYSTERY 20A. ישמיץ עודד כמה שהוא רוצה את MYSTERY, אבל אני קונה רק אותם ולא את טורניגי כי הם מעולים מכמה סיבות : יותר זולים בקצת, קצת יותר קלים, חשוב מאוד : CUT OFF טמפרטורה - הבקר כמעט ולא ישרף, גם עם זרם יתר, הפיכת כיון סיבוב בתיכנות.
    יש לו גם גוברנור וסלואו סטארט אבל זה מיותר לטיסנים. החסרון היחיד שלו זה תיכנות קצת מסורבל ואיטי. כל שינוי בערך כלשהו מצריך התחלת התיכנות מחדש, כלומר כל פעם אפשר לשנות רק ערך אחד.
    סרוואים :TURNIGY 1800A שזה סרוו של 3 דולר מ HK שבעצם הוא ESKY, נתוניו דומים ל HXT900 אבל הוא קל ממנו ב 4 גרם! לצערי אחד מארבעה איטי מאוד יחסית לשאר שהם מאוד מהירים, כנראה שאחליף אותו בחדש. שימו לב שהארכתי את זורועות הסרוו בכל ההגאים פרט להגה כיוון, ששם לא היה צריך. המטרה : להשיג מקסימום טווח תנועה של ההגה. זה בא על חשבון כוח הסרוו ורזולוציה, וכולי תקווה שהסרוואים הקטנים האלה יעמדו בעומס, כי אני הולך לקרוע את האמ-אמא שלו באוויר
    מקלט : קורונה 8 ערוצים עם אנטנה קצרה, שנותנת טווח מלא (יבדק ע:י מד גובה - נראה אם היא נותנת 600 מטר). החלטתי גם ללכת על פושרודים בזנב, ולא על PULL-PULL שמגיע בקיט, כי לדעתי הוא פחות מוצלח, מפתח חופשים ומעמיס על ה EPP באזור הציר.

    הורדות משקל שעשיתי : כל חוטי הסרוו הוחלפו ל WIRE UP שזה חוט מאוד מאוד דק. מהזנב ה + וה - משותפים ורק הסיגנלים שונים. חוטי הבקר הועפו וחוטי המנוע הולחמו ישירות לבקר (הלחמתי הפוך והפכתי כיון סיבוב מנוע בתיכנות של הבקר). החלפתי את חוטי המתח של הבקר בדקים יותר ושמתי מחבר JST.

    את קיר האש עשיתי BACK MOUNT גם כי זה יותר יפה לדעתי וגם כי קיר האש שלי מדיקט שוקל 1 גרם והקיר אש מ FIBER GLASS שבקיט שוקל 5 גרם.

    חיזוקים : סטריפ קרבון בכנף ובגוף משתי צדדים, בעובי 0.8מ"מ. יצא בטון.
    דבק : Hot Stuff UFO Foam Safe - מדביק מעולה EPP ללא ריח ודמעות (למרות שבכיתי קצת כששילמתי עליו 50 שקל ).

    בהשוואה ליאק 55 של טלינק (בתמונת ההשוואה בסוף) הוא הרבה יותר קל, חריף בהגהים (גלגול מהיר יותר, ELEVATOR בקו ישר למטה, נייף לופ בקלות), אבל פחות יציב ברוח. גם הרבה יותר קל לרחף עם הפלאש, זה קל כמו בשוקפלייר.

    זהו, מחר הטסט פלייט , כנראה בספורטכיף בראשון. נדווח מהטסט, למרות שאני מכיר את הטיסן הזה ואין מצב שהוא יטוס רע. זה מדהים כמה שטיסנים דומים יכולים לטוס כל כך שונה. אני ממליץ בחום לכל מי שרוצה טיסן 3D מהנה - לכו על הפלאש, אפילו שהוא קצת יקר (כ 500 שקל לקיט + 200-300 לסטאפ).










    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_5634 (Large).JPG‏ 
Views:	393 
Size:	98.1 קילובייט 
ID:	26593   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5635 (Large).JPG‏ 
Views:	377 
Size:	90.1 קילובייט 
ID:	26594   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5636 (Large).JPG‏ 
Views:	380 
Size:	66.0 קילובייט 
ID:	26595   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5637 (Large).JPG‏ 
Views:	101 
Size:	93.4 קילובייט 
ID:	26596   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5638 (Large).JPG‏ 
Views:	87 
Size:	60.1 קילובייט 
ID:	26597  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_5639 (Large).JPG‏ 
Views:	98 
Size:	92.7 קילובייט 
ID:	26598   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5641 (Large).JPG‏ 
Views:	96 
Size:	92.7 קילובייט 
ID:	26599   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5642 (Large).JPG‏ 
Views:	86 
Size:	80.5 קילובייט 
ID:	26600   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5643 (Large).JPG‏ 
Views:	91 
Size:	47.7 קילובייט 
ID:	26601   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5645 (Large).JPG‏ 
Views:	99 
Size:	64.9 קילובייט 
ID:	26602  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_5646 (Large).JPG‏ 
Views:	94 
Size:	53.7 קילובייט 
ID:	26603   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5647 (Large).JPG‏ 
Views:	83 
Size:	58.6 קילובייט 
ID:	26604   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5648 (Large).JPG‏ 
Views:	95 
Size:	73.0 קילובייט 
ID:	26605   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5649 (Large).JPG‏ 
Views:	91 
Size:	54.1 קילובייט 
ID:	26606   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5650 (Large).JPG‏ 
Views:	103 
Size:	80.5 קילובייט 
ID:	26607  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_5651 (Large).JPG‏ 
Views:	96 
Size:	87.1 קילובייט 
ID:	26608   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5652 (Large).JPG‏ 
Views:	85 
Size:	66.0 קילובייט 
ID:	26609   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5653 (Large).JPG‏ 
Views:	93 
Size:	64.2 קילובייט 
ID:	26610   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5656 (Large).JPG‏ 
Views:	96 
Size:	61.3 קילובייט 
ID:	26611   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5657 (Large).JPG‏ 
Views:	99 
Size:	80.7 קילובייט 
ID:	26612  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_5658 (Large).JPG‏ 
Views:	89 
Size:	81.3 קילובייט 
ID:	26613   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5661 (Large).JPG‏ 
Views:	492 
Size:	78.7 קילובייט 
ID:	26614   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5659 (Large).JPG‏ 
Views:	93 
Size:	78.3 קילובייט 
ID:	26615   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5662 (Large).JPG‏ 
Views:	392 
Size:	75.1 קילובייט 
ID:	26616  
    נערך לאחרונה על ידי sharonx; 02-06-2010 בשעה 01:02:57.
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

נושאים דומים

  1. [שרשור בניה] חוזר לשורשים
    על ידי עמרי רז בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 20-10-2010, 17:33:39
  2. FLASH / YAK 54 למכירה
    על ידי izzy בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-06-2009, 10:50:08
  3. טיסן 3D EPP האולטימטיבי - Flash
    על ידי sharonx בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-12-2008, 00:36:52
  4. חזרתי עם שאלה
    על ידי szangvil בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 19-10-2008, 13:38:34

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •