ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
לא ממש נכון - כמו ש NIRGO כתב, הדרך ה TRAVEL ADJUSTMENT מגיעים אל ערוץ ה GEAR ומשם שולטים בגיין. ב DX7 בדר"כ מתחילים באיזור ה 72% כשהכפתור למעלה - מצב HH, ו 28% כשהכפתור למטה - מצב RATE
אלעד, דווקא מה שכתבתי נכון מאד.
יש יתרון גדול בהגדרת מסך ה GYRO SENSE, הוא לא סתם קיים בשלט ובטח שאינו מיותר.
שם אתה יכול לקבוע רגישות שונה לזנב בהתאם למוד הטיסה NORMAL או IDEL ללא התערבות של מפסק נוסף, הכל כמובן לפי הצורך.

שליטה דרך ה TA על ה GS אפשרית אבל דורשת התערבות של מפסק נוסף, אפשרי אבל לא נכון לעבוד כך לדעתי.