מה יש במלאי
1 הוריקאן 550
1 הוריקאן 425
1 טי רקס 450 פרו
דאון טרמיקות (בלזה כמובן) על שולחן העבודה (שמתעכבת קלות). אמור להיות מכור לטרמיקות. דאונים זה הדבר האמיתי....
כנף מעופפת פוליגל תכנון חדש לגמרי שלי שנקרא בז- נועד למהירויות גבוהות עם כישורי דאיה משופרים.(מתעכבת מעט)
עוד כנף מעופפת שנקראת בז לייט (מלוח שטוח נטול פרופיל) טיסן באגאז מושלם, לא יומרני,שעה עבודה והטסה קלה ומענגת ביותר, מתאים לכל אחד ובתחום יכולת הבנייה גם של בעלי ידיים שמאליות. נקרא בפי המעריצים "הקלאסר המעופף"
אקסטרה 330 דפרון (נשבר לי לגמרי מדפרון, לא אגע בזה יותר),טס נפלא, רוב הזמן בתיקונים (דפרון אמרנו?).
ד2 מחושמל ללא מאזנות, היה נסוי יפה ומוצלח והושבת לצורך העברת הסט אפ למחוזות אחרים
ד2 מחושמל עם מאזנות ,טס מדהים עד התאונה הסופית...
ד1 מחושמל, נחמד, לא יותר מזה, כבד ולא טס בהתאם לציפיות. הושבת סופית
דפרון סטאר- טיסן מתחילים עם מאזנות שתוכנן לתת מענה למאותגרי בנייה, אך מסתבר שגם זה אתגר גדול מדי לקהל המקומי. טס מענג ביותר, חביב ונעים.
אז מה חסר:
מסוק 550 FBL - או טי רקס 550 או X5 (התכנית במגירה עד שבמגירה יהיה תקציב לזה)
טיסן 3D EPP - מחכה לטלינק.
דאון צוקים קטן ולא מסורבל, אולי בז בגירסת צוקים ללא מנוע או עם מנוע פיצי (למפונקים).
בז בלזה (סוג של פנטזיה) או בז מתובנת (פנטזיה אחרת)
סירה מאד מאד מהירה
סירה מאד מאד זולה ופשוטה (פוליגל כנראה עם פרופ אויר)
אופנוע (רק אופנוע שטח)
מה לא יהיה
לא יהיה מוגי (יש פוגי ובז שטובים ממנו בשנות אור)
לא יהיה דפרון
לא יהיה קאפה (משתדל לשכוח את התקופה הזאת)
לא יהיה פוקס מולטיפלקס (או כל מולטיפלקס אחר והדומים לו)
לא יהיה טיסן סקייל
לא יהיה שום דבר המונע בדלק
מה אין
$$$$$
ליש"ט
ש"ח
רופיות
באט
בוליבאר
וגם כל השאר
מה הכי חשוב
לחזור הביתה אחרי יום הטסה עם סוללות ריקות ולב מלא, ובעיקר בחתיכה אחת
מתי מטיס נחשב למקצועי
כשהוא מפסיק להביא לשטח דבק CA כלי עבודה וחלקי חילוף
מתי מטיס נחשב למכור
כשמלבד מטען הוא מביא לשטח גם כבלים להתנעת האוטו
בהצלחה לכולם