לפני חודש וחצי יצא לי להזמין מאתר שהזמנתי ממנו מספר פעמים לפני שנתיים ללא בעיות
לצערי כבר את הפאשלה הראשונית הוא עשה שהוא שלח לי מייל שבו הוא גבה ממני 40$ במקום 13$ בגלל אותו ישראלי (שהוא טרח ושלח לי במייל את הכתובת והטלפון שלו וסיפר לי שהוא גנב ממנו סרוואים).
טוב נו אמרתי , שייקח את זה לתרופות ורק שיגיעו הסרוואים האלה..
לאחר ביקורים אינסופיים בבית המיון ובדואר המקומי אין זכר לחבילה! אף אחד לא יודע איפה היא.
בפנייה אליו הוא נזכר לעדכן אותי שאותו גנב ורמאי פשוט לא טרח לבדוק בדואר ושלחו אותו חזקה(שקר מוחלט)
הוא לא מוכן לזכות אותי בכסף שלי עד שהסרוואים יחזרו אליו וגם אם כן יחזרו איזה יום הוא לא יחזיר לי את ה 40 $ של המשלוח.
כיצד ניתן לקבל את הכסף שלי בחזרה? האם הביטוח של האשראי מכסה פשלות של הדואר הישאלי?
חשוב לציין שהתשלום לא היה דרך PAYPAL