ציטוט נכתב במקור על ידי z999 צפיה בהודעה
הקטע הוא שבטריית ליפו מאפשרת טעינה מהירה, במקום להשאיר את המטען כל הלילה בחשמל אני רק צריך שעה לבטריה של המקלט ואת המשדר מספיק לטעון כל כמה חודשים. מעבר לזה יש לי כבר מטען לליפו שמתאים גם לLife (שד"א פחות נפיצות וזאת נקודה לזכותן).

אני לא רוצה להתחיל להלחים פאקים משלי כי אני מפחד על הטיסן, יש לי חבר שאיבד חצי גוף בגלל פאק בהכנה עצמית.
א) טעינה של סוללות ניקל-מטל עם מטען חכם לוקחת מעט יותר משעה, בטח לא לילה שלם - בדיוק כמו לטעון סוללת ליפו.

ב) אם תלחים סוללות לבד זה ענין אחד (אגב, בטיסנאות כדאי מאוד לדעת להלחים) אבל מענין מאיפה הרעיון ההזוי שסוללת ליפו אפשר לטעון רק פעם בכמה חודשים.
משדר צורך בדרך כלל 200 מיליאמפר שעה. סוללה שבנויה מתאי ניקל מטל של 2000Mah מאפשרת כ-8 שעות שידור (ורוב התאים הם בנפח עוד יותר גדול). סוללת ליפו בנפח דומה מאפשרת את אותם 8 שעות בדיוק ואם נקבל את העצה של boogle שכותב שלשימוש בזרם נמוך כדאי לטעון את הסוללה רק למתח של 3.6 וולט, זמן השימוש יורד למשהו כמו 4 שעות. אם נקח רזרווה כל שהיא ושימוש במשדר במשך שעתים ביום הטסה נשארנו עם טעינה לקראת כל הטסה או שתים.
מסקנה: בהחלט אפשר וכדאי לטעון את סוללת הליפו שמיועדת למשדר פעם בכמה חודשים אם אתה מאוד רוצה לחזור הביתה עם שקית שברים במקום טיסן שלם