היי,

זקוק לעצות בנוגע לחבילה שאבדה בדואר:
לפני יותר מחודש הזמנתי חבילה מ-DinoDirect (דואר לא-רשום). כמו שאתם יודעים, המשלוחים בחודש שעבר די התעכבו, אך לבסוף הגיע הפתק המיוחל לביתי. להפתעתי, כשהגעתי לסניף בשבוע שעבר, הפקידה לא הצליחה למצוא את החבילה (לטענתה, כי אין מספר על הפתק). היא אומנם לקחה את פרטיי למקרה שהיא תמצא אותה, אך בינתיים זה לא קרה.
מה עליי לעשות עכשיו? ברור לי שהחבילה בסניף, ו-DinoDirect לא אשמים. האם אני אמור לפתוח Dispute (המועד האחרון לכך עומד לחלוף)? אני לא מתכוון להיות לא ישר ולהאשים את DinoDirect.
מה עושים...?