דניאל כשאתה מרוקן את הסוללה עד הסוף ,קרי צורך את כל המיטען שיש בסוללה המתח יורד ל2.9 וולט.אם תמשיך ליצרוך את מעט המיטען שנותר בסוללה המתח יירד עוד אבל לא תוכל כמובן ליצרוך אמפר גבוה במתח הזה,אלה אמפרים ספורים אם בכלל.מה שהבקר בעצם עושה ,הוא מודד את המתח ההזנה של הסוללה ומזהה את מ"ס התאים שחובר עליו והתוכנה יודעת להגביל את צריכת הצרכן ע"י מדידה קבועה של המתח על מנת לא לרדת מיתחת לוולט מסויים שהבקר מתוכנת אליו.כמובן בעומס מלא או חלקי.כאשר מטיסים טיסנים עם מנועים רעבים והצריכה גבוהה אז המתח יורד יותר בזמן עבודה ולכן הבקר מעט את המנוע ע"י הפחתת עוצמת הסיגנל שמיגיע מהמקלט וכך אתה יודע שהסוללה מיתקרבת לקיצה ומחליטים לינחות. אבל בפועל עדיין נישאר לך מיטען בסוללה שאומנם לא מספק את הרעב של המנוע,אבל גם לא מרוקן את הסוללה במלואה.לעומת זאת ,טיסנים עם מנועים לא זללנים עם צריכה נמוכה צורכים פחות לאורך זמן ומנצלים כימעט את מלוא הסוללה ביגלל צריכת הזרם הנמוכה והיכולת של הסוללה להמשיך לספק את המיטען הדרוש להפעלת המנוע.כתוצעה מיכך הוולט בסוללה לא יורד באחוזים גבוהים ןלכן הבקר עדין לא מגביל את המנוע.סבבה.