1. בדוק שלהבי הזנב מגיעים לטווח פסיעה של -+ 30-40 מעלות.
2. בדוק שאין החלקה כלשהי בתמסורת לרוטור הזנב. החלקה כזו יכולה לגרום לו להסתובב לאט מידי.
החלקה כזו ניתן לגלות על ידי תפיסת הרוטור הראשי וניסיון סיבוב הזנב ביד כמובן לא בכח. אם יש החלקה היא תורגש מיד.
3. בדוק שהגירו במצב נועל זנב.
4. בדוק שאין איזשהו חופש תנועה לבום. חופש כזה יכול בזמן טיסה לשנות את טווח הפסיעה.
5. וודא שאינך מזיז המסוק במשך מספר שניות מרגע חיבור הסוללה לאפשר לGYRO לאתחל עצמו כראוי.
6. בדוק שהגירו מסוכך מרעידות ולא מוצמד לגוף המסוק שאופן קשיח.
7. בדוק שקצות תנועת סרוו הזנב נמצאים בערך ב -+ 45 מעלות ומותאמים לקצות טווח הפסיעה של הרוטור.
סרוו ב 0 מעלות - זרוע סרוו במאונך לבום. מכאן תמדוד 45 מעלות לכל כיוון.
8. האם אתה מצליח להגיע למצב בו העלאת ה GAIN מכניסה הזנב לרעידות בריחוף? אם לא הרחק הכדור על זרוע הזנב חור אחד ונסה שוב.
9. האם יש לך נורית חיווי האומרת מה קורה עם ה GYRO? אם כן בדוק בהוראות מה אומר מצבה בזמן בריחת הזנב - אולי כאן הפתרון.
10. בדוק שכל מיכלולי הזנב זזים חלק ושאין חיכוכים, התקעויות או חופשים לא סבירים למניהם.
יואב.