שמתי לב שבזמן ההטסה המנוע לפעמים מגמגם ואפילו נכבה.
לפעמים תוך כדי טיסה במעבר נמוך כשהמנוע כבוי, הייתי שומע את הבקר נדרך מחדש (מנגינה שכזו).
בהתחלה לא הבנתי במה מדובר.
על הקרקע הייתי מפעיל מנוע עם מצערת מלאה, וגם משחק איתה קצת, מנער את הטיסן לכל הכיוונים ולא היה קורה שום דבר חריג. בדקתי גם טמפרטורה של כל הרכיבים - ושום דבר לא היה חם בצורה חריגה (הייתי יכול לגעת בלי בעיה).
רק ברגע שהטיסן היה מתחיל לטפס ולהתרחק, המנוע היה מתחיל להשתגע.

בבית בסופו של דבר עליתי על הבעיה קיפלתי את האנטנה והתרחקתי מהטיסן, חיברתי את הסוללה לטיסן וברגע שהמנוע מנגן (בדריכה של הבקר), כל הסרווים קופצים לכמה רגעים.
כשהפעלתי מנוע, הכל ממש השתגע לשניה, ואז הבקר כבה ונדלק מחדש (שומעים מנגינה של הדריכה).

כשהרחקתי את הבקר מהמקלט הבעיה נעלמה (הוצאתי את הבקר והמקלט מהגוף והרחקתי כמה שיותר).
העניין הוא שבתוך החופה, אני לא יכול להרחיק אותם הרבה.
המקלט מעל הסוללה כמה שיותר קדימה, והבקר מאחורי הסרווים - ועדיין יש הפרעות.

יש לציין שבטיסן של חבר שלי (שאני מתקנתי) אין הפרעות רדיו בכלל.
הוא משתמש בשלט 9X 2.4GHZ והמקלט דווקא די קרוב לבקר.

אני משתמש בשלט Futaba Sky sport 6 channels משנת 1999.

האם לדעתכם מדובר בבעיה במקלט שלי שהוא מאוד רגיש להפרעות?
או שמדובר בבקר בעייתי שיוצר המון הפרעות?

(עדיין לא ניסיתי להחליף בין הבקרים לראות מי הגורם האמיתי לבעיה.