חברים
הציטוט הוא ציטוט כתוב שקיבלתי ממנו במייל ולא ציטוט בע"פ
ואכן, הסיבה שאני לא מפרסם עדיין את שמו היא כדי לא להסב נזק שלא לצורך וכדי לאפשר לו להגיב (הוא מוזמן)
אגב, ההפסד הוא לא כמה עשרות שקלים אלא מאות.
לגביי בדיקה לפני קניה, קצת קשה לעשות את זה באוטו ברחוב כשאתה מבצע את העסקה וחוץ מזה שאני בדרך כלל מאמין לאנשים כשאני שואל אותם שאלות ברורות לגביי מצב הציוד. מה הייתם עושים אם הייתם קונים מקלט למשל שבבדיקה ראשונית עובד אבל פישל באויר בטיסתו הראשונה?
מעבר לכך, ההגינות הבסיסית אומרת שאם הקונה לא מרוצה תוך זמן כל כך קצר אחרי הקניה, תחזיר את הכסף נלחץ ידים וניפגש בעסקה הבאה.

והאמת, לא הכסף מדריך אותי כעת אלא הצדק שצריך להיעשות
בראייתי, צריך לעשות מה שניתן על מנת מנת לשמור על הגינות ויושר במיוחד בתקופה שבה זה הפך לשם גנאי (ראו את השלטון שלנו) כשכל אחד דואג לעצמו ו "אחרי המבול" (יעני - מה שיהיה יהיה העיקר שארויח בטווח המיידי)