קרא כאן בפורום את החוויות של האנשים שהתחילו מה-AXN. כולם מיצו אותו מהר מדי ולכולם היה מאד קשה עם המראות ונחיתות מסודרות בהתחלה.
לא נכון בעליל
מההערה הזאת אני אתעלם...
לא היתה כאן כל כוונה לפגוע אם זה היה הרושם שלך
לי נראה מאד ברור שהמראה ונחיתה הם חלק מתהליך טיסה בסיסי. כדי לטוס, טיסן צריך להתנתק מהקרקע וכדאי מאד שגם ידע לחזור אליה בצורה מסודרת. אם אתה לא יודע לעשות את הדברים האלה עצמאית - אתה לא עצמאי. ה-AXN, מה לעשות, לא מלמד את היכולות האלה ולכן אין שום דרך להגיד שטיסנאי שמתחיל עם AXN - מגיע לעצמאות.
הAXN מלמד חלק נכבד מתוך זה ובהחלט מגיעים איתו לעצמאות
אלה בהחלט יכולות בסיסיות, אבל:
- אתה מערבב בין הטסה של טיסנים ודאונים. לטיסן אין שום עניין בטרמיקות. פותח השרשור שאל על טיסנים. מה הקשר לטרמיקות עכשיו? עם אותה תוצאה היית יכול להכניס גם מיומנויות מסוקים לשרשור הזה.
- כדי "להטיס בלי הזדקרויות" וכו' - צריך להמריא. אח"כ - צריך לנחות. לכן המראה ונחיתה הן יכולות בסיסיות הרבה יותר - לטיסן ממונע. אם אתה לא יכול להמריא, להטיס (עם הזדקרויות או בלעדיהן) ולנחות באופן מסודר (על מסלול) בלי מדריך לידך - אתה אולי נהנה, אבל לא עצמאי. עכשיו ברור?
מי שמטיס- ולא משנה איזה טיסן- ולא נעזר במדריך לצידו, וגם נהנה ואוהב את זה, ואפילו חוזר הביתה עם טיסן שלם, זו ההגדרה היחידה של עצמאי
להשקיע בשני טיסנים כדי ללמוד את מה שאפשר ללמוד עם אחד (ועם מדריך וסימולטור שצריך בכל מקרה) - זאת "דרך זולה"?