ציטוט נכתב במקור על ידי HeliDraco צפיה בהודעה
קרא כאן בפורום את החוויות של האנשים שהתחילו מה-AXN. כולם מיצו אותו מהר מדי ולכולם היה מאד קשה עם המראות ונחיתות מסודרות בהתחלה.


לא נכון בעליל

מההערה הזאת אני אתעלם...


לא היתה כאן כל כוונה לפגוע אם זה היה הרושם שלך

לי נראה מאד ברור שהמראה ונחיתה הם חלק מתהליך טיסה בסיסי. כדי לטוס, טיסן צריך להתנתק מהקרקע וכדאי מאד שגם ידע לחזור אליה בצורה מסודרת. אם אתה לא יודע לעשות את הדברים האלה עצמאית - אתה לא עצמאי. ה-AXN, מה לעשות, לא מלמד את היכולות האלה ולכן אין שום דרך להגיד שטיסנאי שמתחיל עם AXN - מגיע לעצמאות.



הAXN מלמד חלק נכבד מתוך זה ובהחלט מגיעים איתו לעצמאות

אלה בהחלט יכולות בסיסיות, אבל:
  1. אתה מערבב בין הטסה של טיסנים ודאונים. לטיסן אין שום עניין בטרמיקות. פותח השרשור שאל על טיסנים. מה הקשר לטרמיקות עכשיו? עם אותה תוצאה היית יכול להכניס גם מיומנויות מסוקים לשרשור הזה.
  2. כדי "להטיס בלי הזדקרויות" וכו' - צריך להמריא. אח"כ - צריך לנחות. לכן המראה ונחיתה הן יכולות בסיסיות הרבה יותר - לטיסן ממונע. אם אתה לא יכול להמריא, להטיס (עם הזדקרויות או בלעדיהן) ולנחות באופן מסודר (על מסלול) בלי מדריך לידך - אתה אולי נהנה, אבל לא עצמאי. עכשיו ברור?


    מי שמטיס- ולא משנה איזה טיסן- ולא נעזר במדריך לצידו, וגם נהנה ואוהב את זה, ואפילו חוזר הביתה עם טיסן שלם, זו ההגדרה היחידה של עצמאי




להשקיע בשני טיסנים כדי ללמוד את מה שאפשר ללמוד עם אחד (ועם מדריך וסימולטור שצריך בכל מקרה) - זאת "דרך זולה"?


בהחלט הדרך הזולה- בהנחה שירצה לעבור לטיסן גלגלים הוא יקנה רק אחד יקר מתוך השניים שיהיו לו ולא ירסק לפירורים טיסן גלגלים יקר על ההתחלה (שלצערינו זה מה שהמציאות מראה), וכשיעבור לטיסן השני המיומנות שלו תאפשר הרבה יותר.




כל מי שמתעסק בהדרכה ממילא יעשה כרצונו בסופו של דבר.
אינך חייב לקבל את גירסתי, ואינני חייב לקבל את גירסתך.
את מה שאני יודע בעניין הזה אני מעביר למי שמעוניין בידע הזה, ואין לי כוונה לשכנע מישהו לדבוק בגירסה שלי, בטח לא למישהו שכבר מטיס.
אני רק רואה בשטח הוכחות רבות המראות את התוצאות של הבדלי הגישות, ולחלוטין לא לטובת "מתחילי הגלגלים".
יש רק דבר אחד יותר גרוע מהתחלה עם גלגלים או התחלה ללא מדריך, וזו התחלה עם מדריך גרוע.
המזל הוא שאין הרבה כאלה, אבל בהחלט יש...