ליאב,
כשאתה מוריד את המדף, יש לך ניתוקים על כל הכנף ובאופן אחיד, הזזת המאזנות כבר לא גורמת לניתוקים לא סימטריים על הכנף ולכן אתה לא צפוי לקבל הזדקרות קצה כנף.

איתן,
פיתול אווירודינמי הוא למעשה שינוי של הפרופיל לאורך המוטה.
בדאוני דיסקוס, בגלל הרינולדס הנמוך, דווקא הגדלת העקימון לקראת הטיפ עובד יותר טוב, בשילוב עם הזזת מקסימום עובי הפרופיל ומקסימום עקימון הפרופיל קדימה.
השינוי יוצר למעשה פרופיל ממשפחת ה- bubble ramp המתאפיינים בגרדיינט לחץ מתון לאחר שיא הגובה ועל כן דוחה ניתוקים. המחיר אותו משלמים הוא ירידה במקדם העילוי המרבי לקראת הטיפ אבל זה מסתדר עם הצורך להקטין עילוי לצורך קבלת פילוג עילוי אליפטי על כלל הכנף.