אני לפני הזמנת בקר ופתאום חשבתי שאם בזמן טיסה, בקר(עם BEC פנימי) נשרף..מה שקורה זה שאין שליטה בכלל על הטיסן=ריסוק.
לעומת זאת בקר עם BEC חיצוני בסיטואציה דומה, נישאר השליטה על הסרוואים מה שמאפשר להנחית את הטיסן בשלום...
האם אני צודק ?![]()
אני לפני הזמנת בקר ופתאום חשבתי שאם בזמן טיסה, בקר(עם BEC פנימי) נשרף..מה שקורה זה שאין שליטה בכלל על הטיסן=ריסוק.
לעומת זאת בקר עם BEC חיצוני בסיטואציה דומה, נישאר השליטה על הסרוואים מה שמאפשר להנחית את הטיסן בשלום...
האם אני צודק ?![]()
escapade great planes
cessna 400- נמכר
funjet
yak 55 telink - נמכר
multiplex minimag