שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

מאמר: HK-RADJET

תצוגה בשכבות

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל HK-RADJET

    היום הגיעה חבילה גדולה (יחסית) מהדואר - נשלחה בדואר הונגקונג ב 27/10 .. 10 ימים - לא רע


    בתוך הקרטון החום היתה חבילה לבנה ללא שום סימנים - למה להשקיע אם מוכרים רק דרך האינטרנט...



    בפנים הכל מסודר יפה יפה



    החומר כנראה EPO קשיח - הרבה יותר קשיח מהביקסלר אבל לא קשה כמו הEPS של ה-SkyFun.
    מדובר בגיסרת KIT אז הוספתי 2 דרדסים - דבק CA - בקר 35 ויאלה לעבודה



    תושבת המנוע מגיעה כמספר לוחות של דיקט ואפשר לבנות אותה בצורת גמישה להתאים לגדלי מנועים שונים- לאחר כמה משחקים נמצא המבנה שמתאים למנוע שבחרתי (דר"כ המנוע שהגיע נראה כמו המנוע של הביקסלר - אולי נתקין אותו על הקיט של הביקסלר) .
    והתושבת הודבקה לגוף עם CA.



    לגבי הדבקת הכנפיים - חיפשתי תעלה להוספת מוט קרבון ולא נמצאה כזאת ולכן קדחתי חור דרך הגוף ובשתי הכנפיים והכנסתי מוט פיברגלס לחיזוק המבנה.



    קצת CA על המוט ועוד קצת על החיבור של הכנפיים - הצמדה והידוק ע"י סרט דבק סיבים - עוד כמה הדבקות קטנות וזהו.
    ולגבי סגירת הגוף - נראה כאילו התכוונו שנדביק אותו אבל אז אין גישה למקלט ולבקר אז פשוט הדבקתי עם דבק סיבים.



    נכון להיום יש ברשותי 2 סוגי סוללות 1300 ו 2200 שניהם 3S ו 20C , אומנם שניהם נכנסים בלי בעיה אבל נראה שה -2200 גורמת ל-CG קידמי מידי, בכל מקרה היה צריך לחתוך קצת את המכסה כדי לסגור אותו כמו שצריך.



    להגנת הגחון מצורף פס פלסטיק - עם 2 פסים שחורים זהו הכל מוכן לטיסת ניסוי ..



    כרגע מורכב פרופ' 5X5 שמספק מספיק כח - משקל הטיסן כולל סוללת 1300 כחצי קילו.



    נותר עוד זמן קצר לשקיעה - אז בזריזות קפצנו לשדה הסמוך.

    התרשמות ראשונה והשוואה ל skyfun:
    שטח כנפיים הרבה יותר קטן ולכן יותר מהיר אך גם יותר עצבני - היה קשה לייצב אותו אך הוא היה נשלט.
    הוא חייב לטוס מהר אחרת בניגוד לSkyFun שיכול לדחות עם מצערת סגורה לגמרי.
    הוא גילגל לי הרבה - והיה קשה לקזז אותו - בסוף נחתי בלי לסיים את הקיזוז - יכול להיות שהפרופ' לא היה מאוזן - אבל לפרופ' הזה זה כבר לא ישנה...
    מרחוק כמעט בלתי אפשרי לזהות את המצב של הטיסן עקב צבעים זהים - אולי נקלף את כל המדבקות מצד אחד?
    עקב מגבלת הסוללה זמן הטיסה היה רק 2 דקות ונחיתה לא מושלמת.
    לטיסן שלום- אין צורך בתיקונים (זה נדיר אצלי בטיסות ראשונות).
    בנחיתה הפרופ' נשבר - לאחר החלפת הפרופ' ל-6X4 - וחיזוק הבקר למקום - גם הוא זז בנחיתה - הספקתי רק לבדוק את הכוח של המנוע,
    הדחף במצערת מלאה הרבה יותר חזק מ ה 5X5 - אבל מתח הסוללה תחת עומס יורד מתחת ל 3.3 לתא וגם השקיעה החלה..
    הסוללות המתאימות לטיסן, מד הזרם ובקר של 50A יצאו ביחד מהונג-קונג אבל בחרו לנפוש בשוויץ, אז בסיום הנופש שלהם נוכל לעדכן יותר..


    מה שקצת מטריד זה הדרך שהם בחרו לסיים את חוברה ההדרכה.
    "We hope you have enjoyed assembling this model"

    אולי הם יודעים משהו שאנחנו עדיין לא .....
    יש כמה דיווחים בביקורות וב rcgroups על אנשים שלא הצליחו לאזן אותו...
    אשמח לשמוע על חוויות של אחרים עם ה RadJet ..


    ציטוט נכתב במקור על ידי adibenbasat צפיה בהודעה
    לא מתלהב מהטיסן כמו שנראה..
    בגדול אפשר להבין אותך - אבל אני עדיין מתלהב - גם 3S יותר מידי מהיר בשבילי בשלב זה...
    אבל יופי של סקירה עם תמונות והסבר, יפה
    תודה.
    יאללה סרטון..
    לצערי אין מי שיצלם בזמן שאני מטיס - אולי (אם הוא ישרוד עד אז ) בשבת יהיה סרטון
    ועכשיו לעידכונים מהיום.
    סה"כ 3 גיחות של 2-3 דקות כל אחת - תודות ל -liorz055 לא היו בעיות בהמראות....

    גיחה ראשונה.
    נסיקה מהירה לגובה - הפרופ' 6X4 פשוט מושך אותו כמו טיל בליסטי ב-90 מעלות.
    מספר סיבובים בגובה ואז הבנתי שהוא עדיין מגלגל בטירוף ואני צריך להוסיף EXP במאזנות.
    גישה לנחיתה (על שדה חרוש בלי שום עשב) - ונגיעה בקרקע עם קצה כנף שגרמה לסיבוב מלא ופגיעה בשני קצוות הכנפיים.
    פרט לכך הגוף והפרופ' יצאו שלמים – לפי בדיקה מעמיקה החלטתי שהכל תקין והוא יסתדר בלי התוספות בקצה הכנף.


    בגיחה השניה הגדרתי D/R של 80% , ו EXP של 60% במאזנות בלבד.
    סוללה טעונה מלא (1300 –20C )
    טיסה של 3 דקות – נסיקה בכמעט 90% - הטיסן קוזז וביצע בעיקר סיבובים רחבים גבוה ובאז אחד או שניים.
    נחיתה רכה ויפה.
    צריכה של 600 מיליאפר ב 3 דקות – ממוצע של 12 אמפר (ה-SkyFun ב 5 דקות "גומר" 1700 מיליאמפר ), הייתי עדין איתו.
    עדיין לא הייתי מרוצה מהתגובות והגדלתי את ה EXP למקסימום 100%.

    גיחה שלישית- שוב עלייה לגובה – הרבה גילגולים, שליטה והרגשה טובה ולופים מהירים - לאחר כ 2 דקות התחלתי להרגיש שהוא מפיל את האף בטיסות ישרות.
    סיבוב לנחיתה – גיחה יפה לנחיתה הטיסן חולף כ- 2 מטר ממני בגובה מטר –המשך דאיה מהירה בגובה נמוך, מצערת סגורה לגמרי , 20 ס"מ מהאדמה עדיין הטיסן במהירות גבוהה. מושך up בכל הסטיק והוא כלום ממשיך בשלו ומכניס את האף באדמה ומבזבז לי עוד קצת CA...
    בדיקת הגהים מגלה שמאזנת קרועה, להערכתי הלופים במצערת מלאה קרעו את החיבור של המאזנת , מזל שלא כל המאזנת נקרעה ועדיין היתה לי שליטה כלשהי.



    חזרה הביתה לשיפצורים.

    קצה הכנפיים הודבקו בעזרת קיסמים – המאזנות חוברו עם דבק סיבים – קצת CA בחרטום שעדיין במצב לא רע.



    ועכשיו הוא מוכן לטיסה הבאה - חוץ מהשפיץ בחרטום שנשכח בשדה



    מסקנות-
    הדבקות המאזנות עם דבק סיבים - והגדרת EXP בנדיבות..
    היה כיף...

    עידכון מיום טיסות 3 ו 4.

    בכל יום היו 2 טיסות של 3 וחצי דקות - בנחיתה אחת הפרופ' נשבר פרט לכך הטיסן מתנהג יפה נוסק אנכית.
    הוא מאוד קל ונותן הרגשה זריזה ועצבנית באויר - צריך להתרגל.
    קשה לנחות איתו - הוא מגיע מהר וקשה לבלום אותו (להציף???) - אולי זה חוסר הניסיון של המטיס ולא של הטיסן?

    היום קיבלתי מודד הספק מ HK והתוצאות מפתיעות/מאכזבות.
    זרם סטטי של המנוע עם פרופ' 6X4 היה רק 18 אמפר - כמעט 200 וואט.
    לשם השוואה - הביקסלר עם המנוע המקורי שדומה למנוע המקורי של ה Rad סיפק 270 וואט ב 22 אמפר עם פרופ' 6X4.
    עדיין הטיסן הרבה יותר קל מהביקסלר כך שהכח בהחלט מספיק - לפחות למתחילים בתחום (או לחוזרים לתחום).

    מצטער שאין סירטונים - פשוט אין מי שיצלם!!!
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_2271.JPG‏ 
Views:	126 
Size:	122.4 קילובייט 
ID:	56735   Click image for larger version. 

Name:	IMG_2272.JPG‏ 
Views:	109 
Size:	90.2 קילובייט 
ID:	56736   Click image for larger version. 

Name:	IMG_2273.JPG‏ 
Views:	101 
Size:	106.4 קילובייט 
ID:	56737   Click image for larger version. 

Name:	IMG_2274.JPG‏ 
Views:	100 
Size:	95.0 קילובייט 
ID:	56738   Click image for larger version. 

Name:	IMG_2275.JPG‏ 
Views:	108 
Size:	126.3 קילובייט 
ID:	56739  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_2276.JPG‏ 
Views:	119 
Size:	63.0 קילובייט 
ID:	56740   Click image for larger version. 

Name:	IMG_2277.JPG‏ 
Views:	120 
Size:	139.9 קילובייט 
ID:	56741   Click image for larger version. 

Name:	IMG_2279.JPG‏ 
Views:	94 
Size:	67.9 קילובייט 
ID:	56742   Click image for larger version. 

Name:	IMG_2280.JPG‏ 
Views:	103 
Size:	79.8 קילובייט 
ID:	56743   Click image for larger version. 

Name:	IMG_2281.JPG‏ 
Views:	93 
Size:	58.0 קילובייט 
ID:	56744  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_2282.JPG‏ 
Views:	106 
Size:	63.4 קילובייט 
ID:	56745  
    נערך לאחרונה על ידי אננס; 10-11-2011 בשעה 17:34:16.

Similar Articles

  1. HK-RADJET הגיע היום
    על ידי אננס בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 13-11-2011, 00:18:39
  2. השרון Radjet 800 EPO
    על ידי gal בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-11-2011, 02:59:22
  3. [מוצר חדש] הסיני מציג Radjet 800 - חיקוי ל FUNJET
    על ידי T_A בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 22-10-2011, 15:40:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •