שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

נושא: מנועים

תצוגה בשכבות

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנועים

    השאלה ששאלת היא משהו מאוד בסיסי ומאוד מבולגן בנושא המנועים החשמליים. הבעיה הבסיסית היא שאין כללים ברורים לענין שמות המנועים. כמעט לכל יצרן יש שיטה אחרת לסימון המנועים שלו.
    בעיקרון, כמו שכבר כתבו לפני, המספר הראשון מציין (אבל רק לפעמים - ופה בדיוק הבעיה) את קוטר המנוע ואילו המספר השני את אורך המגנטים (במילימטרים) למקף בין המספרים אין משמעות.
    מנוע גדול יותר וארוך יותר יהיה בדרך כלל חזק יותר. (לא מחייב תמיד ותלוי בעוד מספר נתונים שחשוב להתיחס אליהם, כמו מספר המגנטים, מספר הליפופים, עובי החוטים וכו' ).
    KV הוא נתון נוסף שצריך להביא בחשבון ולהבין את המשמעות שלו - יכול להיות מנוע קטן וחלש עם KV גבוה אבל גם מנוע במימדים דומים עם KV נמוך. לעומת זאת, מנוע אחר - גדול וחזק עם KV נמוך או גבוה - הקשרים הם לא חד חד משמעיים, אם כי בעקרון למנועים גדולים יותר יהיה בדרך כלל סל"ד (KV) נמוך יותר.
    בנוסף, שני מנועים בעלי מימדים זהים אך KV שונה יהיו מתאימים לעבודה עם פרופים שונים - לרוב ככל שה-KV נמוך יותר מתאים פרופ' בקוטר גדול יותר.

    מבלבל - נכון ! לכן יש מספר יצרנים שנותנים נקודת התיחסות של מנוע ניטרו מקביל או מנוע חשמלי של חברת AXI (שנחשבת חברה מובילה ויוקרתית בתחום)

    כדי לבחור מנוע שיתאים לכל הרכיבים הראשיים שמסביבו (פרופ', בקר, סוללה וטיסן) וגם בפרטים כאילו משניים (אורך החוטים, עובי החוטים, גודל המחברים, מידת האיורור של הרכיבים וכו'). בקיצור, צריך להתחשב במכלול הנתונים ובעיקר לנסות וללמוד מעט (או אפילו הרבה ) חשמל !

    זה ממש לא חד משמעי כמו במנועי ניטרו ששם כמעט תמיד - מנוע בנפח גדול יותר הוא חזק יותר ומתאים לטיסן גדול (או מהיר) יותר.
    נערך לאחרונה על ידי umbo; 02-02-2012 בשעה 10:30:50.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •