ציטוט נכתב במקור על ידי leetal צפיה בהודעה
המהירות של הרוח במקרה הזה(בלבד) היא זניחה -כי אם מהירות הרוח לדוגמה היא 5 קמ"ש והמהירות האוירית של הטיסן היא 150 קמ"ש(מהירות ממוצעת לפאנג'ט) אז טעות תהיה של 3% -בהחלט טעות סבירה ועדיין נמצאת בטווח הטעות של שאר האמצעים למדידת מהירות.
עוד אפשרות לדייק יותר היא לטוס פעם עם כיוון הרוח ופעם נגד כיוון הרוח והמהירות הממוצעת היא המהירות הקרקעית.
או לבדוק עם מד רוח מה מהירות הרוח ולהוסיף או לחסר (תלויי בכיוון)
מהירות רוח של 5 קמ"ש לא אופיינית לעונה, אולי 15 עד 30 יותר הגיוני (כמובן בקמ"שים) יתכנו גם משבים של יותר.
הבעייה עם שיטת המיצוע היא שאתה לוקח רק קריאה אחת (ולא מס' קריאות ע"מ לקבל סטייה מינימאלית) והיא המקס' שהכלי הגיע, ללא התחשבות במשבים כמו כן ע"מ לקחת את הקריאה אתה צריך לנחות לרשום את התוצאה ולעלות שוב - עוד מרווח לאי דיוקים בחישוב...