שלום,

אתמול קיבלתי ראש FBL לטירקס 500 שלי וברגע ההתקנה שמתי לב שמבנה הראש שונה בכך שגם מיקום החריר לבורג החיבור עם הציר הראשי הוא למעשה בתחתית הראש (ולא בשליש העליון כמו בראש FB).
דבר זה גרם לכך שהסוואש יושבת "נמוך" מדי ואז אין תנועה מספקת כלפי מעלה.
אני מאמין שהפתרון הנכון הוא להחליף את הציר הראשי לציר קצר יותר ופה אני קצת מבולבל...
אורך הציר של ראש פלייבר הינו 153.3 מ"מ
אורך הציר של ראש EFL הינו 151.7 מ"מ
ולא הצלחתי למצוא מהו אורך הציר של DFC.
לא חושב ששני המילימטרים בציר EFL הם מה שישנו את טווח הסוואש, האם ניתן להשתמש בציר ה DFC עם ראש שאינו DFC ? האם זה יגרום לטווח תנועה קצר יותר ? האם יש סיכוי שהלהבים יפגעו בתושבת ה AntiRotation ?
אשמח לשמוע הצעות וגם לדעת מהו האורך של ציר ה DFC אם מישהו מכם יודע.