תגובה: הצלת סוללה "חלשה"
המטענים הפשוטים לא עושים בלאנס בזמן הפריקה אלא רק בטעינה במצב בלאנס
ככה במצב כזה התא הבעייתי עלול בקלות להיפרק פריקת יתר בתהליך הפריקה כיוון שהמטען יעצור כשמתח הסוללה הכללי יגיע למתח סף שנקבע ולא לפי מתח כל אחד מהתאים. אם תא כזה או אחר נפרק פריקת יתר, ייגרם לו נזק בלתי הפיך שמידתו תלויה בעד כמה נמוך הוא נפרק אם אני לא טועה. לכן, עצתי לך אם את עושה פריקה, שתשגיח טוב טוב על הסוללה, בעיקר כשמתח הסוללה מתחיל להתקרב ל3.3-3.4v, ותעצור את הפריקה לפני שהתאים יורדים מתחת ל3.2v. אני לא יודע אם זה יציל לך את הסוללה, אגב. אני חשבתי שלי תהליך כזה הציל פעם סוללה אבל אחרי 2 טיסות גיליתי שהתא הבעייתי מסרב להיות yes man וממשיך לעשות צרות
Gil Friman
-------------------------------
T-rex 600esp FBL
רחפן f450 fpv
MS Composite Swift II
Mountain Models EVA Sport
Hitec Aurora 9