ציטוט נכתב במקור על ידי ofir181 צפיה בהודעה
שחר אני לא אמרתי 550 דולר על מנוע ...דיברתי על קומבו מנוע +טיסן ב 550 ....

לגבי החשמול שלך ושל גיא ....אני יודע שזה אפשרי אבל ..זה רלוונטי במידה ויש לך מצבר של 300AH באוטו ...וכוח טעינה רציני כי מדובר ב 8-10 או 12 תאים 5000 מילי וכללללל זה נותן 4 דקות טיסן ..ואסור לרחף הרבה זמן ...צריך להתקמצן על "גז" ...לדעתי ב3D מעל 1.4 1.5 כנף בטיסן גוף נפח אני מעדיף דלק ...אבל שוב

הרעיון כשלעצמו נחמד לחשמל בהמות כאלה ...

מושיק...חיים אמר לי את אותו הדבר לגבי ה DM מהסיני...נשמע מעניין.אין לי שום נסיון בבנזין 2 פעימות ..אבל ממה שאני רואה בשטח ...מנועים מאוד אמינים ביחס ל2 פעימות מטאנול ....לא יצא לי לראות מנוע כזה נותן CUT באויר.
צודק , לא שמתי לב שהתכוונת לקומבו , אבל כמה מהעובדות שציינת לא מדויקות , יש לי 4 סטים של סוללות 6 תאים 5000 מילי ואחרי הטיסה הרביעית הסט הראשון כבר טעון ומוכן לטיסה , אין ספק שצריך מטען חזק וכן להניע את הרכב מדי פעם ( כדי לא להשאר בלי מצבר ... ) גם נכון שזמן הטיסה המחושב במצערת מלאה הוא 2.5 דק' ( צורך במקסימום 130A ) אבל בפועל יש לבהמה מספיק כח לרחף בחצי מצערת , ואני מקבל זמן טיסה של 7-8 דק גם ב- 3D ... והסוללות לא יורדות ריקות לגמרי.
אין ספק שבמקרה כזה ההשקעה הראשונית גבוהה יותר מהתקציב שציינת אבל היתרונות לדעתי בחשמלי עולים על הבנזין ( גם מבחינת זמינות כח- בעיקר למשל בלצאת מריחוף ולא לקבל קאט.. )
המגבלה היחידה שמצאתי עד כה בחשמלי שכיום ניתן לחשמל טיסנים עד 150CC ומעבר לכך זה כבר לא כל כך ישים ...