שלום לכולם ,

אשמח לחוות דעת .
בהנחה שהטיסן בהגדרה דאון עם מנוע

1. ידוע שמנוע בנזין לפי התרמודינמיקה נותן 23 אחוז ניצולת מקסימלית (בלי קשר למבנה שלו ). ואילו מנוע חמשלי נותן בתאוריה 95% ניצלות .

1.1 באיזור מסויים על המזלט לטוס נמוך מאוד 150 מטר , ועל כן מנוע בנזין ירד מהפרק (בגלל הרעש אם אני טועה אשמח לחידוש) במצב זה חשבנו לעבוד על חשמל ....

אקיצר אני , מפתח סוג חדש של מזלט ואשמח לדעת עם הטענה של הבטריות בזמן הטיסה על ידי הפעלת גנרטור קטנטן + דלק היא בכלל רעיון שנעשה בעבר ואם הוא נחשב מטופש או בעל פוטנציאל ששוה בדיקה.

המזלט צריך לשקול כ 8 ק"ג כולל מטען ולטוס כ שעתיים בנוי פיירבר קרבוןאו ABS או פיברגלס תלוי בלקוח.

2. הרעיון היה שיש מעגל שטוען מאוד מהר את הבטריות , ובכלל חלק זמן מן הטיסה הוא על מנזין עד לאיזור היעד. (כן יש שתי מערכות מנועים עם גיר אחד ....)