אחרי כמה טיסות מצויינות עם הדאון (נהנתי ברמות, תענוג אמיתי) עשיתי שטות "קטנה" וריסקתי את הדאון.
הנזק נראה חמור אבל לקחתי בקלות. הגוף פשוט התרסק.
Click image for larger version. 

Name:	image2.jpg 
Views:	235 
Size:	238.7 קילובייט 
ID:	70170
Click image for larger version. 

Name:	image1.jpg 
Views:	202 
Size:	229.8 קילובייט 
ID:	70171

גם הכנפיים נפגעו, אבל אותן ידעתי שניתן לתקן. אבל מה עושים עם הגוף (פיברגלס) ?
כבר הייתי על סף הזמנה של גוף חלופי אבל אז החלטתי לנסות לתקן.
קניתי את החומרים הדרושים (אלגד זה 3 דקות מהמשרד) ועם הרבה סבלנות, לימוד וקריאה באינטרנט ... הנה התוצאה :
Click image for larger version. 

Name:	IMG_0082.jpg 
Views:	241 
Size:	250.2 קילובייט 
ID:	70172

"על הדרך", אם כבר אנחנו בשיעורי מלאכה וכל הציוד כבר נשלף, החלטתי לשנות את התקנת הסרוואים בכנפיים מהדרך המוזרה שבחר היצרן :
Click image for larger version. 

Name:	IMG_0083.jpg 
Views:	214 
Size:	228.4 קילובייט 
ID:	70173

לדרך יותר קונבנציונאלית וכנראה גם יותר אלגנטית ויעילה :
Click image for larger version. 

Name:	IMG_0088.jpg 
Views:	208 
Size:	193.6 קילובייט 
ID:	70174

והסרוואים הוחלפו מ"דרדסים" (ששניים מהם הלכו לעולמם בהתרסקות) לדיגיטליים עם ציר מתכת.

נותרו עוד קצת שיפצורים קטנים והוא שוב עולה לאוויר !!!


התרסקויות ותיקונים הם (כנראה) חלק בלתי נפרד מהתחביב הזה וכדאי מאוד ללמוד ליהנות גם מזה.
העבודה עם הפיברגלס כבר פתחה לי את התיאבון לנסות עוד דברים ...

עוד כמה תמונות משלבי התקנת הסרוואים :
Click image for larger version. 

Name:	IMG_0084.jpg 
Views:	199 
Size:	191.5 קילובייט 
ID:	70175
Click image for larger version. 

Name:	IMG_0085.jpg 
Views:	184 
Size:	179.9 קילובייט 
ID:	70176
Click image for larger version. 

Name:	IMG_0086.jpg 
Views:	199 
Size:	219.9 קילובייט 
ID:	70177
Click image for larger version. 

Name:	IMG_0087.jpg 
Views:	177 
Size:	219.2 קילובייט 
ID:	70178