שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 28

נושא: המשך פיתוח מערכת – SZD-45 Ogar

תצוגה בשכבות

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל המשך פיתוח מערכת – SZD-45 Ogar

    המשך פיתוח מערכת FPV
    חיפשתי זמן רב טיסן גדול שיתקרב בגודל למטוס הסופי.
    עדין קיים החשש מריסוקים ולכן רציתי מטוס EPP (אולי EPO), שגם ישרוד ריסוק באופן טוב יותר ובעיקר יגן על הציוד במקרה של ריסוק.
    לשמחתי מצאתי את ה SZD-45 Ogar, טיסן סקייל של דאון ממונע שעל פניו עונה לדרישות:
    דאון 2.5 מטר עם שטח כנף גדול (45 דמ^2)
    • מנוע אחורי
    • נפח גדול לציוד (יש חלל של שני ליטר בערך).


    בזמן שהייתי בחופש היגיע החבילה: מעוכה כרגיל. כשנכנסתי הבייתה, הבן שלי אמר "או,זו הכי פחות מעוכה...!) אנחנו רגילים לקבל חבילות מעוכות, לפי מצב הקרטון (שהפך לנייר) זו גם נרטבה.
    לשמחתי הכל תקין בתוך החבילה.

    קיבלתי את הקיט הכי מדהים שראיתי עד היום. תכולת הקיט מעבר למטוס, הדהימה אותי בתוספות:
    • כיסוי כנפים איכותי ביותר כיסוי רך עם הגנת בועות ואלומיניום, תפור בקצבות ומכסה סגירה מחומר פלסטי עם סקוטצ'. מקום לקורה ועוד אביזרים. כדי שההורנים לא ישרטו את הכנפיים, יש חוצץ EPP עם כיסים להורנים.

      חבילת פירזול גדולה הסגורה במדבקת "QC". בתוך החבילה כמה אביזרים מאוד מפתיעים:
    • טייס סקייל חמוד (תמיד טוב שעוד מישהו יפקח עיין)
    • עגלת הזנקה. במידה ולא רוצים להזניק את המטוס מהייד, הם מספקים עגלה קטנה עם גלגלים, מניחים את הטיסן על העגלה ומאיצים. לאחר ההמראה העגלה נשארת על המסלול.
    • תושבת מנוע מחומר פלסטי באיכות גרמנית!
    • גלגל גחון גדול ואיכותי עם תושבת מתכתית ברגם ואומי נעילה תעופתיים!!!
    • גלגל זנב עם חיבור להגה כיוון לניהוג.
    • טייפ סיבים לחיזוק הצירים
    • ספוג לעיטוף המקלט+טירפ (מי נותן דברים כאלו?)
    • תושבות עץ לבתי הסרבו
    • חיפוי בתי סרבו.
    • חוברת משתמש. לא באיכות מולטיפלקס אבל בהחלט מספק. כולל דף קטן של תוספות של הרגע האחרון..!


    אבל החלק המדהים הוא המטוס:
    אני לא יודע למה לא עושים את זה כל היצרנים אבל את פטמות ההתפחה של הEPP (הנקודות הקטנות והמעצבנות שעל טיסני הקלקר) הם שמו בחלק הנימי של החלקים. באופן הזה כל הסקינים הם חלקים וקשיחים.
    כל המטוס מורכב, מלבד מייצב הגובה והחלק השקוף של החופה.
    הכנפים מחוזקות במוטות קרבון בנוסף למוט החיבור. קצות הכנפיים צבועים באדום מדהים (לא דביק) והחלק המדהים כיסוי (CUP) קטן מפלסיק אדום מודבק לקצות הכנפיים.
    מגן חרתום מדיקט, מודבק מראש.
    חיזוק קרבון במייצב הגובה, מודבק מראש.
    וחיזוק בדיקט תעופתי של מייצב הכיוון.
    תושבת מודבקת מראש לגלגל גחון.
    היות והכל מודבק, בכל תעלות החיווט הושחלו חוטי משיכה והודבק ובטייפ לקצבות.
    בחלק הקידמי יש מגש גדול (מחורר ומודבק מראש) לציוד. למגש מוצמדים גם שני צמידי וולקור לריתום הסוללה ועוד ציוד.
    משקולת איזון, גדולה וצורתית, מוצמדת לתחתית המגש בתוך שקית (לפרוק מהיר) עם פתק קטן עם הוראות איזון. (בהתחלה חשבתי שאולי כתוב שם עתידות כמו בעוגיית מזל סינית).
    מגש נוסף לריתום הבקר מתחת למנוע.
    מספר פתחים ותעלות איוורור בגוף המטוס, לציוד ולמנוע. אני צריך לחשבו איך אני מבודד את הטייס מזרימת האוויר הזו שלא תפריע לברומטר.

    הבניה:
    כל הציוד כאן.
    עכשיו אני בוחן איך למתקן את הציוד (במבנה שהיה בביקסלר) אבל הפעם קצת יותר יפה ומקצועי.

    המשך יבוא.
    אוגרציק
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	20120805_134947.jpg‏ 
Views:	185 
Size:	494.9 קילובייט 
ID:	71802   Click image for larger version. 

Name:	20120805_134956.jpg‏ 
Views:	183 
Size:	482.7 קילובייט 
ID:	71803   Click image for larger version. 

Name:	20120805_135019.jpg‏ 
Views:	199 
Size:	494.7 קילובייט 
ID:	71804   Click image for larger version. 

Name:	20120805_140106.jpg‏ 
Views:	192 
Size:	350.4 קילובייט 
ID:	71805   Click image for larger version. 

Name:	20120805_140146.jpg‏ 
Views:	205 
Size:	506.6 קילובייט 
ID:	71806  

    Click image for larger version. 

Name:	20120805_140851.jpg‏ 
Views:	220 
Size:	502.4 קילובייט 
ID:	71807   Click image for larger version. 

Name:	20120805_141640.jpg‏ 
Views:	217 
Size:	506.2 קילובייט 
ID:	71808   Click image for larger version. 

Name:	20120805_141656.jpg‏ 
Views:	200 
Size:	522.0 קילובייט 
ID:	71809   Click image for larger version. 

Name:	SZD-45 Ogar-plane.jpg‏ 
Views:	247 
Size:	2.7 קילובייט 
ID:	71800   Click image for larger version. 

Name:	SZD-45 Ogar-parts.jpg‏ 
Views:	200 
Size:	7.7 קילובייט 
ID:	71801  

    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  2. המשתמשים 3 הודו ל איציק רונן על הודעתו:

    flyman (24-11-2012),guy1a (08-08-2012),tomer_inbar (07-08-2012)

נושאים דומים

  1. פיתוח אירני חדש
    על ידי murtk בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 24-03-2011, 16:36:27
  2. [מוצר חדש] פיתוח חדש של התעשייה האווירית
    על ידי guyro בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13-10-2010, 20:56:04
  3. פיתוח מנועים ב-HK?
    על ידי ZigiStar בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 19-02-2010, 06:31:36
  4. פיתוח עצמי בשלבי בניה .
    על ידי motiganot בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 21-11-2008, 12:48:03
  5. לאחר שנים של פיתוח, מערכת עקיבה מתקדמת !
    על ידי motiganot בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 14-11-2008, 23:40:34

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •